Data e postimit: 2012-12-30 02:25:53
Lexime: 19310 |
Dita ime fillon kështu:
Në mëngjes filloj të laj dhëmbët,të vishem e të rregullohem më pas pi një gotë qumësht me mjaltë dhe shkoj në shkollë.Kur vjen pushimi i gjatë unë ushqehem me ndonjë frut ose tost.Mbaroj orët e mësimit dhe te d...
|
isa tdsh e ka kuptimin isa te dua shume ndersa isa tkm ka te njejtin kuptim por vetem se eshte ne spanjisht ndersa isa tk+ ka kuptimin me te famshemmm
isa pas suksesit qe arriti me grupin e saj shkoi te studjoje ne nje shkolle prestigjose arti madje edhe...
|
Ka të qet qikjo rrugë
- Një kalimtar e pyet njërin
Ka të qet qikjo rrugë
- Ai ia kthen : qikjo rrugë të qet në teste
Po ti per ka je tu shku ....
|
Dhimbja,zhgrnjimi dhe emocioni jane.......DASHURI
puffffffffffff,kjo jeta nuk e di me nese duhet ta quaj jete,nuk e di nese ndonjeri nga ju atje jashte eshte dashuruar ndonjehere por une ketu brenda po ju them qe po jam dashuruar dhe mendoj se kjo eshte ...
|
Big Brother Albania eshte nje reallity show ku nxjerr ne pah karaktere te ndryshme,zhvillon debate nga me te ndryshme,i perball konkurentet perballe shume sfidave dhe sprovave te ndryshme qe ata te jene te afte t'i perballojne dhe kjo gje shikohet nga nje...
|
|
fyelli eshte nje instrument muzikor i cili perdoret nga barijte mund ta gjejme ne madhesi te ndryshme duke filluar nga 18 ne 90 cm she ndertohet prej druri te bushit ,te arres ,por ka dhe nga gypa metalik sidomos prej bronci .Fuelli eshte instrument frymo...
|
Sa te bukur jane liqenet!!
Ne te jetojne qindra e mijera kafshe ujore. Ne te shihet pasqyrimi i jetes..Buze liqenit shetisin njerzit dhe marrin fryme lirisht. Freskia e ujit gjate veses se mengjesit te ben te ndihesh mire e te frymzon per te ardhemen. A...
|
MENGJES! SAPO ZGJOHEM VESHTROJ NGA DRITARJA QIELLIN E KALTER TE MBUSHUR ME RE ,ATO VALLEZOJNE E TE KRIJOJNE MENDIMIN E NJE PARAJSE TENDEN ! HAPSIRA E ATIJ QIELLI NUK DO TE KISHTE KUPTIM PA DIELLIN DO TE ISHTE SI NJE MBRET PA KURORE SI NJE MAGJISTARE PA S...
|
DONT CRY(MOS QANI)
Nga djemte kam kaluar nje eksperience te paharrueshme,emocionuese e mbushur plot gezime,trishtime,te qeshura e te qara.Ju do te mendoni se kjo eshte e mrekullueshme? Jo eshte krejt e kunderta,nuk eshte aspak e mrekullueshme eshte e tme...
|
Shoh perreth...Parajse! Ndalem per pak, mbyll syte per te harruar gjithcka dhe degjoj feshferimen e eres qe deperton embel mes flokeve te mi, qe rrotullohet rreth meje, me perqafon lehte e kerkon te vallezoje me mua! Eci! Kenges se furishme te eres pak ng...
|
dritËro agolli
Dritëro Agolli ishte poet, shkrimtar, politikan shqiptar dhe ish-president i Lidhjes Shqiptare të Shkrimtarëve dhe Artistëve. Ai studioi në Leningrad në Bashkimin Sovjetik dhe shkroi kryesisht poezi, por edhe tregime të shkurtra...
|
NJE FJALE E SHENJTE ME E MADHE NE KETE BOTE,EMRI I NENES SIME QE KURR NUK DO TA HARROJ.KJO FJALE HYJNORE JA ZBUKURON JETEN TE GJITHEVE SEPSE PA FJALEN NENE BOTA NUK DO TE KISHTE KUPTIM.TI JE AJO QE JE KUJDESUR PER MUA .NE ORET E VONA ,UNE JAM AJO QE TE KA...
|
Klasa e 9B ka shume vajza por une do te vecoje, njeren prej tyre, shoqen me gazmore te klases sone. Mosha e saj eshte 15 vjece. Eshte 165 cm e gjate me nje trup mesatar por shpirt te pasur me sinqeritet. Ne pamje te pare dallohet qarte serioziteti dhe pun...
|