Data e postimit: 2012-11-29 06:24:22
Lexime: 4889 |
Jam duke flitur per disa gabime qe i bera pandalur dhe ende nuk po mundem te ndalem se menduari dhe se shkruari.E kisha fjalen se disa ditë isha shum e lodhurr per disaa fjal qe thoja ne heshtje ne ketoo dite te fundit..jam e shqetsuar.asgje nuk mund te ...
|
Ditet ecinn shpejt e nen hijen e tyre gjej fytyren tende.kOhaa vrapOn e ti ju
bashkOwe asaj. kOha s`ndaLet e asgje s`munde ta kthej pas weq se kujtimi per ty.
Sa her qe hedh hapin e par perballem me pafuqin qe te vazhdOjj.pOr a e dini se qka me
s...
|
Siq dihet gjdokush ka shok apo shoqe dhe na shkon dita me ta ne shkoll ne ahenge te ndryshme.JETA esht e gjat dhe duhet te kemi vellezer motra shok shoqe te cilet duhet ti duam si familjen ton e si gjdo kush tjeter.Siq thuhet tek nje fjal vet i mir ke fam...
|
Këtë shkrim do ta filloj me një thënie të Nelson Mandelës me një fjali të thjeshtë që ka shumë domethënie , ai thotë “Arsimi është arma më e fortë të cilën mund ta ndryshosh Botën” . A mund të thotë dikush se nuk është ashtu?
...
|
Jashte verdalliset nje pranvere e qeshur.
Lulkat shymengjyreshe kane vene buzen ne gaz dhe drejtojne fytyren e bukur drejt diellit. Nje puhize here-here e fresket puth faqet e bardha bore.
Eshte stina e frymemarrjes. Ajo qe ngre shpirtin peshe me nur...
|
Qe ta duam njeri tjetrin duhet te jemi te kujdesshem.
- Te flasim fjale te mira njeri me tjetrin p.sh kur dikush te ben mire,duhet te ja kthejm me te mire , por edhe kur na behet pa drejtesi njeriu qe ka moral duhet te mos hakmerret, pra miresia sjell mi...
|
Mendoj se e dini se si eshte te kesh nje shoqe si moter.
Te ndash lumturin e gezimet me te, te jesh me te edhe ne momentet me te veshtira gjat gjithe jetes.
Te ndash edhe sekretin me te vogel. Shume njerez mendoj se po te ken fame kan arritur gjithqka, ...
|
kuq e zi jane
ngjyrat tona,ne
famur jeton
shqiponja,koken
lart e shume
krenare,i themi
botes jemi
shqipetar!!!(shqiperine e dua**se jam shqipetaree).
|
Pasi jemi ne muajin e Nentorit une si teme zgjodha 28 Nentorin se vet titulli eshte terheqes.
28 Nentori,Dita e Flamurit eshte nje nga ditet me te rendesishme,ne mos me e rendesishmja ne historin e kombetare.
Dita e Flamurit eshte dita me e gezueshme,e...
|
1 shtatori eshte dite shkolle per te gjithe nxenesit qe shkojne ne shkolle.Kjo dite eshte dite gezimi ku te gjithe e presin kete dite te mesojne dhe lexojne gjera qe si kane degjuar me pare.Nxenesit e presin kete dite si nje nder me te renderisshmet,per c...
|
1-Jetojme ne nje bote ku njerezit nuk e thone ate qe ndjejne dhe nuk e ndjejne ate qe thone
2-Mos luaj me dike qe ka shume durim! Sepse kur ti te lodhesh do te filloje ai te luaj me ty
3-Cdo njeri mban dicka te fshehte ne shpirt qe nuk e di askush p...
|
Lojrat jane nje nga gjerat me te pelqyeshme e me argetuese per femijet . Pavaresisht se lojrat jane te ndryshme ne thelb kane disa karakteristika dhe rregulla te njejta . Gjate lojes ju shfaqni aftesite tuaja te vecanta dhe mesoni te respektoni te tjeret...
|
-Atdheu eshte dashuria me e madhe per ne.Kur njeriu eshte larg atdheut dhe eshte i vetem gjithqka eshte ndryshe,nuk e din se c'te mungon e c'te duhet.Te jesh larg atdheut nuk ehste me sikur sic ishte ne vendelindje,na merr malli per shoket,miqet dhe gjith...
|
Jo gjithmonë bëhemi ata që mendojmë .. Jo gjithmonë janë sfidat ato që na shtyjnë të bëhemi dikush . Qëllimi im është që një ditë të bëhem mjeke. Qëllimi im nuk është që të marrë emrin mjeke apo një post tjetër por ta meritoj k...
|