Data e postimit: 2019-06-04 22:39:07
Lexime: 27058
Libri miku i jetes time!
Autori: Arte
Lloji: Hartim
Tema: Libri
Shkolla: Migjeni
Klasa: 8C
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


LIBRI MIKU I JETES TIME!
Libri eshte shoku im me i mire qe me percjelle ne çdo hap te jetes time.Te shkruaje per librin eshte vertete nje kenaqesi e madhe sepse libri eshte miku i jetes time.
Arsyeja pse e dua librin eshte se ne te mesoje gjerat me te vlefshme qe kane shume rendesi per te ardhmen time.Une u njoha me librin qe ne femijeri.Libri i pare qe mesova dhe lexova ishte ABETARJA.Une ne abetare mesova shkronjat e para dhe kuptova qe me liber mund te arrijme gjera te medha dhe te kemi nje karriere te sukseshme.
Libri eshte porta ku hapen horizontet e jetes,dituria e cila ne te ardhmen na ndriçon jeten,vater e diturise dhe sigurisht gjeja me e vlefshme ne bote.
Ne te gjithe duhet te lexojme sa me shume libra sepse ne sigurisht mesojme shume gjera te reja dhe te vlefshme por poashtu kemi aftesine per te hyre ne biseda per çfaredolloje teme.🗣
Teknologjia eshte nje arritje shume e larte per njerezimim.Por libri do te mbetet gjithmone nje thesar i çmuar per njeriun.

Vepra te ngjashme
Autori: Gloria Zhuli · Lloji: Hartim · Tema: Shkrimi i nje teskti fantastiko-shkencor.
Ishte viti 2100.Jeta kishte ndryshuar shume.Toka ishte populluar dhe nga krijesa te tjera te cuditshme.Gjithcka ishte transformuar. Njerezit shkonin nga njeri planet ne tjetrin sikur te te ishin qytete.Teknologjia ishte zhvilluar shume por prape njer...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: trendafili i kuq
trendafili kam ngjyre te bardhe te kuqe,te verdhe jetoj nder kopshte ku leshoj shume ere. ne vere lulezoj per bukuri zemrat e njerezve i mbush kenaqesi. jam simbol i paqes lule e lirise tere bota me mbajne ne shenje te lumturise.
Autori: Shpresa abdullai · Lloji: Hartim · Tema: Festat e nëntorit♡
Festat e nëntorit janë shumë me vlerë dhe të gjith shqiptarët i duan festat e nëntorit! 28 nëntori-Festa e flamurit kuq e zi i qëndisur nga marigona dhe i ngritur nga dora e të madhit Ismail Qemalit në vitin 1912.Kjo festë është e mrekul...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Shkolla eshte dritarja e Jetes
-Te gjithe ne kemi ardhur ne kete Bote me nje qellim dhe mision nga Zoti i Madherueshem. Disa nga ne qeshin,e disa nga ne qajne disa vijne ne ket Bote per te paren her e disa tani pershendeten. Gjitha keto jane momente qe doemos duhet kaluar por ...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: mesueses time te dashur dhe mesueses time te pare
Eshte ajo qe me dha dieni, eshte ajo qe me dha lumturi, alfabetin ajo ma mesoi, se si te shkruaj ajo me tregoi. Ishte viti 2009, kur une e pash per here te pare, dashuria ndaj saj eshte aq e madhe, saqe nuk mund ta shpreh veteme me fjale. Cdo ...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Nentori Muaj Festash
Nese do duhej te zgjedhim se cili eshte muaji me I rendesishem ne historine e Shqipetareve , pa dyshim se ai do te ishte muaji Nentor. Muaji Nentore eshte me nje rendesi te veqant per kombin Shqipetar. Ne kete muaj bejne pjese 22 Nentori qe eshte dita e...
Autori: xhulia akvo · Lloji: Hartim · Tema: cfare ju ofron adoleshenca?
adoleshenca eshte mosha me e bukur dhe aventureskee njeriut. adoleshenca shoqerohet me aventura dhe eksperiencat me te cuditshme.adoleshenca fal kenaqesi dhe te ben te ndihesh mire. liria eshte gjeja qe karakterizonkete moshe te cmuar.ne adoleshence arrin...
Autori: Spudermani · Lloji: Hartim · Tema: Spuderman the most strongest guy in the world
My name is Dario Qepa and im the strongest man alive for the ordinary people i am a pupil.My friend at Lagjia 28 nentori helps me fighting crimes and stupid like me.i am the only one who can save the city and i like Sufllaqe Sot eshte ditelindja ime me ...
Autori: eurona · Lloji: Hartim · Tema: stina e dimrit
hartim per stinen e dimrit
Autori: A · Lloji: Hartim · Tema: Per nenen
Nje perkedhelje nga dora e ngrohte e nenes ti heq te gjitha mendimet e keqija nga mendja . Te ben te mendosh se ndodhesh ne parajse e asgje nuk ka me rendesi . Kjo perkedhelje qe ska vlere monetare per mua vlen me shume se gjithcka ne kete bote . Sa mire ...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: binjaket e motres
nje vella e nje moter te bukur si ulli vellau me thot moter te dua. por kam binjaken nuk ben ta harroj tere boten tia u dhurosh njeri tjetrin nuk e mashtrojne. ashtu zoti i krijoj nenen e babain be vemendje i ndegjojne sepse jeten e lumtur ...
Autori: Orgita · Lloji: Hartim · Tema: Arka e trasheguar
Si ndihesh nese do te kishe nje objekt sado te vogel te cilen te eshte trasheguar ty?Te kane thene qe ky objekt qe ka afro 200 vite qe nga viti qe eshte ndertuar .Si do te kujdeseshe per te ?Mbase do ta vleresoje ,per faktin qe ndihesh e priveligjuar qe ...
Autori: Ardit Kadriu · Lloji: Hartim · Tema: Shetitje
Erdhi mengjesi i se henes . ne kete dite vjeshte te gjitha natyrat binin erë freskie jeta kudo shkelqente . Muzika buqiste ne cdo zemer dhe une u nisa dhe shkova ne shkoll ne oren e mesimit erdhi sherbetori dhe na ia dha lajmerimin dhe e gjithe klasa ...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Hartim · Tema: Filozofi
Pse jemi keshtu si jemi? Si ndodhin ato qe ndodhin? Kur filloi dhe kur do te mbaroje gjithcka?... Ne kemi vite mbi kete planet, por kur e kemi pyetur veten per shkakun e atyre qe shfaqen cdo cast para syve tane? Provoni te pyesni veten: Kush jam une? Mun...




Komentet e fundit!

Emri: Amelia
Email: Amelia.gjemaili@gmail.com
Komenti: Shum e mire me beri te mar 5

Emri: Nuride
Email: Nuride12@gmail.com
Komenti: Shume e kuptueshme dhe me vler

Emri: esma
Email: esmaa@icloud.com
Komenti: ju kutem

Emri: ELIA
Email: elia.cela11@gmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com