Data e postimit: 2021-02-10 16:15:40
Lexime: 3859
''I tille eshte fati i njerezve,lumturia e tyre nuk i ngjan vecse nje skice te vizatuar lehte!''(Orestia)
Lloji: Analize letrare
Tema: Te qenit i lumtur eshte nje zgjedhje!
Autori: Luljeta Mahmuti
Shkolla: ''10 Korriku Dushk''
Klasa: X-A
Qyteti: Lushnje
E-mail: mahmuti.luljeta@gmail.com


E tille eshte jeta!Si nje furtune qe rremben vrullshem cdo sekonde,largohet dhe merr me vete gjithcka te bukur.Qindra e miliona njerez vijne ne jete,qindra e miliona te tjere largohen prej saj.Disa u larguan padrejtesisht nga kjo bote,disa te tjere u perpoqen te gjenin grimca arsyesh per t'i bashkuar e per t'i kthyer ne jete!
Njeriu,nje i perkohshem ku nuk di sa do te zgjase perkohshmeria e tij.Ecen,vazhdon,endet duke vepruar e shpeshhere gjendet ne turmen e pyetjeve qe e mbajne te prangosur,ndalon dhe fillon te mendoje se shume shpejt gjithcka mund te marr fund.E c'eshte duke vepruar ky njeri?!
Mos valle duke qendruar monoton ne perditshmerine e tij?!Apo mos ndoshta mendimet e tij kane arritur ne nje paralize,ku perditshmeria eshte eshte e merzitshme!Epo kjo do te ishte vertet e trishte!
Te jetosh duke qendruar statik,duke mos menduar se je i rrethuar nga grimca te vogla lumturie qe nese perpiqesh t'i bashkosh ato mund te shumfishohen e ti mund te behesh personi me i lumtur.Perse nuk e veren,ke mjaft arsye perreth per t'u lumturuar!Perse e kalon lehtas faktin se jo cdokush mund te jete i lumtur?!Gjithkush mund te jete i lumtur!
Lumturia qendron aty ku t'i mendon se gjithcka ka marr fund.Ajo pret qe ti te ngrihesh,mos te dorezohesh.Ajo pret ta kerkosh,perkundrazi nuk dallohet.Lumturia nuk eshte dicka qe merret e gatshme.Ajo varet nga veprat e tua.Nese ti ke aftesi te perballosh,te mendosh e t'ia dalesh atehere lumturia eshte rruga me e shkurter,jo devijimi,pesimizmi e te qenit monoton.Njerezit jane te barabarte.Askush nuk eshte i privuar per te qene i lumtur.Nese thuhet se fati i njerezve eshte i trishte atehere ska asnje arsye per te jetuar.Nje jete e palumtur eshte nje rrugetim pa destinacion.Te qenit i lumtur eshte nje zgjedhje,besoj askush nuk deshiron te kete nje jete te trishte?!
“Learn to value yourself, which means: fight for your happiness.”

Vepra te ngjashme
Autori: Elvisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja ime
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do te ndodhe te nesermen. Per nje gje eshte e sigurt, per nje te ardhme te lumtur do te duhet shume pune dhe vullnet. Edhe pse ndonjehere ndodh qe jo cdo gje s...
Autori: nuk ta them · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kush eshte me i lumturi nder te lumturit
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me i lumturi nder te lumturit eshte ai qe mund t’i beje te tjeret te lumtur.Kjo shprehje eshte shume e vertete sepse ne kete bote nuk jemi vetem ne por jan...
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nje dite do te largohesh nga kjo bote!
Nje dite do te largohesh nga kjo bote! E perhumbur ne mendime duke lene pas ''gjithcka te zakonshme''dhe duke menduar per ''asgjene e jashtezakonshme''!Lejoj mendimet e mia te vozisin neper eren e lehte flladitese tek shohin grimca te erreta qe k...
Autori: Denisa Krasniqi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Po buzeqeshi tani jam e lumtur? a eshte jeta ime perfekte ? a kam gjithqka qe kam dashur ? e di, te tjeret gjykojne edhe pa shume fjale , edhe pa fyrje , gjykojne duke na vlersuar per ate qe dukemi ku asnjehere nuk jane te vetedijshem se ato qe ndje...
Autori: Eda · Lloji: Ese filozofike · Tema: Pyetje rreth egzistences se njeriut
Ne jemi ketu ne Toke per te... Arsyeja se pse ne jemi ketu ne Toke, ndonjehere na duket e pazakonte. Kjo zakonisht ndodh kur ne jemi te lodhur nga rutina jone e perditeshme dhe duam te dalim jashte kornizave te jetes. Qe te arrish...
Autori: jona · Lloji: Ese filozofike · Tema: lumturia
Njeriu ,qenia komplekse e enigmatike e bere objekt studimi per shume fusha te ndryshme.Jo vetem filozofi por shkence,art,letersi,mjekesi etj. Shume filozof, mendimtar ,studiues kane levruar per shekuj me radhe kompleksitetin dhe misteret e fshehura pas k...
Autori: Fortesa Jeliqi · Lloji: Analize letrare · Tema: sa me vler eshte lumturia per ne
Lumturia eshte shume e rrendesishme per ne nese ti nuk je i lumtur do te thot se askush nuk te do pos familjes e cila nuk krahasohet me asegj.Lumturia ime eshte ne maksimum andaj dua qe edhe moshataret e mi te jen te lumtur.Por gabimi eshte shkaktari kry...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: sociale
Vetmia.Nje prej ndjenjave te cilave njeriu u trembet me shume.Nje njeri I vetmuar nuk eshte vetem ai qe nuk ka asnje prane.Dikush mund te jete I rrethuar nga njerez,por prapeseprape,mund te ndihet I vetmuar ne shpirt,sikur s’mund t’ia shprehe askujt m...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Dhimbja,zhgrnjimi dhe emocioni jane.......DASHURI
Dhimbja,zhgrnjimi dhe emocioni jane.......DASHURI puffffffffffff,kjo jeta nuk e di me nese duhet ta quaj jete,nuk e di nese ndonjeri nga ju atje jashte eshte dashuruar ndonjehere por une ketu brenda po ju them qe po jam dashuruar dhe mendoj se kjo eshte ...
Autori: AJSELA SHTJEFNI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: AUTIZMI
Askush nuk e di misionin e tij ne jete.Disa vijne ne kete jete per te jetuar te lumtur, disa te tjere fatkeqesisht vijne per te jetuar nje jete te dhimbshme.Keshtu ndodh edhe me autizmin ,nje crregullim nga i cili shume njerez ndihen indiferente dhe te l...
Autori: mia · Lloji: Ese filozofike · Tema: paqja
NE KETO VARGJE PASQYROHET DESHIRA PER NJE JETE ME TE MIRE,NJE JETE NE PAQE,NJE JETE PA LUFTE E KONFLIKTE,PA LAKMI E URREJTJE.NESE JETA NA OFROHET VETEM NJE HERE,A NUK E KEMI NE NE DORE QE TA JETOJME KETE JETE NE MENYREN ME TE MIRE TE MUNDSHME?A NUK E KEMI...
Autori: Ronela koçi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Vdekja eshte akt qe shpaguhet me te mirat qe behen ne jete sic paguhet flini per hir te idealit.
Shume njerez rrezohen gjate jetes dhe pyesin veten se perse ne njerezit jetojme. Vetem se jeta te rrezon nuk do te thote qe ti nuk do te ngrihesh perseri. Nje liber flet shume pak, thjesht tri etapa: mendoje, punoje dhe realizoje. Te jetosh eshte ndjesia ...
Autori: Gloria Zhuli · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ese filozofike.
Hesht!Pse kaq qetesi?Ku jam une? Gjithcka eshte zhdukur,jam e vetme.Ujerat nuk rrjedhin me,zogjte nuk cicerojne,natyra nuk me therret...Ku jane njerezit? Pse me kane braktisur apo..i kam braktisur une ata?Mos valle kam shkuar ne nje bote tjeter ku nuk do ...
Autori: Jolie · Lloji: Ese filozofike · Tema: Te rrosh a te mos rrosh...
Te rrosh a te mos rrosh ...eshte nje nga monologet me te famshem dhe me te komentuar te letersise boterore, dhe nje nga dilemat me dramatike me jeten njerezore. Te zgjedhesh mes jetes dhe vdekjes... Te jetosh cfare te sjell fati , te shijosh te hidhuren...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com