Data e postimit: 2019-02-09 16:01:54
Lexime: 3579 |
Kjo jam une. E mbudhur me gabime dhe fatkeqësi. Eh nk kam çfare ti bej fatit tim. Fundja fundit nuk e kam shkruar vet. Po ta kisha unë në dorë jeten time, ti do ishe ende krah meje. Vertet do isha duke genjyer ende prinderit, por kur isha krah teje u...
|
I nderuar edi rama une quhem denada koci dhe jam nje nxenese ne shkollen demokracia ne durres.nuk po zgjatem dhe po filloj problemin tim .stina e dimrit eshte e gjate dhe e ftohte ,ne shkolle time kjo stine eshte problem.ne nuk kemi kaldaja prandaj edhe k...
|
hi.. u rrita me mendimin se te dish, eshte dicka e bukur qe te mbush shpirtin, dicka jo imorale, por kam kuptuar se te kesh, te kesh dhe nuk ka rendesi se sa di, te paturit ka blere dhe dashurine, jeten, dijet. tani jam ne lufte me boten dhe me cdo gje qe...
|
Jeta eshte shume e bukur pranddaj zoti ka thene qe njeriu njehere lind dhe nje here vdes.Jeta mund te te nxjerr probleme por ti duhet te behesh i forte qe ti kalosh problemet.Jeta nuk ka vetem probleme por edhe supriza nga me te bukura.Rruga e jetes eshte...
|
Gjylsime!
E di,se si ndihesh kur e ke nje shoqe të zemres?
Ndihesh si te jesh me e pasura ne bote!Nuk frikesohesh nga askush!
Ngaqe e di se dike e ke pas vete!
Duhet te falenërosh Zotin qe te ka sjelle nje shoqe si un!
Si un ti smundesh të gjesh k...
|
Qdo gje qe na ndodh ne jet per mir vet me vete flasim . po pra kjo jam un ... por kur vie qasti te perjetojm ndonje tragjedi te gjith thojn ,,pse jetoj pse mua kjo jet,, por ndalo dhe mendo ishe ti\ajo qe kur perjetoje lumturi nuk te shkonte ne mendje te...
|
Nuk di se cka te shkruaj me perpara kam aq shum gjera brenda vetes te cilat kam nevoj ti zbras diku andaj po ja le te gjitha kesaj letre,perderisa po shkruaj kete kam shpirtin shume te lodhur dhe syt te mbushur me lot.
Ishe nje njeri qe erdhe ne jeten t...
|
|
Te dua o drita e syve te mi o bota ime, nena ime. Je gjithcka per mua se drite me ke dhuruar sdo te te harroj kurr, ngaqe ke ber shume per mua, nuk di si te te shperblej per te mire qe me ke dhene. Thjesht mund te te them faleminderit
|
Shoqja ime e ngusht eshte nje vajz shum e mire me te i ndaj te mirat e te kqijat edhe sekretet me te ne jemi si motra ne klasen e 5 ne kemi urrejtur njera tjetren por tani jemi si motra.
|
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse cdo dite te shoh por me pelqen te shprehem nepermjet fletes.
Prandaj doja te thoja qe te dua shume e je krenaria dhe shpresa ime.Kur te shoh aq te lumtur d...
|
I dashur gjysh,
Kjo letër të dedikohet ty Gjysh, për të dëshmuar se ishe dhe do të mbetesh për gjithmonë më i miri… Zoti te mori nga une ne daten 31.12.2009 ora 18;00.Nje dite shue e trishtuar per mua.Nje dite ku me humben forcat per te...
|
My secret is:
MY FAMILY iS MY LIFE
HOME SWEET HOME
To home has is more happiness
I LOVE MUCH
My Home
|
ME KE DHE TE KAM SHPIRT, ENGJELL, XHAN, LULE, AJER, TOKE, UNIVERS, PLANET, OQEAN. PRANDAJ NEVE ASKUSH NUK NA NDAN!!!,😍😘👭✍️👑TE DUA MAMI
YOU ARE MY QUEEN👑👑👑
|