Data e postimit: 2020-05-11 22:43:21
Lexime: 4312
Vera
Autori: Geraldo Xhina
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Bukurite e veres
Shkolla: Jashar Hoxha
Klasa: 8A
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


E nga t’ia nisësh për të përshkruar veren?Nga ngjyrat e saj karakterizuese?Nga blu-ja e qete e qiellit e cila bashkohet me shtëllungat e reve të bardha e gri.Apo kur krejt papritur zbukurohet grija blu-ja dhe e kaltra e qiellit nga tufat e dallëndysheve,lejlekëve, e zogjve të tjerë te eger.Mos ndoshta nga rrezet e zjarrta të diellit.Nga e gjelbërta që na shfaqet në të gjitha nuancat e saj?E gjelbër e errët nga degët e pishave kryelarta,në më të çelët nga gjethet e aheve e shelgjeve buzë ujit pasqyrues,deri në të gjelbërtën e bukur të barit të stolisur nga luledelet e bardha.A mund të mos mahnitesh nga shumëllojshmëria e ngjyrave të luleve pranverore?Trendafilat rozë,te verdha e të bardha që lëshojnë edhe aromën ftuese për bletët puntore.Ngjyrat e luleve balerina duket sikur bashkohen me ato të qiellit dhe ftojnë fluturat shumëngjyrëshe të lodrojnë në to.Fluturat,bukuroshet e vogla.Koloni bletesh e fluturash pushtojnë çdo lule a fije bari.Ashtu të bukura shumëngjyrëshe me krahë të vegjël fluturojnë kudo duke na i bërë më të bukur panoramën.Cicërima e zogjve melodioz dhe zukatja e bletëve te embla janë shoqëruesit e mi drejt botes se imagjinates.Tingullin tuk-tuk të një qukapiku madheshtor e kam ende në veshët e mi.I bashkohen gjithë kësaj atmosfere zërat e fëmijëve engjeror që duket sikur te bejne te harrosh te gjitha problemet.Ndjesi të mrekullueshme më pushtojnë:gëzim,harmoni,gjallëri dhe padurim për afrimin e pushimeve verore edhe pse ne nje menyre ndryshe nga cjemi mesuar ti kalojme ato.

Vepra te ngjashme
Autori: Burrelsi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pasioni im me mrekullon
Te gjith e kemi nje pasion,nje deshir,nje vullnet qe na terheq per te bere gjera te mrekullueshme.Pasioni lind vet me kalimin e kohes dhe shum shpejt behet si nje rrjedh lumi e rrembyeshme qe te merr me vete.Pasionet jane nga me te ndryshmet dhe shpeshhe...
Autori: megi loci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta
Nje nga stinet e mia te preferuara eshte vjeshta.Vjeshta me pelqen sepse ka ngjyra te mrekullueshme.Tani vjeshta ka ardhur.Neper te gjithe pyjet ka rene qetesia.Kafshet jane futur ne strofullat e tyre duke pritur ardhjen e pranveres.Shpendet fluturuan dh...
Autori: Brikena · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shoqeria ,pjese e jetes sime
Shoqeria ,pjese e jetes sime Shoket e shoqet e mia jane njerzit qe dua me shume , jane ata qe me bejne per te qeshur ne cdo moment , nese ata jane te lumtur dhe une jam e lumtur , nese ato merziten dhe une merzitem me shume se ato , nese ato lendohem u...
Autori: leona · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera
U zgjova heret ne mengjes dhe shikova oren,isha bere vone per ne shkolle.Cdo gje filloi keq.Per pak sa su rrezova rruges duke vrapuar,kisha fat qe mberrita pothuajse 1 minute para se te fillonte mesimi.Me vone me veshtiresi pergatita mesimin per lenden tj...
Autori: Marinela Nikolli · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Politike
Eshte shume e veshtire te marresh guximin e te shkruash per nje tem kaq te rendesishme,por nganjeher gjendesh perball disa situatave qe te bejn te mendosh gjer e gjat,te bejn qe ta perfyterosh vendin tend gjat nje ndryshimi pozitiv dhe qe te duket se gjit...
Autori: Maria · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Udhetimi im ne Amsterdam.
Zilja e alarmit ra. U zgjova me pertese dhe e fika. Pas disa sekondash hapa syte dhe sapo pashe valixhen e mbyllur, energjia me pushtoi te gjithen. Zbrita duke rreshkitur shkallet dhe pashe mamin, babin, motrat teksa conin valixhet ne taxi. Vrapova lart d...
Autori: Filanja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Une,drejtues i shkolles
Cdo nxenes e ka pyetur veten qofte edhe 1 here ne jeten tij nese do te donte te behej drejtues is shkolles ku ndodhej e njejta gje ka ndodhur me mua por ndryshe nga shumica e nxenesve te tjere te cilet do te donin te drejtonin shkollen pergjigjia ime do ...
Autori: ajla ajla · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vendlindja ime
vendlindja ime eshte shqiperia.ajo eshte nje vend me shume kultura,fe,zakone,tradita,etj.Shqiperia laget nga deti Adriatik dhe deti Jon.ka SHUME MALE ,KODRA FUSHA.SHQIPERIA KA DHE SHUME QYTETE DHE FSHATERA DHE NJE KRYEQYTET.NUK JAM NE DAKORT ME DISA ITALI...
Autori: Kledja ^^ · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Domethenia e saj
Merr nje flete gjigande te bardhe me penelin ne dore.. E ngjyen ne bojen e zeze,aty i shkon dora pa u menduar 2 here. Dhe vizaton nje pike te zeze. Sado e bardhe ajo flete ishte,te gjitheve na shkon syri tek ajo pike e vogel e zeze. Kalimtaret e shikonin ...
Autori: Uinda Kapaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vetvetja
Kush jam une? Ndoshta ne te shkuaren do t'i isha pergjigjur pa hezitim kesaj pyetje ne dukje te zakonshme. Ndersa sot hesht...Nuk e di por goja me eshte kycur dhe gjuha i nje femije tekanjoz nuk deshiron te flase. Mendoj se eshte pikerisht pesha qe mbart ...
Autori: Filani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Miqësia
MIQËSIA Vazhdimisht mendoja për këtë fjalën “Miqësi”,dhe pyesja veten:”Pse është kjo fjalë kaq e domosdoshme dhe e përdorshme në jetën tonë?” Për këtë pyetje që i’a kisha shtruar vetes për kaq kohë më erdhën në mendje d...
Autori: ADELAJDA PRENGA · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ndyshimi i koherave
Metamorfoza! Në një ditë të bukur me diell dola shëtitje në zemër të metropolit tone. Kishte shumë , shumë lëvizje , njerëz të ndryshëm qe ndiqnin rrugë të kundërta me njëri-tjetrin.Sec dëgjoje disa zhurma makinash , bori të pafundme...
Autori: Amra Osmani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrim Vendlindjeje 1
Ahhh sa e bukur vendlindja ime!Vendi ku une u rrita , vendi ku moora mesimet e femijerise , vendi ku jetuam qastet e gezuara por edhe te hidheruara!Atu ku hodha hapin e pare te jeteses, kjo toke e shenjte ku kojtova origjinen .... Qdo pjese e tij eshte e ...
Autori: Erblina Shala · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta
Me pelqejn ecjet buz lumenjeve e keshtu vendosa te dal me mamin per te ecur . Shinim shum njerz duke ecur e duke e shijuar kete dit.E papritur pash se floket e mi perplaseshin ne fytyren time .E qielli kishte marr nje ngjyr te kalter te erret e fryente n...




Komentet e fundit!

Emri: si urdhon
Email: edisirionpikiu@gmail.com
Komenti: bravo! shume faleminderit.. sdi si tiu falenderoje.... "jeni sh te mire".pyetja e sigurise kot fare.... do ju lutesha mos te beni te tilla gjera se na merzitet .... please..me respekt edisirion pikiu ....as me intereson fare se cfare beni



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com