Data e postimit: 2018-12-05 00:50:06
Lexime: 4548
Pranvera
Autori: Kevin Çika
Lloji: Hartim
Tema: Pranvera
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 10 G
Qyteti: Kukës
E-mail: Email eshte i fshehur!


E ndjej afshin e saj që ndihet në ajër.Më deh me aromën e vet këndellëse.Shoh të shtrihet nëpër tokë.E bën të rilindë dhe ndërlikset në pemë dhe e vesh me lule.Si ulet nëpër qiej dhe i përzë retë.Nxjerr në pah kaltërsinë e çiltër,që e zbukuron akoma më shumë Dielli flakëndritës.Pranvera!Stina e përtëritjes së natyrës dhe jetës mbarë.Ndjej brendq një gëzim të papërshkueshëm.Ndiej brenda meje...gjithë natyrën.Të gjitha ngjyrat!Të gjitha tingujt!Çdo cicërimë të zogjve.Çdo shushurimë naive të kafshëvr.Gjithë ngrohtësinë e stinës si një vërshim i ndezur pasioni.Zemra ime këndon !Çdo gjë është shkundur nga plogështia dhe ppuhuri dimëror.Pranvera hirëmadhe ka ardhur.Malet u veshën me blerim.Në qiellin e kaltëremë vërtiten re të bardha shtëllunga-shtëllunga.Toka nis e merr frymë.Në ajrin e freskët fluturojnë dallëndyshet krahëshpejta.Pemët zbardhin pupet e tyre.Natyra qesh e gëzon.

Vepra te ngjashme
Autori: Ajshe Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Natyra
Shëtitja në natyrë është kënaqësi por edhe me familje të dalësh në piknik të kalosh ditën në një ambient të bukur është mrekulli.Ne për natyrën duhet të kujdesemi shumë ta mbajmë pastër prej mbeturinave.Natyra është një pjes...
Autori: Gloria Zhuli · Lloji: Hartim · Tema: Shkrimi i nje teskti fantastiko-shkencor.
Ishte viti 2100.Jeta kishte ndryshuar shume.Toka ishte populluar dhe nga krijesa te tjera te cuditshme.Gjithcka ishte transformuar. Njerezit shkonin nga njeri planet ne tjetrin sikur te te ishin qytete.Teknologjia ishte zhvilluar shume por prape njer...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Pa arsim s'ka perparim
Këtë shkrim do ta filloj me një thënie të Nelson Mandelës me një fjali të thjeshtë që ka shumë domethënie , ai thotë “Arsimi është arma më e fortë të cilën mund ta ndryshosh Botën” . A mund të thotë dikush se nuk është ashtu? ...
Autori: Fiona Nikqi · Lloji: Hartim · Tema: Dita e Mesuesit
Sot eshte 7 marsi, dita e mesuesit. Me siguri te gjitheve iu kujtohen ditet e para ne bangat e shkolles. Me siguri te gjitheve iu kujtohen mesimet e para me alfabetin shqip, shqiptimet e para, filli i diturise... Per te gjitha keto duhet falenderuar m...
Autori: art ndrecaj · Lloji: Hartim · Tema: Hartim Per Pramveren
Hartim per Pranveren -Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor. Ne Pranvere qelin lulet lulezojne pemet natyra gjelberojne dhe nderroi pamjen nga petku.I bardhe i ...
Autori: Ana Ademaj · Lloji: Hartim · Tema: Nena
Nena ime sa te dua .. je ti ajo qe ma fale buzeqeshjen ne qdo hidherim timin je ti ajo qe ma fale gjakun tend per 9 muaj rresht ... je ti ajo qe naten e bere dite per mua dhe nuk je lodhur fare me punen tende si NENE..... Nuk di si te te falenderohem jee...
Autori: Elona Alushani · Lloji: Hartim · Tema: Deshira e Vitit 2013
Deshira e vitit 2013 esht qe ky vit te jet i mbar she i bukur te mos ket probleme te jemi njerz me shum te mesojn nxenesat dhe shteti yn kosova te behet me i bukur se qe esht andaj shpresoj qe te jet keshtu.
Autori: Zana · Lloji: Hartim · Tema: Nentori muaji i festave nderkombetare
Nentori per ne shqiptaret nuk eshte vetem muaji i njembedhjete i vitit,me te ne na lidhin shume ngjarje te medha historike. Me 22 Nentor te vitit 1972 u mbajt kongresi i drejtshkrimit,aty moren pjese 87 delegate nga Shqiperia,Kosova,shqiptaret e Maqedoni...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: 8 marsi
nene nene sa bukur tingellon. a ka gje ne bote me kaq bukuri, sesa emrin nene emer qe ke ti. je me e mira ne bote diell je ti per mua, nena ime e dashur oh sa fort te dua. edhe kur kam dhembje edhe kur kam gezim, gjej mbeshtetje tek ti ...
Autori: anjeza · Lloji: Hartim · Tema: ylli
tjeter yll eshte ne klase te pare moter e ka hanen baba e ka qiellin. une e njoh nje tjeter yll eshte ne kl te pare. shtepi ka atje ne pyll i fundi ne ditar yll more yll atje lart ne pyll ne sot po kendojme e zemrat igezojme
Autori: Albiona Racaj · Lloji: Hartim · Tema: Nena
Nena Engjell mbrojtes ! Nuk e di si tia filloj e te shkruaj per engjullin tim mbrojtes nënën . Nena eshte ajo qe me mbajtio 9 muaj ne barkun e saj ajo qe me rriti e me edukoj . Mburojen me te madhe e gjej tek nena ime , shpesh them me vete pse ng...
Autori: Fiona Ajrullaj · Lloji: Hartim · Tema: Nente vjet kaluam bashke
Dita e pare e shkolles,ishte dita me e lumtur e jetes sime qe me padurim e prisja.Erdha ne shkolle njesoj si vjen nje foshnje ne jete,erdha pa ditur se si eshte jeta shkollore,erdha me nje fletore me flete te pashkruara,erdha per t'ia arrire qellimit,erdh...
Autori: Albiona Thaqi · Lloji: Hartim · Tema: Libri,shoku im i qmuar
Libri per ma eshte gjithqka qe kam ne jete,ai gjithmone eshte shoku im me i qmuar dhe do te jete gjithmone shoku im i ngushte.Libri eshte shoku i disa femijeve,por ai duhet te jete shoku i ngushte i qod femije ne bote.Sepse nese ne nuk e kemi shoke te ng...
Autori: eneida · Lloji: Hartim · Tema: pranvera ne kopshtin tim
stina e pranveres fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 qershr.ne pranvere qelin lulet,pemet lulezojne, natyra gjelberon.gjate stines se pranveres ditet fillojne te zgjaten dhe netet te shkurtohen.zogjet shtegetare vijn nga viset e ngrohta dhe ndertojne fole...




Komentet e fundit!

Emri: anonim
Email: anonimanonimi34@gmail.com
Komenti: S'e kuptoj!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com