Data e postimit: 2018-11-18 20:22:17
Lexime: 13005 |
Pasuria me e madhe jona eshte libri,nga ai ne perfitojme shume dituri.
E dua librin cdo dite e me shume. Ai hap dyer te rejane mendjen tone. Permes librit ne fitojme gjera shume te rendesishme qe na duken gjate gjithe jetes.Cdo gje ne jeten tone varet ng...
|
Kjo jete shume po ka vujtje dhe shume po ka kthesa qe na nuk po i presim.
Po na jem te detyrum me perballu qdo sen qe ne kete jete na del perpara.
Kur ndodh diqka nuk ben mu deshpru se qdo e keqe e ka nje te mire dhe qdo fund e ka nje fillim.Perpara as...
|
Fillova te shtjelloj pak fjalen qe çdokush e kupton ndryshe.Secili nga ne jetën e vlerson ne menyren e tij,une sot vendosa ta krahasoj jeten si një tren udhtimi.
Ti mbyllim syt dhe ta imagjinojm kështu,para nesh let paraqitet nje tren,të mendojm se ...
|
|
nje vella e nje moter
te bukur si ulli
vellau me thot
moter te dua.
por kam binjaken
nuk ben ta harroj
tere boten tia u dhurosh
njeri tjetrin nuk e mashtrojne.
ashtu zoti i krijoj
nenen e babain be vemendje
i ndegjojne
sepse jeten e lumtur ...
|
Qe ta duam njeri tjetrin duhet te jemi te kujdesshem.
- Te flasim fjale te mira njeri me tjetrin p.sh kur dikush te ben mire,duhet te ja kthejm me te mire , por edhe kur na behet pa drejtesi njeriu qe ka moral duhet te mos hakmerret, pra miresia sjell mi...
|
Gjeja me e bukur qe te ndodh ne jete edhe vjeshta, ajo e cila te jep ndjenjen e bukur e emocionuese ajo qe mbulon ter fshatin me gjethe si e vesh bukur me ate ngjyen e kafte .
Kjo stine madheshtore po troket e pak nga pak po misherohet me qytetin tone...
|
Korona Virus!
E rrethuar nga frika,merzia dhe ankthi!
E stepur pa asnje shpjegim!
Mendojme ,ngreme pyetje por kete here eshte ndryshe!
Behet fjale per jeten.Jeta e cila na eshte falur si thesari me i cmuar!
Ky thesar eshte vene ne rrezik.Ky thesar es...
|
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme ne jete sepse te ndihmojne te njohesh dhe te shfaqesh me shume veten.Dua te them,pse te jem dikush tjeter kur mund te jem vetvetja? Edhe pse eshte plot gabi...
|
vjeshta erdhi.petku i formuar nga gjethe ka mbuluar vendin.heshtja shurdhuese e vjeshtes ka pllakosur ne vend.gjithcka ka rene ne ate qetesine e vet.njerezit duken si te pergjumur.gjithcka duket mahnitese.oxhaket e shtepive...
|
Shëtitja në natyrë është kënaqësi por edhe me familje të dalësh në piknik të kalosh ditën në një ambient të bukur është mrekulli.Ne për natyrën duhet të kujdesemi shumë ta mbajmë pastër prej mbeturinave.Natyra është një pjesÃ...
|
-Fjala nene eshte nje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo qe shkoj une fjalen nene nuk e harroj sepse ajo eshte gjeja me e rendesishme e jetes sone sepse ajo na gezoj ne kete dite kaq te bukur.
Nenat tonae kan nje f...
|
kuq e zi jane
ngjyrat tona,ne
famur jeton
shqiponja,koken
lart e shume
krenare,i themi
botes jemi
shqipetar!!!(shqiperine e dua**se jam shqipetaree).
|
1-Jetojme ne nje bote ku njerezit nuk e thone ate qe ndjejne dhe nuk e ndjejne ate qe thone
2-Mos luaj me dike qe ka shume durim! Sepse kur ti te lodhesh do te filloje ai te luaj me ty
3-Cdo njeri mban dicka te fshehte ne shpirt qe nuk e di askush p...
|