Data e postimit: 2019-04-19 20:03:00
Lexime: 4284
Ne jemi çfarë hamë
Autori: Kevin Çika
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Lidhja e njeriut me ushqimin
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 10 G
Qyteti: Kukës
E-mail: Email eshte i fshehur!


Si qenie njerëzore që jemi,instikti ynë bazë lidhet me të kërkuarin e ushqimit.Sepse ai është karburanti ynë që na siguron energji dhe lëndët e nevojshme për funksionimin e organizmit.Megjithatë,të ushqyerit për njerëzit nuk ka qenë thjesht një proces jetësor.Absolutisht që jo ! Shpeshherë i bëjmë pyetje vetes : Të hamë për të jetuar,apo jetojmë për të ngrënë ? Kjo dilemë e përmasave hamletiane ka ngjallur debat goxha të madh mes dietologëve dhe studiuesve.Megjithatë gjithkush i ka dhënë përgjigje në mënyrën e tij.Pa pasur nevojë për argumenta të shumtaAi pasqyron në mënyrën më spontane vetveten,kulturën dhe gjendjen emocionale.Ka njerëz që hanë për të larguar stresin e një dite të ngarkuar.Ka nga ata që shpalosin parimet e tyre për jetën dhe botën.Vegjetarianët nuk e hanë mishin,në emër të faunës në Tokës. Ka nga ata që hanë ,për të nisur dhe zhviluar ndjenjat e dashurisë.Sepse nuk thonë kot që dashuria fillon nga stomaku.Ushqimi ka një vlerë universale,që shpesh nuk e veme re.Ai të jep mundësinë që të forcosh miqesine.Fundja,stomaku nuk njeh urrejtje.Ushqimi mund të fillojë një revolucion që pushton botën.Mjafton të hedhësh një sy në restorante ,ku shërbehet pica italiane,sushi japonez,hamburgeri amerikan,etj.Ushqimi ka ngelur edhe në ditët e sotme,si miku ynë më i mirë.Nëse ti njeh fuqinë e këtij akti sublim,do jesh njeriu më i lumtur në botë.

Vepra te ngjashme
Autori: Autore e lindur · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Kombi shqiptar
Gjate periudhes se luftes kunder osmaneve Shqiperia ka kaluar nje periudhe te veshtire, me sprova dhe mundime. Dukej sikur rrotull Shqiperise vertiteshin re te zeza, vetetima e gjemime dhe shpresat e shqiptarve per te pare serish rrezet e diellit qene...
Autori: Raman Hasani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Pranvera
-Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor. Ne Pranvere qelin lulet lulezojne pemet natyra gjelberojne dhe nderroi pamjen nga petku.I bardhe i debores tani ka nje pamj...
Autori: Korab Bajqinca · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Në Këtë ese përshkruhet me fjalë të shkurta Gjergj Kastrioti Skënderbeu
Skënderbeu ose Gjergj kastrioti.një luftëtarë i madh shqiptar,fëmijërinë e kaloi në krujë.Tanimë e njohin të gjithë dhe kanë respektë për të,sidomos sheshi ka marrë emrin Gjergj Kastrioti Skënderbeu po dhe përmendorja e tij është në ...
Autori: q · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: c'eshte dashuria?
Shpesh gjej veten duke i bere pyetje te tilla sic : c'eshte dashuria,pse shpesh lendohemi nga njerez te tjere,pse ajo te jep force te luftosh deri ne fund per te .Por ndonjeher me duken edhe si pyetje retorike sepse shpesh gjej pergjigjen vet pa mos e...
Autori: esti es · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Karakteri romantik i vepres “Romeo & Zhuljeta”
Romeo dhe Zhuljeta eshte veper e shkrimtarit humanist te shekullit te kaluar “William Shekspeare”, qe mbahet si mbretereshe e veprave romantike. Saktesisht eshte nje drame tragjike , ne te cilen gershetohen me nje harmoni te cuditshme ndjenja e dashur...
Autori: Rilind Krasniqi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Në pritje të së vërtetës
Në pritje të së vërtetës E vërteta është një shpresë e humbur, është një drite e vogel në mes errësirës, dhembë shumë... Shumë herë brenda ditës përballohemi me gënjeshtra, duke shpresuar se një ditë do të ndryshojnë gjërat....
Autori: Madita ,Majlinda,Doresa,Era · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dimri ne fshatin tim
Dimri ne fshatin tim Pas diteve te ftohta me shi,erdhen ditet acar te dimrit,i cili e ka shtrir pushtetin e vet deri ne pranver.Por bardhesis me se shumti i gezohen femijet.Kete stine ata e presin me padurim.Nje mengjes me zgjoi nje e trokitur ne dere...
Autori: Kris Hasa · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Perfytyrimi i se keqes sipas popujve dhe besimeve fetare
E keqja ka nje perfytyrim te ndryshem dhe te ngjashem njekohesisht midis mitologjise se popujve dhe besimeve te ndryshme fetare. Ne mitologjine antike Greke dhe Romake Greket e lashte lidhnin gjithcka me perendite dhe me krijesat e mbinatyrshme. Peren...
Autori: kejsi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: atdheu
dielli po ndricon ne bote e kudo po ty o nena ime ska nevoje ky diell te te ndricoje
Autori: Eriona Bushi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Romeo dhe Zhulieta
Gjate rrjedhes se viteve nuk kane munguar asnjehere mosmarreveshjet dhe konfliktet e ndryshme midis njerezve.Ato mund te kene qene thjesht disa zenka momentale dhe te parendesishme,por nuk kane qene te rralla edhe rastet kur konflikte te ndryshme te kene ...
Autori: Drisela · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: "E ardhmja"
Sa do te doja te dija se c'do te ndodhe ne te ardhmen! Sa do te doja te dija cfare do te ndodhe me mua pasi te mbaroj shkollen! Jeta eshte si oqeani Paqesor: i madh e me shume ishuj. Secili ishull ka portin e vet dhe varkat e veta. Ne duhet vetem te zg...
Autori: Willi gam · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Mjedisi
Mjedisi eshte ambienti ku ne jetojme,lindim,rritemi dhe vdesim.Ajri qe thithim eshte dhurate e natyres dhe ne e pranojme kete.Ne e dime se cndodh rreth nesh cdo dite,shkaterrimi i zonave me gjelberim,prerjen e pyjeve,ndotjen e ajrit,tokes etj e deri tek h...
Autori: Roberta · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Rinia
Komunikimi virtual Komunikimi është veprimtaria kryesore e njerëzve, e cila ka evoluar me kalimin e viteve.Duke nisur që nga letra, e cila ka qenë një ndër format më të vjetra të komunikimit me të shkruar, duke shkuar drejt humbjes së realit...
Autori: kada fazliu · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: pushimet
drama juda makabe ka rreth 750 vargje .gjergj fishta ishte gjeni.ai edhe prej sitatave te veshtira u perpoqen te krijj artr te mirfillt .edhe mllefin qe ishte grumbulluar ne shpirtin e tij e ngriti ne art .kete madheshti e tegoi ne drame 'juda makbe' me a...




Komentet e fundit!

Emri: Erblin Mehmeti
Email: erblinmehmeti32@gmail.com
Komenti: Shume e bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com