Data e postimit: 2018-12-13 17:33:56
Lexime: 1953
Jeta
Autori: Kevin Çika
Lloji: Analize letrare
Tema: Jeta
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 10 G
Qyteti: Kukës
E-mail: Email eshte i fshehur!


|| ||| ||||||| ||||||||
|| ||| || ||
|| ||| ||||||| ||||||||
|| ||| || ||
|||||| ||| || ||||||||

IS BEATIFUL,LIVE IT UP

Vepra te ngjashme
Autori: Paula Ceci · Lloji: Analize letrare · Tema: Lufta
Ese:Lufta,fataliteti i jetes njerezore. Lufta.Perfytyrimi i pare qe na vjen ne mendje eshte shkaterrim,arme,gjak dhe kasapane e madhe. Te gjithe e dime qe per te filluar nje lufte nuk duhet shume mundim,por per t’iu shmangur ketij konflikt...
Autori: Arta Klaiqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Shkëmbinjtë
O tokë e Shqipërisë, E shkelur nëpër shekuj. Shumë copa ti ndanë Por prapë Shqiperi do mbetesh. U rrokullis një copë shkëmbi E ra në fushë, Urrokullis një tjetër shkëmb E ra në det. Por prapë emri nuk iu ndërrua shkëmb se...
Autori: Bela · Lloji: Analize letrare · Tema: nate
Nate.po erresohej.Do te rrime te gjithe se bashku ne shtepi,mendoja me vete.papritur gjemoi.u tremba pak. po degjoja zhurma ne te gjithe vendin.po shkoja te therrisja familjen time.Ata nuk mu pergjigjen sepse ata ishin shume larg nga une.isha shume e frik...
Autori: Fortesa Jeliqi · Lloji: Analize letrare · Tema: sa me vler eshte lumturia per ne
Lumturia eshte shume e rrendesishme per ne nese ti nuk je i lumtur do te thot se askush nuk te do pos familjes e cila nuk krahasohet me asegj.Lumturia ime eshte ne maksimum andaj dua qe edhe moshataret e mi te jen te lumtur.Por gabimi eshte shkaktari kry...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Analize letrare · Tema: Jeta
||0000000000||000||||||||000||||||||| ||0000000000||000||000000000||0000000 ||0000000000||000||000000000||0000000 ||0000000000||000||000000000||0000000 ||0000000000||000||||||||000||||||||| ||0000000000||000||000000000||0000000 ||0000000000||000||00...
Autori: fiona hymeti · Lloji: Analize letrare · Tema: shoqja oe ul veten
ajo qe interesohet per ate shoqe qe eshte zene ul veten duke pyetyr mesuesen per te dhe duke i folur :P
Autori: madita syla · Lloji: Analize letrare · Tema: Gjëegjëza...
Gjëegjëza.. 1.Zu-zu-zu! shkon atje e vjen ketu punon dite e punon nate najep dylle e na jep mjalte..(Bleta) 2.Jam sikur lot qe rrjedh nga qielli mua me than vetem dielli...(Shiu) 3.I shkon rrjeta duke bere rrjeta...(Marimanga) 4.Te lodh...
Autori: Anonimi · Lloji: Analize letrare · Tema: ndihme nga shoku
Ishte dite e merkure.Sapo kisha mbaruar detyrat dhe kisha dale per te luajtur me mikeshen time. Zhvilluam shume lojera te ndyshme por pas pak topi na rra nga ana tjeter e murit ku po luanim. Une kembengula qe ta merrja. me shume kujdes kalova nga ana tjet...
Autori: anamika · Lloji: Analize letrare · Tema: droga pluhuri qe vret
Adoleshenca është një fazë në të cilën duhet të bëhen eksperienca të reja, kështu që provimi i alkoolit dhe i drogës gjatë kësaj peruidhe është e zakonshme. Adoleshentët përdorin alkool dhe droga të tjera për shumë arsye, përfshirÃ...
Autori: madita syla · Lloji: Analize letrare · Tema: "Robinson Kruzo"
"Robinson kruzo" Ky roman i Defo tregon nje gjendje tejet interesante . Ai pershkruan jeten e heroit te tij ''Robinson Kruzo'' . - Robinson Kruzo lindi ne vitin 1632 ne '' New york '' nga nje familje e mire , por nuk ishte vendos , por babain e ...
Autori: ana atka · Lloji: Analize letrare · Tema: Natyra
Cesgte natyra ?ajo eshte gjeja me e cmuar per njeriun .eshte vete jeta .pa natyren asgje ne bote sdo te kishte kuptim .gjithcka do te ishe e errt dhe gri .nuk do te kishte lule,peme.Zogjte nuk do te na kenaqnin me cicerimat e tyre ne pranvere ,rete nuk do...
Autori: Medina Pllana · Lloji: Analize letrare · Tema: dita etj
Sot eshte nje dite e veqant sot eshte edhe nje dit e shenuar me flamur ne dor jemi duke festuar te gjithe po e festojme per te shtrenjtin atheun ton 17 SHKURTI TI JE DIYA JONE
Autori: ......... · Lloji: Analize letrare · Tema: Mami te dua shume
Mami\ Kur te shof ty , gjej force realitetin e sfidoj se ti o mami im je qenia me e dashur njerezore . Prandaj te dua kaq foort . Je kaq e embel dhe embelsia jote me frymezon , me meson , e nuk me ben te ndihem e vetmuar ! punoi : ........
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza dhe komenti letrar i nje vepre dramatike
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar të Veprës Dramatike: "Një Shtëpi Kukullash" nga Henrik Ibsen I. Informacion mbi Veprën Dramatike: - Titulli: "Një Shtëpi Kukullash" - Autori: Henrik Ibsen - Viti i shkrimit: 1879 - Vendn...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com