Data e postimit: 2020-05-26 20:11:47
Lexime: 3893
Mjedisi
Autori: Willi gam
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Mjedisi
Shkolla: Bed
Klasa: 10
Qyteti: Angli
E-mail: Email eshte i fshehur!


Mjedisi eshte ambienti ku ne jetojme,lindim,rritemi dhe vdesim.Ajri qe thithim eshte dhurate e natyres dhe ne e pranojme kete.Ne e dime se cndodh rreth nesh cdo dite,shkaterrimi i zonave me gjelberim,prerjen e pyjeve,ndotjen e ajrit,tokes etj e deri tek hedhja e mbeturinave nga apartamentet apo xhamat e makinave.Edhe sa do te vazhdojme keshtu?Do te vazhdojme deri sa nje dite te gjithe te jemi te semurre dhe kjo do te beje qe te ndergjegjsohemi dhe te mendojme dy here para se te bejme me te voglin gabim.

Vepra te ngjashme
Autori: Megi Nushi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Kryeminister per nje dite
Fakti qe jam zgjedhur ne krye te vendit eshte privilegj, po aq sa dhe pergjegjesi. Gjithsesi plani jone politik eshte ai qe do paraprije punen tone te gjate keto kater vite. Sic e kemi prekur dhe gjate fushates tone elektorale plani qe ne sot do te pr...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Diktatura
LIRIA E INDIVIDIT NE KOHEN E DIKTATURES Dilni ne rruge dhe therrisni me sa ze keni. Ju ndalon njeri? Jo. Shko thuajini mesuesit qe nuk ju pelqen teksti. Ju shan je? Jo. Thuajini policit aty afer se jeton ne nje shtet koti. Do te te beje gje? Jo… Per k...
Autori: Anxhela Hasankolli · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Grate qe konsiderohen si kukulla ne duart e burrit te tyre.
Gruaja,nje qenie njerezore,nje nene e palodhshme dhe nje shoqe jete.Nje person qe te drejtat e saj nuk kane gjetur zbatim ne jeten e perditshme.Nje person qe gjendet e ofenduar akoma edhe perballe familjes se saj.Nje person,qe ne kete rast kerkon ngrohtes...
Autori: Anonim · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuria
Jeta eshte shume e komplikuar, por nje pjese mjaft e rendesishme e saj eshte dashuria. Njeriu ne jete ka shume dashuri. Mudn te permendim dashurine per familjen, per miqte, per profesionin, per njeriun e jetes e per shume te tjera, por vetem per nje je i ...
Autori: Hygerta Uruci · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Te falesh
Koha sheron gjithçka. Dhimbjet, plaget, te meson te kerkosh falje, te meson tefalesh. Por kur dhimbja te pushton shpirtin te falesh te duket e pamundur. Thonese te gabosh eshte njerezore por te falesh eshte hyjnore. Dhe nese ti e do vetentende aq pak sa ...
Autori: nida · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: jetojme te dy ne nje qytet
Me lotët e zemrës e laga letrën e parë dhe të vetme për Ty! Gjatë, shumë gjatë e barta në xhepin tim të këmishës, aty afër zemrës e cila vuante për ty. Më dukej se ishe ti aty, brenda në letër, aty afër zemrës sime!! ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Si do ishte bota jonë pa ligje
Siç e dimë,ligji është drejtuesi i mënyrës sonë të jetesës dhe i mënyrës sonë të të menduarit.Shoqëria i ka krijuar ligjet si një mekanizëm rregullues i shoqërisë sonë që të garantojë vazhdimësinë e saj.Ato janë krijuar nga përf...
Autori: Blenarda Dikolli · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Tema : Une pro mjedisor.
Mjedisi apo ambienti, është tërësia e rrethanave përreth një organizmi ose grup organizmash, veçanërisht ndërthurja e kushteve të jashtme fizikore, natyrore që veprojnë dhe ndikojnë në rritjen, zhvillimin, dhe mbijetesën e organizmave. Ne s...
Autori: Xheni Miho · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuri midis njerzve
Vijmë në këtë botë te madhe si qenie shumë te vogla. Krejt të paditur, hedhim hapat ngadalë. Buzët fillojnë e flasin fjalët e para që zemra i krijon me dashuri. Shikojm qiellin plotë re duke i quajtur pambuk që rrin në ajër, kupën qiellor...
Autori: D.P · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ese Per" Shoqerine paragjykuese"
Jeta eshte si fija e shkrepeses sapo ndizet fiket pa e kuptuar se si ndodhi, por ne ato momente te paketa ajo dritez na ka ndricuar ne erresire. Faktori qe ndikon me shume ne "dhunen ne shoqeri" eshte bullizmi, ai na ben te perjetojme ndjenjen e perjashti...
Autori: xhejn · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: miqte
NDOSHTA NUK KAM GJITHCKA QE DUA POR DUA GJITHCKA QE KAM :):):):):)):):) Kur bota të kthen shpinën dhe personat që i quaje miq zhduken, ti rritesh duke mësuar që në fund të fundit çdonjëri duhet te mjaftohet me veten, në qoftë se do të mbijet...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Lidhja e njeriut me ushqimin
Si qenie njerëzore që jemi,instikti ynë bazë lidhet me të kërkuarin e ushqimit.Sepse ai është karburanti ynë që na siguron energji dhe lëndët e nevojshme për funksionimin e organizmit.Megjithatë,të ushqyerit për njerëzit nuk ka qenë thje...
Autori: samina · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuria
Dashuria eshte nje ndjenje jashtezakonisht e fuqishme qe lind papritur brenda nesh e cila te lidh ngushte me dike apo dicka.Dashuria eshte nje koncept aq i gjere dhe i cmuar saqe do ishte shume e veshtire ta perkufizonim . Dashuria , gjuha e shpirti...
Autori: Sh P · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Per femijet e braktisur
Ne Kosove cdo vit braktisen rreth 70 femije,te cilet presin te gjejne ngrohtesine ne ndonje famije.Jane disa njerez te cilet mendojne se ata femije kane dashur te behen te tille dhe jo se rrethanat apo edhe vete jeta i ka detyruar te behen te pastrehe.Pa ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com