Data e postimit: 2019-01-10 16:18:42
Lexime: 4252
Cmendurite e femijerise time
Autori: Paula
Lloji: Rrefenja
Tema: Femijeria
Shkolla: Zigur lelo
Klasa: 9
Qyteti: Vlore
E-mail: Email eshte i fshehur!


Femijria ime...eh, sa shume gjera per te thene.Ajo eshte gjeja me e shtenjete dhe me kuotimplote e jetes. Ajo na ka shoqeruar qe ne momentet qe une kam lindur e deri me sot.
Femijeria ka nje moshe , ku une kam perjetuar kufijte me te larta te femijerise dhe nuk kam menduar per problemet qe ne hasim sot. Sigurisht qe e gjitha kjo, nuk mund te permendet pa bemat dhe gjithe ato cmenduri qe une kam bere. Duke filluar me vizatimet qe une beja ne muret e shtepise, me ngjyra e me lapsa. Ai ishte dhe eshte pasioni im me i madh. Kur une mesova te shkruaja,shkruaja emrin tim gjithandej.Sidomos kur shikoja nje vend te paster dhe pa shkruar.
Imagjinata eshte ajo qe shoqeron kedo, sidomos gjate momenteve te femijerise.une mendoj gjithmon se gjerat qe une kisha ne koken time ,mund te beheshin realitet. Kjo u has tek une kur une u rrita dhe pak dhe krijova dhomen e krijimeve te mia. C'fare nuk mblidhja, cdo gje e kisha aty, duke filluar me pocat e psihes, guackat,kuti,gjithefare lloje bimesh e shume e shume gjera te tjera.kjo do te thote se une kisha krijuar nje bote te vogel brenda meje , me ato cfare une doja, krahas gjithe asaj bote te madhe.
Nuk di cfare te permend me pare , gjithe ato vite te lumtura dhe te paharrueshme,mbushur me gezim,humor,te cilat rralle here dhe vete njeriu nuk mundet ti pershkruaj.Ja pra, kjo eshte femijeria qe cdo kush ka perjetuar dhe do te perjetoje.

Vepra te ngjashme
Autori: Dolores Alla · Lloji: Rrefenja · Tema: Autizmi
Unë jam një fëmijë me autizem. Jeta ime ka qenë e mbushur me situata të pakuptueshme dhe ndoshta edhe të çuditshme. Gjithmonë jam ndjerë ndryshe, pavarësisht pamjes time fizike që është thuajse e njejtë me atë të moshatarëve të mi. Kam ...
Autori: Erjona Krasniqi · Lloji: Rrefenja · Tema: Dituria
A ka gje me te rendsishme sesa dituria, Jo Dituria eshte gjeja qe me se shumti njeriu duhet te luftoje. Siq thote nje thenie; Dituria te dergon ne rruge te drejte,Mendo pak. Eshte e vertete. Mos lufto per nje note por per dituri, Sepse ajo eshte me...
Autori: Kristjan Konomi · Lloji: Rrefenja · Tema: Kaloresi i pafat
Nje kalores vendosi te dilte per gjueti ne liqen.Gjuajtja i rezultoi e pafat,pasi patat u larguan.Ai vendosi te bente nje sy gjum.Papritur nje banore e zones e zgjoi dhe i kerkoi pak mjalte per djalin e saj sepse e kishte semure.Kaloresi pa u menduar dy h...
Autori: Glea Duka · Lloji: Rrefenja · Tema: Familja ime!!
Ndoshta disa femije jetojne per mrekulli, por kjo nuk ndodhe me familjen time.Tek ne nje nate nuk kalon pa nje sherr se ngrindje eshte pak, nuk e di si eshte te ndihesh njehere qetesi.Babai im eshte pijanec me plot gojen, nuk e di si t'ia dal me te . Jam ...
Autori: Nela · Lloji: Rrefenja · Tema: Femijeria
Kur isha e vogel mezi prisja te rritesha e te behesha si gjith te tjeret... Doja qe mos te me shikonin si ate vajzen e vogel dhe te paafte... Doja qe te mi thoshin edhe mua ato problemet dhe sekretet qe per mua ishin te "ndaluara" dhe nuk duhet ti degjoja...
Autori: Lela lela · Lloji: Rrefenja · Tema: Nje ngjarje
Ishte mesnata e një ditë të acartë dimri por shpirti im pervlonte nga gëzimi,mezi po prisja qe te agonte.Gjithe naten enderrova,shumicen e kohes me sy hapur.Nga mëngjesi me zuri gjumi. Dita agoi,zogjtë po ciceronin e zilja e tel ra.Tentova të n...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Rrefenja · Tema: Vrasje Nga Policia Dt 14 Dhjetor 2020
Ëh o polic tkom dit si njeri T'mir po na dole krejt Katil çpo ndodh nkyt Shyqpni qysh po ja vritke Policia n'der t'shpis fmin Ky nuk asht shtet kur gjakun Po na pin ngrije koken lart Bro ty mos ta nin për ni Munges maske trupin qysh Po ja...
Autori: Greta · Lloji: Rrefenja · Tema: Ëndrra e keqe
Një ditë isha duke shkuar në pyll me familjen.Papriturnjë pjesë e pyllit mori flakë.Më saktë kishte marrë flakë me parë.Mua më kapi paniku.Isha e tronditur në ato çaste nuk dija çfarë të bëja.Fatmiresisht kisha telefonin me vete në atë...
Autori: Lirigzona bunjaku · Lloji: Rrefenja · Tema: Ti ndihmojm familjes se saj qe ta gjejn
kerkohet nje vajz e humbur 6,7 vjeqe . Ajo quhet Bleona Mataj. Ajo ka jetuar ne Kukes ka koh qe ka humbur familja e saj ende e kerkojn, familja e saj mendojn qe ka humbur ne kosov sepse rruget qe e dergojn jan jasht kufirit ju lutemi qe nese gjeni ndo...
Autori: Suzana balli · Lloji: Rrefenja · Tema: forever love
A FARMER HAD SOM PUPPIES HE NEEDED TO SELL.HE PAINTED A SING SO AS TO ADVERTISE THE FOUR PUPPIES HE BEGAN NAILING IT TO A POST ON THE EDGE OF HIS YARD. AS HE WAS DRIVING THE LAST NAIL INTO THE POST HE FELT A TUG ON HIS CLODHES
Autori: Medina Shijaku · Lloji: Rrefenja · Tema: aventurat e tre qenusheve
Na ishte nje here nje grua qe kishte nje ferme. Nje nate me shi gruaja degjoi disa te qara qenushesh dhe doli jashte,gjeti 3 qenushe te vegjel dhe i mori ne shtepine e saj.Emrat e qenusheve ishin Rajan Xhesi dhe Xheku. Kaluan 6 muaj dhe qenushet u rriten...
Autori: Emili Capi · Lloji: Rrefenja · Tema: Rreth fjales "Une"
Ah, une... Sa ka per te folur per kete "Une". Gjithmone kam dashur te jem "une", por si duket njerezve nuk i pelqen prandaj me thone "Ndrysho". E cuditshme! Ne fillim me thane ji vetvetja, pastaj me indiferencen me te madhe me thane "ndrysho". Nese nuk ...
Autori: Emili Capi · Lloji: Rrefenja · Tema: Rreth fjales "Une"
Ah, une... Sa ka per te folur per kete "Une". Gjithmone kam dashur te jem "une", por si duket njerezve nuk i pelqen prandaj me thone "Ndrysho". E cuditshme! Ne fillim me thane ji vetvetja, pastaj me indiferencen me te madhe me thane "ndrysho". Nese nuk ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Rrefenja · Tema: shoqërore
Pse e rrahe gruan ? Polici:Pse e rrahe gruan ? Burri:Se më tradhtoi Polici :Po herën e dytë pse e rrahe ? Burri : U tuta që më tradhton apet ...!




Komentet e fundit!

Emri: Muci
Email: mucikuci83@gmail.com
Komenti: E ke ber super

Emri: Gilo
Email: gilomerkaj40@gmail.com
Komenti: Bravo bravo

Emri: Pau
Email: paula.merkaj13@gamil.com
Komenti: 😍😍

Emri: Kes
Email: kleasinaj19@gmail.com
Komenti: 👌



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com