Data e postimit: 2013-01-14 02:41:40
Lexime: 6513 |
-Te gjithe ne kemi ardhur ne kete Bote me nje qellim dhe mision
nga Zoti i Madherueshem.
Disa nga ne qeshin,e disa nga ne qajne disa vijne ne ket Bote per te paren
her e disa tani pershendeten.
Gjitha keto jane momente qe doemos duhet kaluar por ...
|
Ku duket balta me e embel se mjalta?!
Ne Shqiperi ne vend te tij.
Keto vargje te Cajupit i kujtoj sa here jam larg.I kujtoj me mall hapat e pare sa here jam ngritur dhe rrezuar ne dheun e tokes sime.Atdheun nuk e duam se eshte i vogel apo i madh e duam ...
|
pranvera eshte stina e pare e vitit dhe ajo fillon me 21 mars.pranvera gjalleron gjithcka.fillon te nxehet moti dhe del lajmetarja e pare e pranveres lulebora.cdo kopsht lulezon dhe mbush vendin gjithe gjelberim.deshira jone eshte te kthehehen zogjte shte...
|
Mendoj se e dini se si eshte te kesh nje shoqe si moter.
Te ndash lumturin e gezimet me te, te jesh me te edhe ne momentet me te veshtira gjat gjithe jetes.
Te ndash edhe sekretin me te vogel. Shume njerez mendoj se po te ken fame kan arritur gjithqka, ...
|
Mesusja ime eshte jeta ime,qysh ne moshen 6 vjeqare hyra ne shkoll me eprkthelte me donte si bijen e vet por tani me sjam me te sepse jam ne kl 6 edh epse seshte me me mua e une me te do jete mesuesja ime e dashur pergjithmone
|
|
Deshira e vitit 2013 esht qe ky vit te jet i mbar she i bukur te mos ket probleme te jemi njerz me shum te mesojn nxenesat dhe shteti yn kosova te behet me i bukur se qe esht andaj shpresoj qe te jet keshtu.
|
ISHTE NATE ,NUK ISHTE DITE.FILLOVA TE MENDOJA PER MENDIMIN TIM.NATA NUK ME LEJONTE.SYTE ME ISHIN ERRESUAR DHE PYESJA VETEN,KUSH JAM UNE?A JAM UNE PERSONI QE PO FLAS PERCART?ERDHI DITA IKU NATA,SYTE E MI MBETEN TE EREESUAR.SHQETESIMI IM SA VINTE E SHTOHEJ....
|
Ne jemi femije e jemi duke u rritur cdo dite e me shume dhe duhet te kemi kujdes per cdo gje.
Duhet ta dallojme te miren prej te keqes dhe te keqen prej te mires.
Gjeja me e mire per ne eshte te shikojme rrugen tone dhe te mos i bejme keq askujt.
Per n...
|
-Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor.
Ne Pranvere qelin lulet lulezojne pemet natyra gjelberojne dhe nderroi pamjen nga petku.I bardhe i debores tani ka nje pamj...
|
Dielli ndriconte cdo gje ,rruget me gure dhe pellgjet e krijuara nga shirat qe kishin rene.Rrezet e diellit binin ne natyre dhe gjethet e pemeve largonin pikat e shiut qe kishin mbetur aty . Disa ore me vone vihej re perendimi i diellit ne cepin e malit k...
|
Urime Festa e 28 Nëntorit të gjithë shqiptarëve kudo që janë. Kjo ditë e bekuar dhe e shënuar për të gjithë ne ka qenë dhe mbetet simbol i bashkimit, unitetit, lidhjes, krenarisë, qëndresës dhe vendosmërisë së popullit shqiptarë.
Kj...
|
Pasuria me e madhe jona eshte libri,nga ai ne perfitojme shume dituri.
E dua librin cdo dite e me shume. Ai hap dyer te rejane mendjen tone. Permes librit ne fitojme gjera shume te rendesishme qe na duken gjate gjithe jetes.Cdo gje ne jeten tone varet ng...
|
vjeshta erdhi.petku i formuar nga gjethe ka mbuluar vendin.heshtja shurdhuese e vjeshtes ka pllakosur ne vend.gjithcka ka rene ne ate qetesine e vet.njerezit duken si te pergjumur.gjithcka duket mahnitese.oxhaket e shtepive...
|