Data e postimit: 2012-12-19 04:28:32
Lexime: 7320
jam krenar qe jam shqipetar!
Autori: anisa alla
Lloji: Pershkrim
Tema: jam krenar qe jam shqipetar!
Shkolla: "14 nentori"
Klasa: 4A
Qyteti: durres
E-mail: Email eshte i fshehur!


shqiperi u befsh 1000 vjec!sot, mora vesh shume gjera per ty.pashe ne google se ti ke ditelindjen.sa keq,-mendova me vete.sot shqiperia mbush 100 vjec ,dhe une s'di asgje per atdheun tim.
vendosa te kerkoj me shume dhe pashe se me date 28 nentor Ismail Qemali ngriti flamurin ne vlore ne vitin 1912.sot erdha per te te uruar.sot shqiperia eshte veshur kuq e zi.te gjithe kendojne "Himnin e Flamurit".ne shqiperi jane ndertuar lokale,rruge te drejta,porte te medha etj.edhe ne femijeve na jane ndertuar parqe plot gjelberim.prndaj jam krenare qe jam shqipetare, qe jetoj ne shqiperi ku paraardhesit tane e kane mbrojtur me gjak.
edhe ne do te perpiqemi ta bejme kete vend te bukur.

Vepra te ngjashme
Autori: Eleni · Lloji: Pershkrim · Tema: natyra
Lart kaltersia e qiellit reflekton pasterti.Ndersa poshte ne fusha rriten peme e bime nga me te ndryshmet qe me ngjyrat e tyre i japin jete te gjelbres se barit dhe leshojne nje arome dehese freskie. Nje puhize pranverore i lekund lulet,barin,gjethet...
Autori: Klevis Koka · Lloji: Pershkrim · Tema: udhëtim
Unë me familjen time u nisëm nga mesdita për në Tiranë dhe u ndalëm në një kafe-restorant. Aty ne hëngrëm pica të shijshme dhe na mirëpriti një kamarier flokëverdhë. Pas kësaj ne shkuam të vizitonim dajat e mi në Tiranë. Atje ndenjëm n...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Peizazhi
Sa te bukur jane liqenet!! Ne te jetojne qindra e mijera kafshe ujore. Ne te shihet pasqyrimi i jetes..Buze liqenit shetisin njerzit dhe marrin fryme lirisht. Freskia e ujit gjate veses se mengjesit te ben te ndihesh mire e te frymzon per te ardhemen. A...
Autori: natyra brovina · Lloji: Pershkrim · Tema: Per librin
libri Librin tim shumë e dua Sepse ai me më mëson Ate qe une dua E kam mik e kam shok RRim dit pa merzi Libri im me meson Dhe prandaj une e dua
Autori: Klea · Lloji: Pershkrim · Tema: Përshkrimi shkurt i një këngëtareje të famshme [Anglisht]
Ariana Grande Ariana Grande is an American singer and actress. She was borned on 26 of June 1993. Ariana has a half brother,Frankie Grande.Ariana has a magnificent voice.She can write songs and act too.My favourite songs of her are "Problem","Focus" an...
Autori: KRISTJANA · Lloji: Pershkrim · Tema: viti i ri
VITI I RI ESHTE FESTA TE CILEN NJEREZIT E PRESIN ME PADURIM.SOFRRA SHQIPTARE PER VITIN E RI ESHTE GJITHMONE E MBUSHUR. GJELI I DETIT NUK MUNGON KURRE . PA DYSHIM QE AS BAKLLAVAJA. KA EDHE SHUME USHQIME TE TJERA QE NA SHIJOJNE AQ SHUME SEPSE JANE TE PERGAT...
Autori: endrinahajdini · Lloji: Pershkrim · Tema: E vetme prane dritares
Jam ketu e ulur tek nje qoshe , e vetme prane dritares qe ndodhet afer meje , po shikoj diqka por nuk po e perceptoj dot se qfare , mesa duket qenkam hutuar dhe nuk po mundem te shpetoj prej ketyre mendimeve te pashtjelluara qe po me turbullojne mendje...
Autori: Nikoleta rondo · Lloji: Pershkrim · Tema: Nena ime e shtrenjt
Mamajaeshte nje engjell. Mamaja te ndihmon shume kur ti ke nje problem je e stresuar apo ke ndonje hall ajo eshte e gatesheme per te zhgjidhur problem apo per te te dhen nje perqafim. Mamaja per femijen le koken sepse femija per nenen eshte gjithe bota ve...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Hobe
E ngulitur ne mendjen e zemren time qe kur isha e vogel, adhuroj cdo gje qe ka te beje me fushen qe enderroj cdo dite te arrij. Po flas per arkitekturen. Dashuria ime per kete fushe ka nje lidhje te ngushte me vellain tim. Kur ai ishte i vogel formonte nd...
Autori: Makfirete Mata · Lloji: Pershkrim · Tema: Me mesove te hidhja hapat e pare,kur ti mezi hiqje zvarre tuat.
Syte me mbushen me nje mase lotesh qe ma turbullojne pamjen...Nje lot shkeputet dhe rrjedh faqes... Per here te pare ne jete, mora nje leter dhe fillova te shkruaj per ty ... * * * Qysh kur mmbaj mend, me mesove te te therrisj...
Autori: Klara Lico · Lloji: Pershkrim · Tema: Stina e Dimrit
Rruget jane mbuluar nga debora tymi i oxhakeve bllokon hunden e skuqur nga i ftohti .. Femijet e vegjel jane ulur prane oxhakut de rufisin kakaon e ngrohte nderkohe qe veshrtojne nga dritarja e cila eshte mbuluar nga kristalet e debores.. Disa prej tyre j...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Ka të qet qikjo rrugë - Një kalimtar e pyet njërin Ka të qet qikjo rrugë - Ai ia kthen : qikjo rrugë të qet në teste Po ti per ka je tu shku ....
Autori: Siri · Lloji: Pershkrim · Tema: XXXidk
Sot eshte e shtune gjethet e pemes sapo kishin rene nga pema ishte dita e pare e vjeshtes.U cova nga shtrati dhe hengra buk.Dielli sapo kishte lindur Me manim dhe babian shkuam ne panair.Aty kishte shume persona te panjohur por papritur takova shokun tim ...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Pershkrim · Tema: Pershkrimi i Tatjanes
Tatjana, personazhi i Aleksander Pushkinit në poemën e tij "Evgeni Onjegin", është një femër romantike që vërehet për ndjenjat e saj të forta dhe të ndjeshme. Ajo paraqet një kombinim të guximit dhe perkuljes ndaj dashurisë. Në fillim të p...




Komentet e fundit!

Emri: Emanuela hima
Email: Emanuelahima123@hotmail .com
Komenti:

Emri: Emanuela hima
Email: Emanuelahima123@hotmail .com
Komenti:

Emri: genta
Email: genta_11@live.com
Komenti: pldh oj qik

Emri: erisa
Email: erisakoka@gmail.com
Komenti: duke pare qe ky pershkrim eshte shkruar nga nje 10 vjecare me pelqeu bravo



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com