Data e postimit: 2019-03-10 16:34:27
Lexime: 25838 |
Sikur zogu që e do folenë
Edhe njeriu e do atdhenë ...
|
Lodrat jane disa objekte qe e bejne jeten sa me argetuese . Nese ti luan nuk do te thote qe nuk ke bere asgje ,por ne te vertete eshte dicka me shume vlere . Argetimi ne jete eshte nje nder gjerat me kryesore, nese ti nuk luan ti do te jesh shume serioz p...
|
Kusherinjte e mi
Une kam shume kusherinj por ata me te afermit jane 5
Ergi,Medina,Erva,Ajla dhe Titi
ERGI
Ergi eshte moshatar me mua pra 11 vjec.Ai eshte nje djale i bkr dhe i zgjuar.Eshte elegant dhe i gjate,ka floke te zinj dhe kacurrela.Ka sy te me...
|
dritËro agolli
Dritëro Agolli ishte poet, shkrimtar, politikan shqiptar dhe ish-president i Lidhjes Shqiptare të Shkrimtarëve dhe Artistëve. Ai studioi në Leningrad në Bashkimin Sovjetik dhe shkroi kryesisht poezi, por edhe tregime të shkurtra...
|
nate nje heshtje e urryer kish` mberthyer qytetin e zhurmshem te Nju Jorkut.Rrugica te erreta te conin drejt nje vorbulle tanime te pashmangshme.Nje ere e lehte peshperiste ne dritaret e qytetit ,te cilat hapeshin e mbylleshin athua se bisedonin me te.Nje...
|
Nje pamje e mrekullushme.Qielli i mbushurplot me re,te cilat levizin pa pushim,vijne e ikin te nervozuara.Vendi ne te gjitha anet eshte i veshur me te bardha.Ne rruge shikohen njerez te cilet jane veshur te gjithe me pallto e dorashka te trasha.Femijet lu...
|
Jam ketu e ulur tek nje qoshe , e vetme prane dritares qe ndodhet afer meje , po shikoj diqka por nuk po e perceptoj dot se qfare , mesa duket qenkam hutuar dhe nuk po mundem te shpetoj prej ketyre mendimeve te pashtjelluara qe po me turbullojne mendje...
|
Shoh perreth...Parajse! Ndalem per pak, mbyll syte per te harruar gjithcka dhe degjoj feshferimen e eres qe deperton embel mes flokeve te mi, qe rrotullohet rreth meje, me perqafon lehte e kerkon te vallezoje me mua! Eci! Kenges se furishme te eres pak ng...
|
NJE FJALE E SHENJTE ME E MADHE NE KETE BOTE,EMRI I NENES SIME QE KURR NUK DO TA HARROJ.KJO FJALE HYJNORE JA ZBUKURON JETEN TE GJITHEVE SEPSE PA FJALEN NENE BOTA NUK DO TE KISHTE KUPTIM.TI JE AJO QE JE KUJDESUR PER MUA .NE ORET E VONA ,UNE JAM AJO QE TE KA...
|
Erdhi pranvera.Ne fytyrat e te gjitheve vihet re nje gezim.Ne zemrat tona ngrihet nje ngrohtesi dhe nje siguri.Pranvera e ben jeten e gjallesave me te bukur , me me shume deshire per te buzeqeshur.
Dallendyshet erdhen.Shpirti eshte ne shkallen me te l...
|
Pasuritë më të mëdha janë ato që nuk i sheh dot syri .
|
Eshte e veshtir te vazhdosh jeten pas humbjes se njerzeve tane te zemres.
Por jeta vazhdon pastaj thuhet se Zoti merr njerzit e mir pran vetes .
Jeta vet eshte nje supriz . Te gjith ne lindim dhe vrapojm te gjith drejt vdekjes.
Prandaj duhet te shijojm...
|
Nuk do ta kisha menduar kurrë se një ditë do të ndjehesha kësisoj siç u ndjeva sot, në këtë ditë fatkeqe për mua. Meqë faji është aq i padëshirueshëm, mbetet jetim pa askënd sepse nuk e pranon njeri në botë. Kësaj radhe u fajësova un...
|
Eh... Jeta! Jeta esht shum e shkurter. Ta jetojme ate sa jemi dhe ta shijojme deri ne fund. Duke pare se cfare ndodh ne ditet e sotme ne mendojme se te jetosh do te thote ti plotesosh te gjitha deshirat qe ne kemi. Jeta ka shum veshtiresi por me ndihmen e...
|