Data e postimit: 2020-06-23 22:49:42
Lexime: 4286
kur të vdes një ditë!
Autori: Liridona Isufaj
Lloji: Ese argumentuese
Tema: kur të vdes një ditë!
Shkolla: SH.M.L.E.J "Hoxhë Kadri Prishtina"
Klasa: 10
Qyteti: Obiliq, ( Mazgit )
E-mail: Email eshte i fshehur!


Pas një kohe kur unë më s’do jem,
do jetë ajo ditë kur gjithçka e mbetur nga unë do jenë vetëm kockat, e mishi do të jetë tretur e do jetë bërë një me dheun, ashtu si hi i njëtrajtshëm. Mbi kockat e mia do kalojnë qindra njerëz, e kush do kujtohet se dikur, diku jetoi një unë?
E kush do të kujtohet se dikur, diku jetoi një vajzë me flokë e sy gështenjë?
Kujt do i bie ndërmend se diku një vajzë mbushur plot me fantazi e ëndrra përpiqej të mbijetonte,
E vrarë padrejtsisht, e ndonjeherë edhe që kishte vrarë të tjerët,
Kush do kujtohet se dikur, diku jetoi një vajzë që nuk hoqi kurrë dorë dhe pas zhgënjimeve më të mëdha, nga ato që i thyen zemren në dysh?
Kush do kujtohet se dikur, diku jetoi një vajzë, jeta e së cilës qe një film horror i vërtetë qysh në fëmijëri?
Kush do kujtohet se dikur, diku jetoi një vajzë e cila gjënë që bënte më mirë ishte të buzëqeshte?
Kush do kujtohet se dikur, diku jetoi një vajzë që dashuronte aq shumë asgjë e çdo gjënë njëkohsisht?
Një miqësi a një dashuri që ditën ta bënin copa.
Kush do kujtohet se dikur, diku jetoi një vajzë që kish rënë në dashuri me hënën, yjet, zogjtë dhe lulet?
Kush do kujtohet që dikur, diku jetoi një vajzë që gjente shpëtim vetëm në gërmat?
Kush do kujtohet se dikur, diku jetoi një vajzë që nuk u rrit kurrë?
Kush?! Vitet do kenë ikur larg përtej horizontit...
Ndoshta familjarët e mi do vinin vetëm për të më hequr ndonjë fije bari nga toka, të derdhnin ndonjë lot viteve të para të mungeses time, e më pas do mësohen me të, ashtu si dhe unë u mësova me mungesën.

E, do kalojë edhe më shume kohe e atëherë askush s'do vijë për të hequr ndonjë tufë bar.
Do jem mbuluar nga bari...dhe askush nuk do kujtohet që unë dikur jetova.
Jeta do vazhdojë, hëna do jetë e zbehtë si tani, yjet ndonjeherë do ndriqojnë për hatrin e kujtimeve që derdha mbi supe njerzve që mbeten pas, zogjtë nuk do ndalen së kenduari, dhe lulet do qelin e qelin, por asnjeherë më askush, nuk do kujtohet që dikur, diku jetoi një unë...

Vepra te ngjashme
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Lufta e njeriut për mbijetesë
Çdo qenie njerëzore,e rritur ose në hapat e para të jetës,ka të zhvilluar instiktin primitiv te luftēs për mbijetesë.I trashëguar nga paraardhësit tanë të lashtë.Të cilët gjuanin me çfarë të mundnin kafshë të mëdha për tu ushqyer....
Autori: ERMONELA SHEHU · Lloji: Ese argumentuese · Tema: PRANVERA
Eshte pranvere.Dielli i ka shtrire rrezet ne te gjitha skajet e tokes.Degjohen hingellimat e kuajve buze detit qe vrapojne te gezuar gati gati duket sikur fluturojne.Eci disa hapa duke pare hijen time qe me ndjek kudo qe shkoj dhe per nje cast ndaloj degj...
Autori: Shyhrete olluri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Për njerëzit me aftësi të kufizuara
Jan disas njerëz të cilët nuk jan edhe aq të zgjuar por kanë veqorit e tyre njerëzore.Megjithatë ata përmbajn në vete një esenc karakteristike dhe vezulluese me veprimet,gjestet që bënin(bëjn).Ata bënin dhe ende vazhdojn të bëjn:tregime,po...
Autori: klini ibrahimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jam krenar qe jam shqiptar
Per mua te qenurit shqiptar ma ploteson kuptimin e jetes. Te qenurit shqiptar per mua eshte sublime. Krenaria ime shkelqen, pse i perkas kesaj race fisnike, te zgjuar e trime, krenaria ime shkelqen pse i perkas popullit me te lashte ne Evrope, krenaria im...
Autori: kiara · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jata pa teknologji
teknologjia ka ndikuar shume ne jeten tone te perditshme dhe eshte bere nje gje e cila eshte e veshtire per tu ndare nga ne. me kalimin e viteve ajo ka perparuar dhe eshte bere me e rendesishme per jeten tone. teknologjia ka ndihmuar njerezimin ne shume f...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca
ADOLESHENTI ESHTE SHERBETOR I MOSHES, APO ESHTE ZOT I VETVETES??... Adoleshenti eshte njeri. Pavaresisht ofendimeve te ndryshme te te tjereve, ai eshte njeri. Duke qene njeri, ka mendje dhe zemer. Me keto te dyja, ai eshte i afte te marre vendime dhe te ...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bota Ime Perfekte
Nese une per nje moment do te kisha fuqine per te udhehequr boten, atehere ne boten time perfekte nuk do ekzistonte as pasuria me bollek as varferia dhe mjerimi, sepse kam pare se si disa qenie njerezore jetojne ne kondicione johumane, nderkohe qe te tjer...
Autori: Urta Guda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pranvera
Ishte data 21 mars .Zogjet kendonin me bukur se ditet e tjera ,lulet lulezonin dhe femijet luanin te gezuar . Me kete date ne e kuptojme ardhjen e praneveres , ndryshimin e dy stineve nga dimri ne pranvere . Ne pranvere zogjet kthehen nga shtegetimi i tyr...
Autori: Lea · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fjala,rendesia e saj
Fjala eshte nje aspekt shume i rendesishem i jetes sone te perditshme. Le ta marim ne nje kendveshtrim ne ate te heroit tone kombetari cili e perdori fjalen me se miri duke nxjerre ne pah shum cilesi te tij
Autori: Steisi Ziu · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Atdheu
Përse e dua atdhenë?E dua atë sepse aty kam bërë hapat e parë,më kanë hyrë në mendje mendimet dhe idetë e para,ku kam zënë miqtë e parë.Nuk dua të largohem kurrë nga Shqipëria ime e dashur,aty ku kam lindur dhe do të jetoj.Në vende të...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bota ku jetojme...
Bota!! Nje gjithesi e mistershme ku luftohet per ekzistence,ku rutina e perditshme eshte kudo dhe askush nuk ngre koken lart per te pyetur pse?Pse jetojme?Per cfare? Shume pyetje,pak pergjigje.Bota eshte e rrumbullaket,cdo qoshe e saj fsheh mistere te shu...
Autori: Artion Brahimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pse shkrimtaret e shek. XX kane shkruar aq shume per absurdin.
Absurdi verehet se eshte pjese e shume veprave te shkrimtareve te ketij shekulli. Mendohet se perdorimi i absurdit eshte i nevojshem per konditat apo kushtet ne te cilen gjendej shoqeria e asaj kohe. Po te analizojme shoqer...
Autori: lumta bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pse Kjo Bot Ta Kthen Shpinen
me erdhi nje frymezim aq i madh sa qava........ndonse isha e lumtur nje dit ajo lumturi me kthehej ne trishtim dhe ashkush nuk e di se qfar trishtimi aju gjithom gati se ma ndalonte frrymarjen e di do ti pranoj te gjitha keto që vin por lutem qe te mos i...
Autori: xhuljana dedolli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: bej cfare ndjen jo cfare thone
Kemi ardhur ne kete jte per te bere shum gjera,per te lujatur per te folur per te qeshur ashtu sic jan gjerat e mira ashtu dhe te keqijat.Ka raste ku ne kete jete na duhet te veprojme ose saktesisht na detyrojme te bejme gjera qe ne me ndjesine tone nuk d...




Komentet e fundit!

Emri: Elvis
Email: elvisitreska@gmail.com
Komenti: Sa mire qe je gjalle Liridona!!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com