Data e postimit: 2013-01-13 05:06:53
Lexime: 5965
Disa momente meditimi...
Autori: Edra Bala
Lloji: Pershkrim
Tema: Vjeshte
Shkolla: 28 Nentori
Klasa: 10B
Qyteti: Shkoder
E-mail: Email eshte i fshehur!


Shoh perreth...Parajse! Ndalem per pak, mbyll syte per te harruar gjithcka dhe degjoj feshferimen e eres qe deperton embel mes flokeve te mi, qe rrotullohet rreth meje, me perqafon lehte e kerkon te vallezoje me mua! Eci! Kenges se furishme te eres pak nga pak i shtohen edhe kercitjet e thata e te zhurmshme te gjetheve qe lihen pas nga hapat e mi te shkujdesur. Ngadale eci ne qilimin e arte...Syte s'ngopen se pari e pa kuptuar ne fytyre me rreshqet nje buzeqeshje. Marr fryme thelle e kesaj rralle syte mbyllen vete.
Ndihem e cliruar, e lire, e lumtur...
Kerkoj te hap krahet e te perqafoj me gjithe shpirt ate pamje te magjishme qe me fali aq shume emocione e qe per nje cast me beri te harroj gjithcka..

Vepra te ngjashme
Autori: ida aida · Lloji: Pershkrim · Tema: pershkrimin e mamit
mami im ti je gjeja me e shtrenjte per mua.ti je si dielli dhe si hena qe ndricon.dashuria ime per ty muk pershkruhet me fjale.ti me ladhaton me ben te enderroj,ti kujesesh per mua.vec nje gje ta dish ti je engjelli me i shtrenjte per mua.te dua
Autori: Q.K · Lloji: Pershkrim · Tema: Nëna
-A ka gjë më të bukur si zeri yt , -A ka gjë më me vlerë se perqafimi yt, -A ka gjë më të ëmbel se fjala jote, -A ka diell se të ngrohe si zemra jote, -A ka nënë më të bukur si ty, -Në fakt je nëna më e mire qe veç une e di...
Autori: dashuria · Lloji: Pershkrim · Tema: dashuria
.te dhashurosh nuk eshte te lundrosh si varke sepse varka mbytet.te dashurosh edhe te fluturosh kur kembet i ke te ngulitura ne toke. te marresh fryme kur rreth e rrotull ka vec tym.te dashurosh eshte te dish e te ndiesh qe rrahjet e zemres tende te rrrah...
Autori: Nekie Qejvani · Lloji: Pershkrim · Tema: Kuptimi i ri, i vertete.
Ai Sy... Noshta dicka e re apo thjeshte nje ndryshim i vogel i rutines tone , na ben qe te nisim nje kapitull te ri. Heren e pare ,qe shkela ne ate porte te re ,por qe per mua ishte gjigande,isha thjeshte nje nxenese ,qe dukesha si nje loder ne pa...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Sikur zogu që e do folenë Edhe njeriu e do atdhenë ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Pasuritë më të mëdha janë ato që nuk i sheh dot syri .
Autori: kasandra · Lloji: Pershkrim · Tema: Bukuria
Bukuria... Ajo që edhe të verbon edhe të kthen shikimin. Ajo së cilës i frikësohen të gjithë, por të gjithë e duan.A thua kemi aq dije sa ta përshkruajm ? C’do të thotë bukuria? Flasim për të bukurën konkrete apo abstrakte? Për një b...
Autori: Jurges Dhimitri · Lloji: Pershkrim · Tema: Shetitje
Ishte dite e diel. Une me babin kishim dale per shetitje ne Drilon. Sa po futeshim brenda dy mjellma vezulluese ishin aty prane sikur kishin dale te na prisnin ne. Babi me tha te hipnim ne nje varke te vogel dhe te benim nje shetitje te shkurter ne liqeni...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Pershkrim · Tema: Dhimbja
Eshte ftohte. Era fryn nga te gjitha anet per te te bindur qe eshte ftohte. Fryn per te te bindur se edhe ajo , ashtu si njerezit sjell ftohtesi dhe ajo ftohtesi le gjurme mbi ty, dashje padashje. Edhe zemra te ka ftohte. Nuk eshte era qe e rfyn. Era nuk ...
Autori: Greta · Lloji: Pershkrim · Tema: Ekstaze Pranverore(Pranvera)
Erdhi pranvera.Ne fytyrat e te gjitheve vihet re nje gezim.Ne zemrat tona ngrihet nje ngrohtesi dhe nje siguri.Pranvera e ben jeten e gjallesave me te bukur , me me shume deshire per te buzeqeshur. Dallendyshet erdhen.Shpirti eshte ne shkallen me te l...
Autori: lola hoxha · Lloji: Pershkrim · Tema: pranvera
Ishtenje dite e bukur , dielli sapo kishte lindur bari ishte buluar nga vesa lulet ishin gati per te hapur bocet e tyre cicerimat e zogjeve degjoheshin vazdimisht . Pas mengjesit ne nje lendine ku ka plot gjelberim, plot lule shume ngjyreshe,ajer te pas...
Autori: ANA · Lloji: Pershkrim · Tema: MIQTE E MI
TEMA MIQTE E MIT TE KET FJAL TE PERBERA DHE MARDHENIE RRETHANORE
Autori: Xhesika Merkuri · Lloji: Pershkrim · Tema: Nje udhetim ne hapsire
Une kisha vendosur të bëja një udhëtim në hapësirë.Mora të gjitha sendet e nevojshme dhe sigurisht kostumin e austonautit. Hyra në anije dhe u nisa për udhëtimin drejt hapësires. Emoconet ishin të shumta. Une e ula gravitetin në anije ze...
Autori: Klara Lico · Lloji: Pershkrim · Tema: Stina e vjeshtes
o vjeshte e arte o stine e zjarrte!nuk me besohet qe sot stina e vjeshtes me kishte ardhur per vizite ne parkun e qytetit tim...! sapo ecja ne rruge degjoja nje tingull te bute qe me tingellonte si nje ninulle e embel dhe plot zhaurime.ne parkun e qytetit...




Komentet e fundit!

Emri: dardi
Email: dardi-morina @gmail.com
Komenti:

Emri: Miradije
Email: engjellushja16@live.com
Komenti: a mundesh me ma ba per neser më lejo të flas bre se spo diii

Emri: besartabytyqi
Email: labi_16_12@hotmail.com
Komenti: të lumt Edra je e papar



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com