Data e postimit: 2017-10-02 15:50:41
Lexime: 56602
Dashuria
Autori: Tea Lako
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Dashuria
Shkolla: Gjergj Fishta
Klasa: 9A
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


C`eshte dashuria???
Dashuria eshte gjeja me e bukur qe mund ti ndodhe nje personi.Ndjesia me e bukur qe pushton shpirtin. Dashuria eshte nje ndjenje qe mund te shkruash aq shume,por ne mendje te vijne aq fjale sa nuk di cilen te shkruash me perpara. Dashuri do te thote te duash dike deri ne pafundesi. Ekziston nje shprehje shume domethenese: Dashuria con nga varri edhe te vdekurin. A eshte vertet dashuria nje ndjenje kaq e fuqishme??? Te dashurosh do te thote te duash dike pa kushte pa ndryshuar asgje sepse ne qofte se ben te kunderten heret ose vone do te kuptosh se ke bere gabim.
Gjithmon pyes veten : A ekziston dashuria ne boten e pertejshme ne ate jete te pafund??? Shpresoj qe po,sepse nje bote pa dashuri eshte si peshku pa uje. Nje bote nuk mund te ekzistoje pa kete ndjenje te vecante pasi pa te nuk do te ekzistonte asnje ndjesi tjeter. DAshuria eshte ajo qe sjell paqe e lumturi por njekohesisht dhe urrejtje e xhelozi. Ku ka ndjenje me te bukur se dashuria ne xhelozi?? Sigurisht jo ne doza te larta. E vetmja ndjenje qe njeriu duhet te ndjeje,i vetmi ilac qe njeriu duhet te pije,e vetmja embelsire qe njeriu duhet te shijoje eshte DASHURIA!!!
Dashuria eshte ajo ndjenje qe te errson syte. Kur je ne efektin saj nuk mendon e nuk shikon asgje tjeter vec asaj qe do
E pyeten nje doktor : Cfare eshte dashuria?
U pergjigj nuk e njoh kete semundje.
E pyeten nje mesues : Cfare eshte dashuria?
U pergjigj nuk e njoh kete lende.
E pyeten nje shofer: Cfare eshte dashuria?
U pergjigj nuk kam ndonjeher ne kete rruge
E pyeten nje te cmendur: Cfare eshte dashuria?
Ai u pergjigj arsyeja pse une jam keshtu...
Kuptimi i ketyre rreshtave nenkupton se dashuria eshte nje ndjenje aq e fuqishme saqe mund te te ndryshoj rrenjesisht,te kthehesh ne nje tjeter person.
Sot ka ardhur nje kohe qe jo te gjith dashurojne vertet.
Shpresoj qe ne te ardhmen kjo ndjenje kaq e bukur mos te humbase e te hidhet tutje si nje rreck e vjeter,e pavlere. Deshiroj shume qe kjo ndjenje te ekzistje e ta provoj cdo njeri se sa bukur eshte te dashurosh

Vepra te ngjashme
Autori: Megi Barci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja jone
E ardhmja nuk eshte vetem nje pjese ne jeten tone. Ate duhet ta mendojme gjate gjithe kohe dhe jo si zakonisht kur kemi mbushur 18 vjec. Edhe pse ne jemi te vegjel duhet te kemi endrra per te ardhmen dhe te besojme ne to sikur do te plotesohen neser. "Bes...
Autori: une · Lloji: Ese pershkruese · Tema: dashueia e vertete
kjo histori eshte per te gjithe qe kane prane nje mik qe ben gjithcka per te dhe kurre ai se kupton se nga nje miqesi e vertete lind nje dashutri e thelle .Pra pikerishte keta persona na bejme te vuajme cdo dit...
Autori: jessie · Lloji: Ese pershkruese · Tema: "dhuna ndaj femres"
sic e dime dhuna ndaj femres eshte masivisht e perhapur .por si ta ndalojme kete fenomen , dhe pse duhet ta bejme ? .dhe pse pikerisht ndaj krijeses me te mrekullueshme ne gjithesi ? . nese femra do te zhdukej , sdo te ekzistonte as bota. sepse eshte ajo ...
Autori: Aaaa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Bullizmi
Une jam nje vajze e cila eshte bullizuar qe ne vitet e para te shkolles, e ne fakt kjo gje ka nisur qe ne parashkollorin e klases sime.Nuk e dija cdo te thoshte bullizem sepse isha ende e vogel por tani qe u rrita e di me se miri cdo te thote bullizem ver...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta prane televizorit
Televizori eshte nje mik shume i mire per te gjithe.Nje mik i kohes se lire,i mbushur me plot programe te larmishme,me filma,emisione,cat LIVE e deri tek telenovelat.Nje shumellojshmeri e programeve qe mundeson televizori ka terhequr shume njerez pas tij...
Autori: A.B · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Stina e pranveres
U zgjova ne mengjes dhe e dija qe po kete dite do hyjme ne stinen e pranveres...Qe ne diten e pare rrezet e diellit kishin filluar te ndriqonin..Gezimin qe po e ndjeja ishte i papershkrueshem...Dita e dites diqka po e ndriqonte natyren ate po e bente me t...
Autori: megi hasrama · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pasqyrat
para pasqyres mund te shohesh ghithcka qe ti deshiron ne jet te jeteve.nje pasqyr e thjesht ti shikon shembellimin tend ndersa pasqyra magjike ti shikon ate qe te mungon.psh.rejsi nje djal 8 vjecar e kishte humbur familjen gjate luftes ne kosov dhe kish m...
Autori: Alberina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mesova
Kam mësuar që dashuria lëndon atëherë kur ti nuk e pret. . .që gjërat e bukura nuk zgjasin. . .që të ëndërrosh është më mirë se të jetosh. . .që ka ëndrra të cilat nuk bëhen kurrë realitet. . .që një njeri sado i mirë që mund të ...
Autori: Olgert Dcoi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vendlindja ime
Vendlindja ime eshte Kukesi. Nje vend me karakteristika natyrore te mrekullueshme.Aty ajri ky te freskon dhe per pak sa ste se gjumi nga qetesia. Pemet e lata ku gjethet i bien ...kumbullat,manaferrat qe gjenden kudo... aty ka shume pak shtepi porshume ...
Autori: Anaili · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mbi veten time
Jeta eshte nje liber I gjate dhe misterioz,me shume kapituj.Cdo kapitull perfaqeson nje nga fazat e njeriut,te cilit I eshte dhuruar ky margaritar shumefaqesh…Jam duke shfletuar,faqe,kapituj e pas nje leximi te gjate 15-vjecar,arrij te kapitulli “adol...
Autori: Denisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjuha shqipe
Gjuha jone Te ben krenar te degjosh qe gjithesici nga ne flete shqip edhe sikur ne cdo cep te botes le te shkoje gjuhen e tij nuk e harron. Kjo te krijon nje ndjesi te thelle brenda ne shpirte dhe temedosh se kjo gjuhe ska per tu shuar kurre,'Duajeni gj...
Autori: isuf avdylaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pranvera
Te zgjohesh me cicerimat e zogjve është nje ndjejn e veqant si ne gjdo pranver era fryen let duki i lemuar gjethet e pemve,dhe lulet leshonin aromen e tyre te mrekullueshme,zogjet vin nga viset e larta per te fluturuar nr qjellin e kalter plot hare naty...
Autori: Natalia Llupo · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Miqesia e pafund
Miqesia nje zemer qe rreh e jeton ne pafundesi.Ajo zemer rreh brenda dy trupave .Lind pyetja çeshte miqesia?Thjesht nje fjale qe shume pak veta ja dine vleren.Miqesia perkufizohet "Nje lidhje pa interesa dhe brenda saj ka dashuri dhe respekt .Ne miqesi j...
Autori: Rrezarta Mujota · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Xhaxhai im
Rrudhat e ballit....tregonin per burrerin e tij,ndersa plisi i bardhe vetem e deshmonte kete fakt...Surat e bardha tregonin per jeten e tij plot vuajtje,durim e trimer vetullat qe mbulonin paksa syt e tij te zinj nuk tregoni tjeter gje perveq se per jeten...




Komentet e fundit!

Emri: rigers
Email: caushllaririgers@gmail.com
Komenti: 1 grade level

Emri: gres
Email: grese.krasniqi@isiszanussi.pn.it
Komenti: me pelqen shummmmmmmmmmmmmmmmmmm bravo

Emri: tayna tayna
Email: tealako5@gamil.come
Komenti: Super

Emri: hrkmmdhttttt
Email: dhgdcgtbynyu@gmail.it
Komenti: ca po thun ti mer

Emri: Tea Lako
Email: tealako5@gmail.com
Komenti: shpresoj ta pelqeni!!!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com