Data e postimit: 2020-02-20 19:26:23
Lexime: 2424
PËR TY
Autori: ERZA
Lloji: Leter
Tema: DASHURIA
Shkolla: EQREM QABEJ
Klasa: XII/2
Qyteti: PRISHTINE
E-mail: Email eshte i fshehur!


Jeta eshte e ndryshme per gjithësecilin ku secili duhet ta jetoj ate ne menyren e vet.
Jeta nuk eshte e lehte por pikerisht kjo eshte esenca e saj te jetosh do te thot te luftosh sfidat e jetes e nese je i zoti do te dalesh fitues.Vet jeta eshte si nje roman ne te cilin sa me shume thellohesh aq me shume ka kuptim.Njeriu duhet te pergaditet qe ta pranoj dhimbjen si pjese te jetes,nje njeri i cili nuk e perballon dhimbjen veshtire ta gezoj,dashuroj apo shpresoj perseri.Dhimbja ka shije te hidhur,shije e cila na prek emocionalisht,por kjo nuk do te thote qe ajo duhet te ndikoje domosdosmerisht keq tek njerezit.Njerezit qe e duan jeten pas dhimbjes qe pesojne ecin me hapa akoma me te medhenje dhe e lene ata ne te shkuaren.
Nderkohe qe disa te tjere bien pre e saj dhe fillojne te marrin vendime te gabuara ne jeten e tyre disa te tjere behen akoma me te forte.
Epo ne fund te fundit çdo te ishte jeta pa dhimbje?
Ai qe nuk e ka njohur kurr dhimbjen dhe vuajtjen ai nuk do te mesoj kurre se çfare fshihet pas lumturise ne te vertete.
Jeta eshte si nje lule kur vie pramvera gjithqka behet e bukur dhe gjalleruese ndersa kur vie vjeshta gjdo gje e bukur vyshket dhe humbet mbeten vetem pjeset e keputura dhe te coptuara te lules.

Vepra te ngjashme
Autori: dhurata · Lloji: Leter · Tema: kjo leter eshte nje kerkese ndaj drejtorise se shkolles per shkak te ...
e nderuar z.drejtoreshe, une quhem ... dhe jam ne klasen e 7.. sic jeni ne dijeni ne shkollen tone mungon nje kend sportiv.gjithmone kemi deshiruar te kemi nje fuhe futbollime bar artificial, nje rrjete volejbolli,disa paralele , nje piste te vogel vrap...
Autori: Migjeni · Lloji: Leter · Tema: LAGJJA E VARFUN
Krahet e zez te nji nate pa gjum E varrosin lagjen prane, Drite,jete,gjallesi-askund, Vetem erresine e skam. U harrua jeta e dites Nder shtresat e nates,e paqja U dredh nga parzmi i errsines ... N'andrra perkundet lagja. Njerzit nder shte...
Autori: Sweet home · Lloji: Leter · Tema: Home Sweet home
My secret is: MY FAMILY iS MY LIFE HOME SWEET HOME To home has is more happiness I LOVE MUCH My Home
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Leter · Tema: Leter
Hejj Ckm, Besoj se te erdhen letrat qe te kam derguar dhe me beso se do te te shkruaj dhe shume te tjera. Sot ta ndjeja nevojen sic cdo dite. Desha te te them se qe kur je larguar ti nga kjo bote,njerezit e ndyre shumohen akoma dhe me shume.Po po ata nj...
Autori: argjira ajeti · Lloji: Leter · Tema: shoqja ime
kete leter fillova te shkruaj shkaku i dashuris ndaj teje endrita kjo leter ndoshta mund te te tregoj se sa vler ke ti per mua ndoshta fjalet qe un ti kam thene disa kohe me par mik kane qene te kuptimta por ta dish se ne jeten time skam pasur kurr shoqe ...
Autori: Erina-Emini · Lloji: Leter · Tema: Te jemi miq me njeri tjetrin
Miqesia,nje zemer qe rreh e jeton ne pafundesi.Ajo zemer rreh brenda dy trupave.Lind pyetja qka eshte miqesia?Thjeshte nje fjale qe shum pak njerez ia dine vleren.Miqesia eshte ''Nje lidhje pa interesa dhe brenda saj ka dashuri dhe respekt ''.Ne miqesi je...
Autori: Riad Misini · Lloji: Leter · Tema: Gjyshi Im
Gjyshi Im Gjysh I Dashur Sa Fort Te Dua Sa Fort O Gjysh Me Mungon Mua Lojrat,Mesimet E Tua Kurr Si Harroj Me Mesove Mua Gjysh Si Te Veproj Gjysh More Gjysh Tasht Ti Ku Qendron Ne dhe te Ferizajit Aty Po Pushon
Autori: Anarisa · Lloji: Leter · Tema: Per ty....
... nuk e di pse po te shkruaj ketu duke e ditur qe nuk do e lexosh kurr.. Porse u gjeta ne kete situate dhe ja ku me ke ketu duke shkruajtur nje leter per ty. Nuk e di nga t'ia filloj , di vetem te them qe ne nje menyre o tjetren je bere i vetmi motiv i ...
Autori: Lisa Dani · Lloji: Leter · Tema: Jeta
Jeta eshte shume e bukur pranddaj zoti ka thene qe njeriu njehere lind dhe nje here vdes.Jeta mund te te nxjerr probleme por ti duhet te behesh i forte qe ti kalosh problemet.Jeta nuk ka vetem probleme por edhe supriza nga me te bukura.Rruga e jetes eshte...
Autori: Md · Lloji: Leter · Tema: Te duash nene
Te dua o drita e syve te mi o bota ime, nena ime. Je gjithcka per mua se drite me ke dhuruar sdo te te harroj kurr, ngaqe ke ber shume per mua, nuk di si te te shperblej per te mire qe me ke dhene. Thjesht mund te te them faleminderit
Autori: Klevisa Buzi · Lloji: Leter · Tema: Letra
Nje leter per ty kam shkruar.Nje zemer per ty kam hapur,nje liber per ty kam shkruar.Sa bukur eshte te shkruash per nje mik te dashur per ty nje zemer eshte hapur si qielli i kthjellet nen driten e henes.Kete ese po e shkrauj per nje mike qe se kam me ppr...
Autori: Andi Hibroj · Lloji: Leter · Tema: Ditari
E hënë 19/03/2018 I dashur ditar Ja ku po takohemi sërisht pas kaq shumë vitesh. Jam ulur përsëri në të njejtin vend ku ulesha kur isha i vogël dhe po të shkruaj sërisht. Pothuajse e kisha harruar se si ndihesh kur shkruan një ditar. B...
Autori: xhesika toska · Lloji: Leter · Tema: nena
te flasesh per ty eshte bukur por edhe veshtire se je nje person i papershkrueshem.Sot mendova qe te mar urimet e gjith botes e te uroj por pak e pamundur se te pershkruash ty me pikpamje do kohe.Kur numeroj gjerat e cmuara qe kam ne jete ty te numeroj d...
Autori: LULJETA · Lloji: Leter · Tema: HAJDUTEN E ZEMRES
kujdes me djemte se ato te tradhtojne dhe te tjre ato dashurojne ka skiftere gjithandej qe po presin castin qe te marin rastin




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com