Data e postimit: 2018-01-16 18:21:15
Lexime: 3314
femra
Autori: lola
Lloji: Thenie
Tema: bukuria e shpirtit
Shkolla: naim frasheri
Klasa: 9D
Qyteti: tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


kisha pare femra me te bukura se ajo, por ajo kishte dicka te ngrohte, terheqese. Ajo nuk mendonte vazhdimisht mbi faktin e te qenurit femer.

Vepra te ngjashme
Autori: Klejsi Ismali · Lloji: Thenie · Tema: Mendimi
Mendimet jane mizore , te mendosh eshte njerezore!
Autori: Muhamed.K · Lloji: Thenie · Tema: Arsimi,dituria
Dituria ( edhe "dija" apo "dijenia", dhe "njohuria" nganjëherë) është informacioni (lajmi) i përvetësuar nga një person, organizatë apo ndonjë qënie tjetër. Dituria është dijenia dhe kuptimi i ngjarjeve, së vërtetës apo njohurive të përf...
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Thënie
"Është e domosdoshme poezia për shpirtin e njeriut,ashtu siç është shpretka për trupin e njeriut"
Autori: Sara · Lloji: Thenie · Tema: Lotet
Sa me fat jam apo jo ? Kurr skam qen vetem , gjithmon ka qen aty dikush per mua qe me ka mbeshtetur e me ka ngushelluar , kurr sme kan len vetem, kur sdo me len, ma kan premtuar dhe un e di se ata e mbajn premtimin, se ata nuk zhgenjejn ata nuk tradhtojn ...
Autori: paolo jorgji · Lloji: Thenie · Tema: forca lind kur humb
Jo ti nuk di asgje ne lidhje me forcen ... edhe nqse mendon se je perballur e ke gabim ... Forca lind kur humb ...kur humb mbase te vetmen shprese qe ke ... kur humb besimi ... kur humb gjithe boten . kur mendon se nuk te falin per nje gabim qe ke bere .....
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Ti do të dashurohesh,ditën kur mund ta shfaqësh dobësinë tënde dhe tjetri mos ta përdorë për te diktuar epërsinë e tij."
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Thenie · Tema: Shprehje frymezuese nga Nënë Tereza
1. Të duash do të thotë të bësh gjëra të vogla me dashuri të madhe. 2. Mos i prisni kryetarët. Bëjini gjërat vetë, njëri për tjetrin. 3. Fjalët e mira mund të jenë të shkurtra dhe të lehta për t’u thënë, por jehona e tyre ës...
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Thënie
"Të bësh atë që do është një aspekt kyç për jetën e njeriut"
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Heshtja nuk është shenjë ligësie; Bën zhurmë kush përbrenda është bosh"
Autori: Liridona Isufaj · Lloji: Thenie · Tema: Thenie
Kafsha eshte e rrezikshme ateher kur eshte i uritur, kurse njeriu kur eshte i ngopur. Varferia ne bote nuk eshte per shkak se nuk mund ti ushqejme te varferit, por per shkak qqe nuk mund ti ngopin te pasurit. Vepra e vetme per te cilen nuk duhet shp...
Autori: anonimo · Lloji: Thenie · Tema: jeta
jeta gjithmonete jep nje mundesi te dyte...ajo quhet e nesermja!
Autori: Adea Salihi · Lloji: Thenie · Tema: te lexojm disa libra
Te lexojm libra se bashku.! Te lexojm, jo veten kapitullin Po bashke me te edhe perfundimin te lexojm me plot deshir librat qe na rrethojn.. te lexojm kur koha jone gjithnje eshte e lire te lexojm ne kete koh, kur mijera njerez kan nevoj shum pe...
Autori: Klejsi Ismali · Lloji: Thenie · Tema: Dashuria
Dashuria eshte mekati me i bukur i bere ne jete dhe qe falet.
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Miqësia i dyfishon gëzimet dhe i përgjysmon dhembjet"




Komentet e fundit!

Emri: Eris
Email: Eris@gmail.com
Komenti: Sa shprehje e bukur.Bera nje eseme kete shprehje dhe mora 10 ne letersi

Emri: lola
Email: adelahyseni66@gmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com