Data e postimit: 2019-12-17 20:04:21
Lexime: 5903
Urim per Vitin e Ri
Autori: Kushtrim Berisha
Lloji: Leter
Tema: Viti i Ri
Shkolla: Habib Berisha :Gurbardh
Klasa: IX 1
Qyteti: Malishev
E-mail: Email eshte i fshehur!


Viti i Ri po afron dhe kjo mundësi e re për të arritur qëllime, sfida dhe ndryshime të reja është gjithmonë e mirëpritur nga të gjithë. Familja dhe miqtë bëhen edhe më të dashur në një festë si kjo, ndaj edhe meritojnë mesazhet më të bukura për Vitin e Ri. Kjo është një periudhë e veçantë e vitit që mbart edhe një mesazh special për t’ua uruar ndryshe festën njerëzve të dashur. Janë të shumta mënyrat për të uruar shëndet, dashuri dhe sukses, ndaj bëje urimin më të personalizuar. Këtu janë disa mesazhe sugjeruese për Vitin e Ri që mund t’i ndash me miqtë dhe familjar

Vepra te ngjashme
Autori: Kevin Çika · Lloji: Leter · Tema: Letër vetes sime 8 vjeç
I dashur Kevin ! Po ta shkruaj këtë letër ,duke shpresuar që ta lexosh me vëmendje dhe pa lënë asnjë rresht pa lexuar,siç e ke zakon.Do përpiqem të të them ngjarjet që do të të shënjojnë jetën tënde gjatë këtyre 8 viteve.Por edhe dis...
Autori: Klevisa Buzi · Lloji: Leter · Tema: Letra
Nje leter per ty kam shkruar.Nje zemer per ty kam hapur,nje liber per ty kam shkruar.Sa bukur eshte te shkruash per nje mik te dashur per ty nje zemer eshte hapur si qielli i kthjellet nen driten e henes.Kete ese po e shkrauj per nje mike qe se kam me ppr...
Autori: ANDI HIBRO · Lloji: Leter · Tema: MIRMENGJES
me jep nje kafe te lutem nje dopjo hashash dhe nje kallash ti ne kripen e diellit embel rezatoon nje te dredhur te madhe ma dergooon si tja beeej si tia them pompen une ta thith e ndrojtje te mos kem ti them mirmengjes ti them mirmengjes dhe nje...
Autori: Une · Lloji: Leter · Tema: Dashuria jon e perfunduar pa arsye
Kjo jam une. E mbudhur me gabime dhe fatkeqësi. Eh nk kam çfare ti bej fatit tim. Fundja fundit nuk e kam shkruar vet. Po ta kisha unë në dorë jeten time, ti do ishe ende krah meje. Vertet do isha duke genjyer ende prinderit, por kur isha krah teje u...
Autori: autorja X · Lloji: Leter · Tema: njohja dhe perballja me vetveten, kjo eshte nje nder letrat me te bukura qe kam lexuar dhe do doja qe dhe shume te tjere ta lexonin per fat te keq autorja nuk dihet kush este po kjo leter eshte mallengjyese
leter zemres 15.1.2017 Haha, nuk kam menduar kurrë se një ditë do arrija të qeshja me veten . Më në fund dhe këtë e bëra, qënka e çuditshme por kuptohet keqardhje për veten mund të ndiej vetëm unë. Nuk e di si kanë shkuar gjërat por ...
Autori: LULJETA · Lloji: Leter · Tema: HAJDUTEN E ZEMRES
kujdes me djemte se ato te tradhtojne dhe te tjre ato dashurojne ka skiftere gjithandej qe po presin castin qe te marin rastin
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Leter · Tema: O ZOT!
O ZOT! Me jep durim te jetoj ne kete toke...Me jep durim te perballem me cdo sfide ne jete....O Zot un e di se te gjitha keto jan sprova dhe sfida qe ti mi ke vendosur per te pare besimin tim dhe per te lartesuar...Un besoj ne fuqine tende dhe un besoj s...
Autori: Sibora Gjondedaj · Lloji: Leter · Tema: Ditari Im
I dashur Ditar, Sa vite u bënë pa të shkruajtur? Jeta ime kaloi para syve të mi, si një film i vërtetë . Ndonëse kisha harruar se çfarë ndjesie më shkakton ti ,sot u ula përsëri në atë karrigen e vogël dhe po të shkruaj përsëri si...
Autori: Anaili · Lloji: Leter · Tema: Urim per motren time
… Padyshim qe per mua je bekim! Ndoshta tani ti po feston 20-vjetorin tend,ndersa une po festoj diten qe ti erdhe ne kete jete, ne jeten tone dhe mbi te gjitha ne te timen. Faleminderit qe je motra ime! Personi perballe se ciles “dashuria” largohet ...
Autori: dhurata · Lloji: Leter · Tema: kjo leter eshte nje kerkese ndaj drejtorise se shkolles per shkak te ...
e nderuar z.drejtoreshe, une quhem ... dhe jam ne klasen e 7.. sic jeni ne dijeni ne shkollen tone mungon nje kend sportiv.gjithmone kemi deshiruar te kemi nje fuhe futbollime bar artificial, nje rrjete volejbolli,disa paralele , nje piste te vogel vrap...
Autori: Z.B · Lloji: Leter · Tema: Dashuri,munges,shprese
Nuk di se cka te shkruaj me perpara kam aq shum gjera brenda vetes te cilat kam nevoj ti zbras diku andaj po ja le te gjitha kesaj letre,perderisa po shkruaj kete kam shpirtin shume te lodhur dhe syt te mbushur me lot. Ishe nje njeri qe erdhe ne jeten t...
Autori: Andi Hibroj · Lloji: Leter · Tema: Ditari
E hënë 19/03/2018 I dashur ditar Ja ku po takohemi sërisht pas kaq shumë vitesh. Jam ulur përsëri në të njejtin vend ku ulesha kur isha i vogël dhe po të shkruaj sërisht. Pothuajse e kisha harruar se si ndihesh kur shkruan një ditar. B...
Autori: denada · Lloji: Leter · Tema: dashuria
dashuri...Jam nisur shpesh here me e nis ket tekst por gjithmone mendoja te gjeja fjalet me te duhura per ti shprehur ketu,jo sepse nuk mundem ti them gojarisht por kam aq shum fjal ne mendje sa qe do i beja lemsh te gjithaa pavaresisht pjeses qe do te sk...
Autori: Erjona Krasniqi · Lloji: Leter · Tema: Leter Nga Nxenesja Jote
Leter nga Erjona *_* Ti per mua ishe nje person mahnitës. Dhe ende je.Mesimi yt per mua ishte dituri e pergjithshme.Sa here qe te shof ndihem nxenese.Dashuria si mesues qe une e ndjej tek ti eshte shume e madhe.Sa qe nuk mund ta besoshë. Ai ndri...




Komentet e fundit!

Emri: risa
Email: risa@gmail.com
Komenti: hajt mo



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com