Data e postimit: 2017-12-19 16:03:28
Lexime: 39281 |
Perse jetojme?
A lindim perfekt apo rritemi bashke me gabimet qe jeta te ben te perjetosh?Apo mos ndoshta rritemi nga dhuna prej te tjereve?
Sa absurde!
Tek degjoj keto fjale me vijne mendime nga me te cuditshmet!Pse valle ,a nuk jemi te lire?!
Te lir...
|
Nena ime ,qenia me e shtrenjte,me e cmuar,heroina e shpirtit tim!
Ajo qe u kujdes per mua qe kur une frymova per here te pare.Mbretereshe e zemres sime!
Nese do te pyesnit dike ,c'eshte per ty nena ,pa diskutim se do te pergjigjej se eshte personi me i ...
|
Para dia kohesh shkova ne lushnje.Vazhdoja gjimnazin po nderkohe dhe pnoja si menaxhere e numrave te telefonit.Njehere ne zyre kaloi nje i ri qe kisha te klasa.Ishte nga Elbasani.Ishte i heshtur dhe me injoronte.Me shikonte cuditshem cdo dite derisa nje d...
|
shpeshhere me keshillonin: lexo sa me shume libra .. nje dite do te te ndihmojne shume ! Asnjehere nuk i kuptoja . Thosh : cme duhen librat .. nata jane te pavlere . Por tani e kuptoj qe kam gabuar . Ndonjehere ndihesha vetem dhe perpiqeha te reflektoja ....
|
Femijeria!!!Castet me te bukura i kam kaluar tek ti,por si nje femije qe nuk e kuptova si me iku ajo kohe.Neser ndoshta,ne nje moshe te madhe,e ulur ne nje karrike do te kujtoj permallshem vitet e femijerise dhe do filloj te perlotem.Do te perlotem se nuk...
|
ne jete meson te lind ,meson te jetoj dhe gjat gjith jetes time , une kam nevoj te di kuptimin e vertete te jetes. por cdo njeri lind ne nje familje ku aty mesoj te edukohem mesoj te eci ne rruget e jetes,qe shpesh here me ve ne prove. dhe keto prova jan ...
|
Atdheu.....Ne kete vend, ne kete atdhe kemi kaluar plot kujtime, hidherime e shume gjera te tjera ama keto kujtime s I kemi kaluar askund tjeter. Ne kete atdhe; te ky dhe; te ky bar qe kemi perqafuar ndjenjat e kujtdo, te cileve i kemi miq ende ne zemren ...
|
Ndarja nga Mesuesja
Kaluan 5 vite te gjata.Eshte veshtire te pranohet por dua te them se erdhi momenti te ndahemi nga mesuesja.Ajo na hapi dyert e dijes,ajo na zbardhi mendjen tone,ajo eshte gruaja e cila na vetedijesoi se mesimi eshte e ardhmja jone.M...
|
Genjeshtrat e pambaruara
Shume njerez perpiqen qe te na genjejn me fjale te bukura e pispillosje por ato vajza qe nuk i thone me zemer atehere ato nuk jane veqse fjale te kota per te gjithe.Historia e genjeshtrve nuk mbaron kurre. Disa njerez genjejne...
|
E Ardhmja Ime
Filloj te mendoj,Qfar te mendoj ku ende nuk dihet per te ardhmen time!Jam ende e vogel keshtu me thone te gjithe por po mendoja me vete si eshte jeta te ben te mendosh per disa gjera qe ende nuk i ke menduar.Po cekja te ardhmen~ Ahh E ar...
|
Shqipetaret,trimat qe nuk u dorezuan kurre,trimat qe nuk rreshten se luftuari,trimat qe na dhane nje flamur,nje himn,nje gjuhe,nje komb,nje atdhe,ato trima qe na dhane nje jete te sigurt.Edhe pse historia jo shume shpesh ka qene bujare me ne,ne serish kem...
|
Zgjohem ne mengjes me perkedheljen e mamase sime,dhe me pelqen kur ajo me perkedhel me duart e saj te arta dhe te buta.Zgjohem ne mengjes me kete perkedhelje dhe dita me ecen mbare.Perkedhelja e mamase sime me ben sikur jam me krahe.Kaq shume gezohem kur ...
|
Ketu po shkruaj vargje shume me rendesi.U rrita nga nje mesues shume i dashur por tani ndryshoi cdo gje.Tani erdha ne klas te 6.Por erdha me gezim shume te madh.Erdhi nje arsimtar.Njehere na u duk shume i quditshem.Por kishim gabuar shume.Kishte ardhur nj...
|
dita e shkolles ka qen dita me e gezueshme per mua.ne kem bere nje program ne intervista skeqe valle kenge poezi etj. un per dite e shkolles pata poezi festa e shkolles. mua me lavderuan dhe te gjithe thoshin qfar zeri te mrekullueshem e gjera te tjera. u...
|