Data e postimit: 2017-12-03 01:53:30
Lexime: 3503 |
Rruget jane mbuluar nga debora tymi i oxhakeve bllokon hunden e skuqur nga i ftohti .. Femijet e vegjel jane ulur prane oxhakut de rufisin kakaon e ngrohte nderkohe qe veshrtojne nga dritarja e cila eshte mbuluar nga kristalet e debores.. Disa prej tyre j...
|
UDHETIMI PER NE MARS
Une kam vendosur te bej nje udhetim ne nje nga planetet e university,Marsin.U nisa me disa nga shoket e shoqet e mia qe ne mengjes.Morem te gjitha mjetet e nevojshme dhe patjeter kostumin e astronautit.Hypem mbi anijen kozmike d...
|
Pas nje perendimi te bukur e te qete pas ujrave vezullues dhe te mrekullueshem fillon nje heshtje e plote.Deti qe ngjasonte si nje drite shprese pa fund,tani u err.Ajo flake percelluese qe pasqyrohej ne te,u shua.Por bashke me te iken shume thesare.Siguri...
|
|
pranvera nje nder stinet me te bukura te vitit.nje stine qe te ben ta adhurosh e ta duash shume.ne pranvere gjithcka eshte shume ndryshe madje e perkryer.ajo eshte stina ku gjithca fillon te gjallerohet,pemet,lutet,mjedisi perreth,dielli rrezearte fillon ...
|
I. Pershkrimi objektiv
Erjola eshte nje nxenese ne klasen e nente te shkolles 9-vjecare “Edith Durham”. Ajo eshte pesembedhjete vjece. Eshte e gjate rreth 175 cm dhe eshte elegante. Ka floke te zinje dhe te gjate me onde. Syte e saj jane ne ngjyre ge...
|
Ne lidhje me hobet, deshirat, nuk eshte se ndryshoj shume nga shumica e moshatareve te mi. Me pelqej shume te lexoj dhe e gjej nje nder menyrat me relaksuese dhe qetesuese per mua. Ne lidhje me perzgjedhjen e titujve, autoreve jam bere selektive. Krahas l...
|
|
Shpesh kur eci ne rruge shoh vajza te vogla qe grinden me njera-tjetren per nje mosmarreveshje femijesh. Ajo me sjell edhe nje here kujtimin e Kristes, shoqja ime e ngushte ne femijeri. Me kujtohet si grindeshim per gjithcka, se sa te llastuara ishim ateh...
|
Klasa jone eshte nje klase e mahnitshme dhe miqesore.Ndoshta me mesime disa nuk jane te mire.E pranojme.Ne jemi VI-3 ne baran.Kemi miresjellje ndaj arsimtareve.Tani kohen e fundit e bame fotografine e klases te gjithe ishin te lumtur.Une ne klasen time is...
|
Edukata e bën njeriun ,të dallohet !
|
Kuptoje vetën ,që të kuptosh të tjerët !
|
-Pranvera eshte nje ndere stinet me te bukura per ne.Ajo fillon me njezete e nje (21) Mars dhe mbaron me njezet e dy (22)Qershore.Ne Pranvere filojne te lulezojne pemet,lulet qeLin ngjyra-ngjyra,bari gjelberohet,zemrat e femijeve mbushet plot hare ,lumtu...
|
Ishte e martë . Kur hymë brenda në shkollë drejtori po na priste pak me lart aty tek shkallet të na jepte një lajm të mirë .Ai na tha se ishim zgjedhur shkolla më e mirë e vitit dhe si shpërblim kishim një udhëtim në perëndim , në Turqi ...
|