Data e postimit: 2020-05-30 08:50:45
Lexime: 2395
Jeta
Autori: Lisa Dani
Lloji: Leter
Tema: Jeta
Shkolla: 9 vjecare Kastriot
Klasa: 8
Qyteti: Diber
E-mail: Email eshte i fshehur!


Jeta eshte shume e bukur pranddaj zoti ka thene qe njeriu njehere lind dhe nje here vdes.Jeta mund te te nxjerr probleme por ti duhet te behesh i forte qe ti kalosh problemet.Jeta nuk ka vetem probleme por edhe supriza nga me te bukura.Rruga e jetes eshte e veshtir sepse nuk di ke te zgjedhesh nje pellumb te bardh apo nje korb te zi.Ne duhet te jemi de kujdesshem ne cdo hap qe hedhim sepse jeta eshte e bukur por e rrezikshme.😊

Vepra te ngjashme
Autori: ANDI HIBRO · Lloji: Leter · Tema: MIRMENGJES
me jep nje kafe te lutem nje dopjo hashash dhe nje kallash ti ne kripen e diellit embel rezatoon nje te dredhur te madhe ma dergooon si tja beeej si tia them pompen une ta thith e ndrojtje te mos kem ti them mirmengjes ti them mirmengjes dhe nje...
Autori: Armonela · Lloji: Leter · Tema: Fatkeqesia
E dashur vetja ime, Po te drejtohem ty sepse e kam ven re se si jeta po abuzon me ty. E di se ajo buzeqeshja jote e perditeshme tani eshte shuar. Gjithashtu e di se shum persona te rendesishem jane larguar nga jeta jote dhe nuk kan ndermend te kthehen pa...
Autori: Artiola Mehmeti · Lloji: Leter · Tema: Gjysh...
Gjysh...te dua shum edhe pse ti je mbi yje te enderroj gjithmon,je pran meje ne ëndërrat e mia.Kur ti ike ne boten tjeter jeta ime eshte bere e hidhur por edhe shpirti im ka vdekur pa ty.Ti ishe ai qe bente jeten time te lumtur,ti ishe arsyeja qe un jet...
Autori: era · Lloji: Leter · Tema: Gjithmon me ne 😭😭
Ishe nje idhull per te gjith ne . na bere te perjrtonim nje dashuri . tani ike dhe na le te gjithve me lot ne sy . mallkoj veten ndonjeher pse ste thash Vella . nuk ishe vetem per familjen tende nje yll por per te gjith ne qe jemi kusherint e tu . u pre...
Autori: Sare hoxha · Lloji: Leter · Tema: Dashnia
Dashni nuk është dhurata të shtrenjta e udhetime në vende loksuzo Dashni nuk është të jesh i qmendur mbas pamjes,trupit,pasuris Dashni nuk është me ndejt në orët e vona duke i kushtuar fraza me poezi Dashni është kur e do për at që ësht...
Autori: Sibora Gjondedaj · Lloji: Leter · Tema: Ditari Im
I dashur Ditar, Sa vite u bënë pa të shkruajtur? Jeta ime kaloi para syve të mi, si një film i vërtetë . Ndonëse kisha harruar se çfarë ndjesie më shkakton ti ,sot u ula përsëri në atë karrigen e vogël dhe po të shkruaj përsëri si...
Autori: Migjeni · Lloji: Leter · Tema: LAGJJA E VARFUN
Krahet e zez te nji nate pa gjum E varrosin lagjen prane, Drite,jete,gjallesi-askund, Vetem erresine e skam. U harrua jeta e dites Nder shtresat e nates,e paqja U dredh nga parzmi i errsines ... N'andrra perkundet lagja. Njerzit nder shte...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Leter · Tema: O ZOT!
O ZOT! Me jep durim te jetoj ne kete toke...Me jep durim te perballem me cdo sfide ne jete....O Zot un e di se te gjitha keto jan sprova dhe sfida qe ti mi ke vendosur per te pare besimin tim dhe per te lartesuar...Un besoj ne fuqine tende dhe un besoj s...
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Leter · Tema: Leter
Hejj Ckm, Besoj se te erdhen letrat qe te kam derguar dhe me beso se do te te shkruaj dhe shume te tjera. Sot ta ndjeja nevojen sic cdo dite. Desha te te them se qe kur je larguar ti nga kjo bote,njerezit e ndyre shumohen akoma dhe me shume.Po po ata nj...
Autori: Alessandra DERVISHI · Lloji: Leter · Tema: Nena
ME KE DHE TE KAM SHPIRT, ENGJELL, XHAN, LULE, AJER, TOKE, UNIVERS, PLANET, OQEAN. PRANDAJ NEVE ASKUSH NUK NA NDAN!!!,đŸ˜đŸ˜˜đŸ‘­âœïžđŸ‘‘TE DUA MAMI YOU ARE MY QUEEN👑👑👑
Autori: Erjola · Lloji: Leter · Tema: Babi
Ky urim shkon per njeriun me te mire ne bote... per njeriun qe ka punuar dite e nate per ne...per njeriun qe nuk e ka njohur kurre fjalen lodhje dhe nuk diti ta thonte ndonjehere... per njeriun qe ka punuar me mish e me shpirt per te plotesuar deshirat to...
Autori: bora · Lloji: Leter · Tema: mesuesja
Ti , mesuesja ime arrite te depertoje aty ku dielli nuk ndriconte Ngrohe zemra qe as zjarri nuk I ngrohte. Sherove plaget e nje zemre qe ishte dorezuar Sherove nje shpirt te lenduar qe jeta e kish rrezuar. Potenciali juaj me tha me nje psheretim se s...
Autori: Eva Hysaj · Lloji: Leter · Tema: Leter per ditelindje
E dashur Ola Te uroj 100 vjece! Te ralizofshin te gjitha endrratdhe suksese ne mesime! Te puth shoqja jote Ana! Mirupafshim!
Autori: samina beqiraj · Lloji: Leter · Tema: Kushtuar vetes time
E dashur vetja ime gezuar festen . Ti e di shume mire se femra eshte si diamanti , mos e ler vezullimin tend te zbehet per shkak te dikujt .Eshte ne doren tende nese do te jetosh si mbretereshe apo si skllave .Per fatin e mir por edhe te keq si per ironi...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com