Data e postimit: 2017-12-26 21:46:04
Lexime: 13321 |
Vizat: Sa u gëzuan kto shqiptar qe na erdhi nje dit e mbar. ...
|
Gjithmone shpreso mos i humb shpresat sepse jeta ka shum sfida dhe ne duhet ti perballojme ato sfida .Gjithemone duhet ta kesh shpresen dhe durimin te shpresosh per nje te ardhme sa me te mire do te thot te lexosh te durosh qe ta arrish ate qe deshiron do...
|
Ditet kalojne
Cdo gje po ndryshon
plaget po shkojne
oret tona s'egzistojne
ndersa ditet skan te dale
Fjalet sja dalin dot te flasin
por presin qe ty te t'therrasin.
Notat skane melodi
Se syt e tu tregojne vec tradhti
Ditet kalojne ,po...
|
Pemet e kopshtit tè amullta rrine né ajrin e bute tè mbremjes,si tè ishin piktura mbi nje pelhure tè holle nje zog i perhimet qe kolovitet mbi degen e nje pjeshke né lulezim ,keqyr mire se mos turbullon heshtimin qofte edhe vetem nje klithme .gjithc...
|
nterneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat jane pasojat e perhapjes dhe perdorimit te larte te Internetit per jeten e njerzeve.Interneti mundet apo edhe nuk mundet te izoloj njerzit nga bota reale d...
|
SUMMER SEASON
All seasons are beautiful but best of all is Summer. During the summer there is a lot of heat and the farmers go out and work in the fields. During the summer holidays many people and children go to many places of entertainment, entertainme...
|
fli-me thoshte nena ne mesdite-o bir se gjumi femijet i rrit e i shendosh - po une si per inat s mbylla dot sy pasi degjova si kendonte permbi peme nje kokosh Po une si mbylla syte fare se nd...
|
Ndonjëher jeta të bënë të lumtur, ndonjëher të bënë ta urresh edhe veten.
Ndonjëher lodhesh,lodhesh duke parë veten si zhgënjehesh nga personat
që i don dhe i vlerson, lodhesh duke ecur me kokën lartë sikur asgjë ska ndodhur,
por në fa...
|
||0000000000||000||||||||000|||||||||
||0000000000||000||000000000||0000000
||0000000000||000||000000000||0000000
||0000000000||000||000000000||0000000
||0000000000||000||||||||000|||||||||
||0000000000||000||000000000||0000000
||0000000000||000||00...
|
N'Kosovë...Dikund afër 65 mungesa pa arsye, djal i zhurmshëm, nga ai ankohen gjithë profesorët në gjimnaz. Njëher ka qenë në para përjashtim se desh e pat rre profesorin që nuk lejojke me hy në shkollë pa uniformë. Përdorus javor i marihuan...
|
Vendi me mire vendi me i shktrejte eshte shkolla.Shkolla eshte çerdhja e diturise sepse aty mesojme gjerat qe na nevojiten ne jete siç jane llogaritja,shkrimi dhe lexim. Historin e vendit tone e mesojme ne çerdhen e diturise pra ne shkolle. Dyert e sh...
|
Gjorgu u drodh pasi shpresat po i iknin, ai drejtoi tyten e pushkes dhe shenjestroi prene tij .Ne castin e fundit ju kujtua nje shprehje e mocme"Ti pushk e pafsh , e ti e vrafsh . Zakoni kerkonte qe viktimes duhej ti flisnin para se ta vrisnin e Gjorgu as...
|
Franck Kafka mund të konsiderohet si një ndër shkrimtarët më me ndikim të shekullit XX.I cili solli një frymë të re në letërsinë botërore,që nuk ishte parë kurrë më parë.Për të njohur më mirë gjenialitetin e Kafkës,në fillim duhe...
|
Kete ese dua te ja kushtoj me te shtrenjtes sime ..Nenes time..
Ajo luftoi shume qe te me shpie ne kete bote.Sakrificat e saj jane te shumta sepse ajo me lindi,edukoi,mesoi,ajo me mesoi fjalet e para , hapat e pare etj etj.. Per mua nena ka qene edhe si ...
|