Data e postimit: 2018-01-26 20:03:20
Lexime: 12061
vetvetja
Autori: Uinda Kapaj
Lloji: Ese pershkruese
Tema: vetvetja
Shkolla: Mustafa Qemal Ataturk
Klasa: 10a
Qyteti: vlore
E-mail: Email eshte i fshehur!


Kush jam une? Ndoshta ne te shkuaren do t'i isha pergjigjur pa hezitim kesaj pyetje ne dukje te zakonshme. Ndersa sot hesht...Nuk e di por goja me eshte kycur dhe gjuha i nje femije tekanjoz nuk deshiron te flase. Mendoj se eshte pikerisht pesha qe mbart kjo dileme, pesha e nje jete te tere. Por, kush jam une ne te veretete? Cili eshte roli qe luaj ne kete bote te madhe? A do te arrij te le gjurmet e ekzistences time kur mbi mua te lulezojne brezat e rinj te se ardhmes??
Mbase nuk e di se kush jam. Ky mund te duket nje mendim apsurd, por mendoj se nuk kam arritur ta njoh veten plotesisht, edhe pse kam plot 16 vite qe jetoj, te njoh te gjitha anet e karakterit tim, edhe pse jam perballur me shume situata..Vete jeta te meson shume me shume se kaq. Cdo dite,cdo ore,cdo minute,cdo sekonde njeh nje ane te karakterit qe nuk e dije se ekzistonte ne ty. Prandaj mendoj se nuk jam ende gati per tju pergjigjur kesaj dileme.
Por,e vetmja gje qe mund te pershkruaj me siguri eshte ana e personalitetit qe kam arritur te njoh. Jeta, ashtu si cdo monedhe ka dy ane, por une mendoj se kam zgjedhur anen pozitive. Koha ka treguar se jam nje person me shpirt dhe mendime te lira. Ne zemer me eshte kultivuar ndjenja e dhembshurise dhe dashurise per te tjeret. Jam rritur duke lexuaar libre per njerezit hyjnor, per aata qe i kane dedikuar jeten personave ne nevoje. Kjo eshte edhe arsyeja pse dua te bej shume per te tjeret, edhe me shume se c'kam mundesi. Por kjo gje ka dhe anen e saj negative sepse shpesh heree harroj, madje e demtoj veten duke u perpjekur te bej mire. Perpos vlerave te cilat i konsideroj pozitive, nuk mund te le pa permendur ato negativet.Pavendosshmeria eshte pika ime me e dobet. Gjithashtu nuk mund te le pa permendur faktin se jam nje njeri naiv, i cili perpiqet te shohe anen e mire te gjithckaje. Perpiqem qe te gjej nje rreze dielli ehe kur qielli eshte i mbuluar nga rete, te gjeje nje pike uji edhe kur duket se shkretetira ka mbuluar gjithcka, te gjej nje fije shprese edhe ne momentet me te deshperuara. Mase kjo eshte edhe dobesia ime me e madhe, nuk i shoh gjerat ashtu si jane ne te vertete, por e verteta mbetet e tille, edhe pse te dhemb. Kjo behet shkak i zhgenjimeve nga personat qe dikur i kam konsideruar te afert.
Si perfundim mendoj se kam shume per te zbuluar dhe dhene ne kete bote misterioze. Se bashku me te panjohuren do te vazhdoj te caj perpara duke u perpjekur per te qene e lumtur ne vargjet e rimuara te jetes...

Vepra te ngjashme
Autori: Liljana gorani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Qeni im
Qeni in quhet rei.Ai eshte nje qen i mrekullueshem i rraces golden retriver(labrador).i mesuar per tu pershtatur mjedisit ku jeton.eshte nje qen ne ngjyre te arte,trupmadh edhe pse eshte 6 muajsh.Ka nje bisht te madh dhe te trashe,pëlqen shume notin,lojr...
Autori: Blerta Olluri · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Te kam borxh tere ato vite,muaj,dite pa gjume ne sy qe ndenje mbi mua kur ndihesha e semur.Te kam borxh tere ato moslodhje per kujdesin ndaj meje.Ehh nene,sa emer i shenjt e shtrenjt.Ndoshta gjithqka mund te mblihet ne bote,por jo edhe dashuria,eshte edhe...
Autori: RINELA · Lloji: Ese pershkruese · Tema: CFARE JAN EFJALET DHE PSE JANETE RENDESISHME????
Fjalet kane evoluarmes viteve.Ndoshta,me shume se cdo faktor tjeter,eshte mjeshteria e gjuhes qe na ndan nga bota e kafsheve.Por fjalet jane gjera te rreshqitshme.Eshte e njohur gjeresisht qe ato mund te perdoren per te mashtruar gjithashtu edhe per te nd...
Autori: Florind Gjyriqi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Per njerezit te cilet jane ndryshe.
Pasi shetita te gjithe boten vendi I fundit ishte Antraktida nje continent I madh dhe I bardhe.Ne Antraktide takova dy te panjohure te cilet kishin ardhur per te eksploruare vendin.Ata ishin veshur pothuajse njelloj me njeri tjetrin,ne koke kishin nganje ...
Autori: Kliti Cabej · Lloji: Ese pershkruese · Tema: heroi kombetar
Hero eshte njeriu qe kryen nje akt sublim , vetsakrifikues per nje te mire ne funksion te njerezimit. Dhe nese kombi yne e ka ndjere te natyrshme te lartesoje dike ne nivel heroik , padyshim ky njeri eshte Gjergj Kastriot Skenderbeu. Cdokush prej nesh ...
Autori: parid teuta naska · Lloji: Ese pershkruese · Tema: DUHET te pershkruajme shokun e ngushte
Shoku im i ngushte quhet Andri.Ai ka sy bojeqielli dhe floke te verdhe,eshte i gjate dhe pak i shendoshe.Andri eshte djale shume inteligjent,lexon shume libra.Atij i pelqen te degjoje muzike, dhe te luaj ne internet.Andri me ndihmon shpesh te zgjidh ushtr...
Autori: H.V · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ndjenja e dashuris
- Pyetja e pare qe me lindi duke filluar kete ese:Ku ta marre motivimin? Mosha qe jam tani nuk me bind qe jam dashuruar ndonjeher.Per sa i takon pelqimeve,mendoj se qdo njeri i perjeton ato,dhe une deri tani i kam perjetuar.Por dashuria,eshte diqka me e...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Udhetim Imagjinar ne Kohe
“Udhetim Imagjinar ne Kohe” Jam duke udhetuar me imagjinaten time nje nje vend te ngjashem po krejt ndryshe vendit ku jetoj.Jam duke shkuar ne nje bote tjeter,jo te ngjashme nga planeti toke. Po shkoj me nje shpejtesi shu...
Autori: Erblina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta
E pergjumur dola ne dritare.Shikoja natyren me vete thash "sa bukur" .Gjithqka ishte ndryshe kishin ndryshuar pemet ,livadhe ,madje edhe qielli kishte marr nje ngjyr te kalter te erret .Me vrap shkova tek dollapi i rrobave dhe morra bluz dhe xhinse tamam ...
Autori: Adela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Butrinti
Butrinti,ose me emrin e lashte Buthrotum,shtrihet ne jugperendim te Shqiperise.Butrinti mendohet ti kete fillimet e tij ne shekullin 8 para Krishtit.Per shume kohe Butrinti ishte ne duart e venecianeve,por ne shekullin e 18-te ata u larguan pasi u munden ...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: PËR DETIN
Deti Adreatik O deti i kalter Me valet e tua Nëra pas tjetres Hiq pa pushu Nëna gjyshe ka ardh Te ti me u fresku Valet e detit shkojn Shala shala nëna gjyshe Lahet si peshki e si ngjala Valet e detit shkojn Nëra pas tjetres Hiq ...
Autori: Ola · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mali i dajtit
Ishte dite e diel. Une me familjen kishim dale per “ne” Malin e Dajtit. “Gjithmone “e kam enderruar kete vend.Mali i dajtit ishte shume i “bukur” aty kishte “shume” gjelberim. Ai ka nje bimesi te dendur dhe kjo e ben Dajtin nje nga siperfa...
Autori: Dritan Idrizi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ese per familjen
Familja ime perbehet nga 5 persona, une babi , mami, dhe 2 motrat .Ato jane personat me te shtrejnte pa te cilet nuk do t’ia dilja kurre mban. Babi ashtu sic cilesohet si shtylla e familjes eshte bere edhe per mua nje shtylle e forte tek e cila une mba...
Autori: Arlind H. · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjakmarrja në vendin tonë.
Ne shume emisione televizive kam degjuar te flitet per nje teme sa prekese po aq dhe te dhimbshme.Eshte dukuria e gjakmarrjes.Dhe shume here e kam pyetur veten se cfare eshte gjakmarrja dhe cilat jane pasojat e saj.Edhe pse pergjigja me duket pak e nderli...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com