Data e postimit: 2020-04-22 16:12:51
Lexime: 1707 |
Nje qytet me vlera te larta me kutura te vjetra dhe tradita te ndryshme.Minjera e Trepqes e cila ne qytetin ton sjell shum turista te cilet e vizitoj ate e kemi edhe ure e ibrit e cila e ndan kete ,qytqet te bukur ne dy pjes.Kemi parkun me te bukur ne Mit...
|
Miqesia eshte nje nga vlerat morale me themelore.Ne ditet e sotme ka njerez qe e cmojne miqesine por ka dhe te tjere qe nuk u pelqen te krijoje miqesi.
Por une mendoj se na nevoitet nje mik i vertet dhe them se te gjithe duhet te perpiqen t'a kuptojm...
|
Miqesia fjale e arte,
fjale e bukur plot kuptim,
ke nje mik qe te degjon,
me vemendje cdo mendim,
Ke nje dere ku te trokases,
kur dicka ty te mundon,
ne te mir e ne te keq,
miku mir te ndihmon,
Pas familjes, ne jeten tone,
vendin e ze miqesi...
|
E humbur jam ne tymin e cigares ,
Mes dhimbjesh dhe lotesh
E vetme ketu jam .
Ne memorien time kane ngelur vetem kujtime,
E humbur jam ne tymin e cigares time.
Diku bardh e zi ,
Nga mjergulla e cigares me shfaqesh ti .
Ne kafene e ulur jam ...
|
-Milosaoja, djali i sundimtarit të Shkodrës në shekullin XV,dashurohet me Rinën e varfër, të bijën e
Kallogresë, dhe për hir të kësaj dashurie ndeshet me paragjykimet patriarkale dhe klasore.
-Atdheu rrezikohet nga turqit dhe Milosaoja niset ...
|
Familja eshte gjeja me e shtrenjte .. Sepse brenda familjes kemi mesuar shume gjera . Kemi mesuar si te duam e si te na duan . Kemi mesuar belbezimet e para.. Familja eshte gjeja me e mire qe Zoti na ka dhuruar . Sepse askund tjeter nuk munde te gjesh nje...
|
Po na gzohet kulmi
Po na gzohet pragu i shtepis
Po na vjen nipi yn i ri
Gzohi ju oj mesa
Gzohi ju oj bija
Po na vjen Fatlumi
Po na gzohet shpia
Gzim i madh sot ne jete shtepi
Shum po gesohet gjyshja
Shum po gzohet vendi
Me gezim te madh so...
|
Nene Tereza eshte krahu qe na tregon drejtimin.... ej prit nje sekonde me vr8 mendove se do shkr ese per nene terezen? jo se nuk dua po pertoj plus qe km shum msime dhe humbas kohe kot duke shkr kte.. ehhh ju zhgenjeva ee? po vl re se kshu e ka jeta nje...
|
SHQIPËRIA është jeta për një shqiptar, është fryma që ai merr dhe kudo që të shkojë s’do e harrojë. Mund të shkosh larg, mund të ndërrosh emër,veshje,gjuhë,sjellje por shpirti nuk e tradhëton dot atë vend që e lindi. Atdheu është...
|
Ese: Jam krenare qe jam shqipetare Ne , jemi bijte e nje legjende mijera vjecare Ndajme te njejten buke, zemrat ngrohim ne te njejtin diell, me nje buzeqeshje shperndajme rete, me rrenje ne histori , me shprese, shohim nga e ardhmja. Per mua te qenurit sh...
|
O malet' e Shqiperisë e just O lisat' e gjatë!
Fushat e gjëra me lule, q'u kam ndër mënt dit'e natë! Ju bregore bukuroshe e ju lumenjt' e kulluar Çuka, kodra, brinja , gërxhe dhe pyje te gjelberuara! Do të kendonj bagëtine që meaning ju e ...
|
Nxorra sytë per t'i vërtitur pas xhamit
Kur papritur veshtrimi mu rend diku
Tek nje krijese qe kuturiste zalisur
Ne harshin e duvakut blu
Një cicërimë a një shqisë ja flaku brengatën
Tutje e larg nga këtu
Përshendriti e shkenditi altruin...
|
Ishte dite e merkure.Sapo kisha mbaruar detyrat dhe kisha dale per te luajtur me mikeshen time. Zhvilluam shume lojera te ndyshme por pas pak topi na rra nga ana tjeter e murit ku po luanim. Une kembengula qe ta merrja. me shume kujdes kalova nga ana tjet...
|
Autori:
Xhulja Nikolla
·
Lloji:
Analize letrare
·
Tema:
Analiza dhe komenti letrar i vepres :Muri i Hyejenes
I. Informacion mbi Veprën Dramatike:
- Titulli: "Muri i Hyejenes"
- Autori: Euripidi
- Viti i shkrimit: 415 para Krishtit
- Vendndodhja: Argjentina e lashtë, para andejkalimit të popullsisë
II. Përmbledhja e Veprës Dramatike:
...
|