Data e postimit: 2020-05-05 22:41:08
Lexime: 3819
Te rrosh a te mos rrosh ? Kjo eshte ceshtja
Autori: Naxhije Lime
Lloji: Ese filozofike
Tema: Te rrosha te mos rrosh ? Kjo eshte ceshtja
Shkolla: Gjimnazi "Adem Vrapi "
Klasa: X-D
Qyteti: ROSKOVEC
E-mail: Email eshte i fshehur!


Kjo fjali , kjo shprehje qe te pakten nje here ne jete , na vjen neper mend . Ti si do te pegjigjeshe ? Une ... une jam konfuze . Nuk mendoj se do te ,zjidhja njeren nga keto shprehje ? Njeriu eshte krijuar per te jetuar , per tu zhvilluar , por si te jetosh kur nuk ke nje arsye , nje mbeshtetje per te vazhduar jeten . Kerkon shembull konkret qe te me besosh ... ? Do te tregoj me poshte historine e nje vajze ne moshen time qe me shume mendon se pse duhet te jetoje kete jete sesa e jeton ate .
Emri i saj eshte Ojnada . Ajo jeton ne nje nga fshatrat me te prapambetur te Shqiperise , ku prinderit merren kryeshisht me buqesi per te siguruar jetesen . Por cili eshte problemi i saj ... . E pra gjithcka filloi pikerish kur ... ne fakt nuk ka nje date se kur ka filluar sipas mendimit te saj , ndoshta ka filluar qe me lindjen e saj , por kush e di ? Le te vazhdojme me historine dhe te mos e humbim fillin e temes kryesore .
Ajo nuk ka pasur kurr mundesi te flas hapur me prinderit e saj , per gjithcka , ndoshta sepse ata nuk kane pasur kohe ose thjesht sepse nuk kane mundur ... Shpesh here eshte ndjere e lenduar prej tyre , shpesh madje shume shpesh ka qare prej tyre , por kjo nuk e ka bere te humbase shpresen per jeten . Shume njerez i kane thene qe nuk do mundet te realizoje enderren e saj ,por ajo vazhdone te enderroj dhe te punoje per enderren e saj . Ka menduar qe jeta e saj do te perfundonte vetem me trishtim , ankth dhe palumturi , por gjithmon ka menduar qe do t ia dali . Ka me duar se ne fund te ketoj tuneli te erret per te do te kete te pakten nje rreze drite , nje rreze shprese , nje rreze lumturi . Gjithmon kur mendon se nuk mundet ta perballoje gjithe te barre qe ka , enderron te ardhmen e saj , me plot lumturi edhe gezim . E pra ja ku eshte nje shembull i nje jete qe merriton shume te jetoje enderren e saj , qe meriton te vazhdoje rrugetimin e saj . Dhe ja pra ku e keni pergjigjen e pyetjes se famshme : "Te rrosh a te mos rrosh? " . Duhet te jetosh , ta jetosh jeten ashtu si te vije edhe te krijosh jeten qe ti enderron dhe pse te tjereret te thone te kunderten .

Vepra te ngjashme
Autori: jona · Lloji: Ese filozofike · Tema: lumturia
Njeriu ,qenia komplekse e enigmatike e bere objekt studimi per shume fusha te ndryshme.Jo vetem filozofi por shkence,art,letersi,mjekesi etj. Shume filozof, mendimtar ,studiues kane levruar per shekuj me radhe kompleksitetin dhe misteret e fshehura pas k...
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Prometeu
Prometeu është heroi i parë humanist në të gjithe historinë e letërsisë dhe është një figurë e adhuruar për shumë artistë e poetë. Ai kreu një akt humannë kohën kur njerëzimi ndonjej në errësirë,injorancë dhe varfëri. Prometeu u r...
Autori: Ana · Lloji: Ese filozofike · Tema: udhetim
Nuk mund te lahesh dy here ne te njejtin lume... Cdo gje rrjedh,rrjedh ose iken, ase kalon...sinonimi i njera tjetres. Kalon koha, ikin minutat, jeta zazhdon pavaresisht se cnodh. Ne kalojme nha nje gjendje ne tjetren, sikur udhetojme ne vijat e jete...
Autori: ADA · Lloji: Ese filozofike · Tema: JETA E NJERIURT
JETA E NJERIUT ESHTE E NDERTUAR MBI VUAJTJE MBI MBI GEZIME ,POR AMA JO VETEM MBI KETO DYJA POR EDHE MBI DESHIRA DHE PASIONE NJE FILOZOF KA THENE SE DESHIRAT DHE PASIONET JANE SHKATRUES PER NJERIUN ME E MIRA ESHTE TE SHMANGIM DESHIRAT PASINET DHE VESET P...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Vetevleresimi
Me lejo te marr fryme thelle dhe ngadale te nis te tregoj per udhetimin qe bera nje dite te zakonshme ,qe me ndryshoi me shume se cdo mund ta imagjinoja.Larg,teper larg ndoshet nje vend I erret e I pafundem,por qe ne te njejten kohe eshte I mbyllur e I rr...
Autori: Erika Ciku · Lloji: Ese filozofike · Tema: Frike...
Frike.... Frike... Frike per cdo gje.... Frike per tu gezuar se mund te ndodhe dicka qe e prish... Frike per te folur sepse mund te thuash dicka gabim ... Frike per te menduar sepse mund te veprosh gabim ... Frike per te dashuruar sepse jeta ishte e mbush...
Autori: Anna Cani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Racizmi sipas meje
Racizmi eshte "ushqimi" i intelektit te njerezve duke i bere ata te besojne se jane superiore ndaj dikujt tjeter,kjo duke u mbeshtetur vetem ne faktin se dikush perben sasi me te madhe melanine se dikush tjeter. Racizmi eshte si nje "semundje" e cila prek...
Autori: Firdeus Shkalla · Lloji: Ese filozofike · Tema: Histori ne gjethe
Nje fasade ku cdo gjethe permban nje histori ,sa here leviznin nga era, ato po flisnin ,po drridhen nga feshferimat e qytetit, te degjuara nga ato autoparlante qe te shfaqen si dylbi. Nje shtepi ku cdo gjethe kishte si atribut te ishte nje spiun , nje ...
Autori: RINIS CANI · Lloji: Ese filozofike · Tema: MENDIMET QE S`PERENDUAN KURRE.
Rinis Cani FJALE PREJ SHPIRTIT. ILUZIONI I PADITURISE Cila ere do ti furnizoje mushkerite tona?cili gjak do te buroje ne vena dhe arterje?valle,cila arme do te na zgjoje nga narkoza e u...
Autori: Bukri Moli · Lloji: Ese filozofike · Tema: i semuri per mend
• I semuri per mend eshte komedia e fundit e molierit te cilen ai e vuri ne skene me 1673.Molieri vdes mbas shfaqjes se katert te kesja komedie,me 17 shkurt 1673. • Ne komedite e tij Molieri I jep nje tablo te gjere shoqerise franceze te shekullit X...
Autori: Big G · Lloji: Ese filozofike · Tema: ese, ese filozofike, te jesh a mos te jesh, te jesh a te mos jesh
Të rrosh a të mos rrosh është një nga monologjet më të famshme të letërsisë botërore dhe një nga alternativat më dramatike në jetën njerëzore. Njeriu i gjendur përballë fatit të vet që nuk i ofron asnjë rrugëdalje. Në këtë moment ...
Autori: Alea Bella · Lloji: Ese filozofike · Tema: Bukuria konsumuese
Te vendosesh veten tende ne rrezik vetem sepse do besh nje selfi tingullon absurde. Ne lartesi mbi 200 m, nje frike e pa imagjinueshme dhe ti prap vazhdon. Pa mjete mbrojtese, pa asnjelloj sigurie dhe mjafton nje pakujdesi e vogel dhe behesh copash per c...
Autori: Denisa Meraj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Femra endrra pa te cilen do dukej e zbehte
Femra endrra pa te cilen jeta do dukej e zbehte Femra ,nje qenie e brishte, e shenjte me vlera te larta.Te jesh grua ,nene ,bashkeshorte ,nuk eshte e lehte por eshte nje pune e palodhur qe ben ,ajo krijon,ajo rrit ajo ushqen,ajo ...
Autori: ajselaa · Lloji: Ese filozofike · Tema: suksesi ne jete
Suksesi...nje pike hapesire .ndoshta edhe pika me e larget tecilen ne njerezit jemi te destinuar ta kapim.Eshte kjo maje te ciles ne i trembemi pasi e shohim ne nje kendveshtrim tjeter..ndryshe nga ajo cka do te na percjelle kjo maje ...Te gjithe te suk...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com