Data e postimit: 2013-01-19 08:43:01
Lexime: 7062
NENE
Autori: Brinilda Nilda
Lloji: Ese pershkruese
Tema: NENA
Shkolla: H.Clinton
Klasa: 5
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Kte e kam shkrujt per mamin tim dhe kte rast dua tua dedikoj te gjitha mamave shqiptare...

Fjalet jane te pakta per te shkruar per qenien me te bukur te kesaj bote siç jane Nenat,ato te cilat na dhane jete nga jeta e tyre,ato te cilat jane si lule pranvere qe me aromen e tyre te bejne te ndihesh si ne parajse,qe nje perqafim i tyre na largojne hidherimet ,zemerimet,inatet qe mund ti kemi ne zemrat tona.Ato te cilat ne rast kur ndihemi keq nje fjale e tyre na duket qe na zhduken brengat tona,ato te cilat gjithmone per ne mundohen qe te pamunduren ta bejne te mundur ,dhe ato te cilat lum qe i kemi dhe qe ne çdo moment duhet te themi fjalen me te bukur te kesaj bote .....TE DUA NENE!

Vepra te ngjashme
Autori: E.C · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ndikimi i largimit shpirteror ne boten e brendshme te personit
Ese pershkruese “”Mergimi shpirteror” Mergimi ka qene dhe do te jete gjithmone nje dukuri mjaft e zakonshme ne boten njerezore, dukuri qe vjen si pasoje e deshires apo detyrimit per t’u larguar drejt nje vendi tjeter, ne dukje me i mire. Por cf...
Autori: asma · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ne burgun e ndergjegjies
Shpirti ne kohen e diktatures me ngjante si nje flete e bardhe e zhgarravitur nga dhimbjet ,torturat dhe vuajtjet e jetes .I mbyllur ne hekurat e ndergjegjies ,qe brente cdo cast cepat e zemres nga pamundesia e te vepruarit .Rrethi ku jetoja dukej si nega...
Autori: Bora · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Femijeria
Ecen koha , vrapon e se ndal kurre hapin, e si ndal as kujtimet. Na sjell ne rrugetimin e gjate me te kujtime te bukura Por dhe jo shume të bukura. Na perball me sfida dhe me lufta ne te cilat shpesh here triumfon e drejta dhe shpesh here ne i falim vet...
Autori: Amra Osmani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrim per Nenen
Nena ehhh sa bukur tingellon .Vetm ky emer sa kenaqesi qe te jep....Nje emer plot me tingellim qe pushtoi te gjithe zemrat e femijeve.Nena kur degjon zerin e embel te saj kur buron ne veshet e tu ti shkon fluturim...Nje engjell i vertete a po jo ? Ajo qe ...
Autori: Juxhino · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Cfare eshte dashuria per ju?
Dashuria eshte nje ndjenje e fuqishme dhe e jashtezakonshme per nje njeri, nje vend ose dicka tjeter. Ajo mendohet zakonisht si e pamundur te perkufizohet, prandaj, sa here perpiqemi ta perkufizojme, perfundojme duke i vene kufizime. Dashuria nuk e ka nje...
Autori: Filanja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pushimet Dimerore
Per ata qe nuk e din mua e familjes time na pelqejn tejmase udhetimet dhe keshtu vendosem qe per vit te ri te udhetonim po per shkak te pandemis vendosem qe mos te udhetonim jasht shtetit por te shkonim ne nje nga vendet e bukura dhe madheshtore te shqipe...
Autori: Anisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Endrra e prere
Sa bukur eshte qe ta veshim. Jeten me endrra, me deshira per te luftiar per nje qellim te realozojme cdo gje qe e mbajme ne zemer. Jam e vogel ndoshta per ta shpalosur gjithe qellimet qe kam ne jete e te kerkoj me ngulim qe ato te plotesohen,po nuk jam a...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: koronavirusi
NE ZEMRA JETON FJALA SHPRESE Boshlleku,vdekja dhe semundja pushtuan vendin. Vdekja po na kalon para sysh dhe semundja eshte bere mbreteresha e vendit,ka vendosur kuroren. Ngado ka rene nje qetesi e madhe. Valle ps...
Autori: Albi Zemani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Perendimi
Tek kalojne oret, Dielli nazemadh pasi mbaroi me nge udhetimin e perhershem, iu afrua shtratit te tij blu ne horizont. Si cdo muzg ai filloi ritualin e tij, te vjeter sa vete Toka. Ndersa rete e pakta perhapeshin, Dielli qe mezi arrinte ti prekte u derd...
Autori: Marina Reverte · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Familja dhe une
Familja,gjeja me e shtrenjte dhe me e bukur qe mund te kete dikush. Sa here permendet emri famijle,mendoj nje parajse ku ekziston vetem miresia,dashuria,lumturia dhe gezimi.Ai qe e ka nje familje ka gjithcka qe mund te kete dikush.Dicka qe eshte e pakrah...
Autori: Liljana gorani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Qeni im
Qeni in quhet rei.Ai eshte nje qen i mrekullueshem i rraces golden retriver(labrador).i mesuar per tu pershtatur mjedisit ku jeton.eshte nje qen ne ngjyre te arte,trupmadh edhe pse eshte 6 muajsh.Ka nje bisht te madh dhe te trashe,pëlqen shume notin,lojr...
Autori: soana koleci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: paqja
Paqja eshte si nje rreze drite qe sa here e themi aq me shume shkelqen. jeta eshte nej det me dallge qe ndonjehere kalojme pengesat e ndonjehere jo , ndonjehere e mundim e ndonjehere e mund e ndonjehere humbim. Paqja eshte ...
Autori: Melisa Preçi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera
Pranvera nuk është thjesht stina e parë e vitit.Ajo është stina e rilindjes ,gjallërisë ,ngjyrave ,melodisë .Pranvera është stina ku natyra na buzëqesh të gjithëve .Është kapitulli me shkronja të gjelbërta në librin tonë të jetës . ...
Autori: Lindita Zema · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese : Nêna
Nênê , kjo fjalë e bukur e gdhendur thellê në zemrën time. Kur kujtoj dashurinê e nënës jeta merr tjetêr kuptim , përkëdheljet e saj tê ëmbla , fjala e ngrohtê rrjedh si lum nê venat e mia dhe atëherê zemra bëhet më e ndjeshme dhe fle...




Komentet e fundit!

Emri: nina
Email: ninalaci@live.it
Komenti: hej ua sa e bukur te pergezoj brave dhe je vetem 11 vjece bravo brinilda

Emri: bleona
Email: prishtinaismelda@yahoo.com
Komenti: e thjesht dhe magjike

Emri: Blenda
Email: Blendagl@hotmail.com
Komenti: deri dikun e mir

Emri: nisa
Email: ni_sa02@hotmail.com
Komenti: shume keq

Emri: xhesi
Email: xhesi@hotmail.com
Komenti: shume e bkr

Emri: shiponja
Email: albina-0123@live.com
Komenti: shum e bukur

Emri: Eleni
Email: eleni.salla@alblove.com
Komenti: Shume e bukur me pelqeu shume !

Emri: Florijan Hajra
Email: ffflori_kulleri@hotmail.com
Komenti: shum e bukur

Emri: ana
Email: ana2012@hotnail.com
Komenti: te ishte me e gjate

Emri: ai
Email: ai@live.com
Komenti: e bukur


Emri: cimi
Email: cimijuventus@hotmail.com
Komenti: shume shumme e bukur bravo te qofte

Emri: florind
Email: florindgjyriqi@yahoo.com
Komenti: e bukur

Emri: ennka
Email: enka-ndrecaj@hotmail.com
Komenti: E perkryer

Emri: keti
Email: ketilena@yahoo.com
Komenti: fantastike

Emri: donita osmanollaj
Email: u-ki123@hotmail.com
Komenti: SHum e bukur...

Emri: Emirjona Kertolli
Email: florindgjyriqi@yahoo.com
Komenti: E shkurter por e bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com