Data e postimit: 2017-09-25 14:52:16
Lexime: 16484 |
Pranvera sapo kishte trokitur.Në klase mësuesja e matematikës po shpjegonte mësimin.
-Dy dhe dy bëjnë katër,
Katër dhe katër bëjnë tetë,
Tetë dhe tetë gjashtëmbëdhjetë.
Mësuesja po e përsëriste disa herë radhazi sepse fëmijët d...
|
Ivani e fton te vellain ne pijetore dhe e qeras me nje pjate supe dhe reçeli te ti te parapelqyer.kane kaluar 4 muaj qe kur ata u takuan per here te pare pas shum vitesh ne shtepinen e babait.ne fillim ivanit nuk i pelqente Aliosha sepse ai e ndiqte vazh...
|
Gjysherit thonë...
1.Ate që e pështyn mos e lepij.
2.Ajo që ke frik të gjen.
3.Zjarrit po nuk i fryve nuk ndizet.
4.Mendja e lartë , këmbët në baltë.
5.Dita e mirë dihet në mëngjes .
6.Fqinjtë e mirë kanë vlerë të madhe.
7.Gjuha...
|
nterneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat jane pasojat e perhapjes dhe perdorimit te larte te Internetit per jeten e njerzeve.Interneti mundet apo edhe nuk mundet te izoloj njerzit nga bota reale d...
|
Nena ime e dashur, Oh sa shume te dua, Ti je e rendesishme, ...
|
(paragrafi 1)
Dashuria eshte fjala me e vyer qe ekziston ne planetin Toke si dhe fjala me e dashur. Cdo njeri ka dashurine e tij , dikush te shprehur me vepra e dikush me fjale.
Dashuria ekziston edhe te njerezit edhe te kafshet.
(Paragrafi 2)
Por d...
|
Stina e vjeshtes Fillon me 23 shtator dhe mbaron me 22 dhetor nje Stine ku e nngyra e gjelber te gjithe gjethet bien ne toke ato Jan shume ngjyra por me shum dallohet ngjyra e Arte .vjeshta edhe nje Stine ku ka erë reshje shiu dhe mjegull.por me vjeshte ...
|
Profesori
Beni:Profesor,ku dallohet budalli nga I mencuri?
Profesori:Kur budalli thote ndonje send eshte 100%i sigurt ndersa I mencuri mendihet me shume.
Beni:Profesor,sa je I sigurt per kete?
Profesori:100%
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH...
|
NENA ime e dashur te dua deri sate vdes. E di qe me do mua andaj pergjigje nuk pres.Kur ti buzeqesh me buzeqeshe e shendrit fytyra ime .Syte e tute te bukur ylber me shtate ngjyra
|
1 dashuria është e verbër dhe nuk e di ku shkon.
2 të duash dikë do të thotë të kapesh fort pas tij.
3 të gabosh është njerezore.te falesh eshte hyjnore
|
Ja kush do t jem unë në të ardhmen!!!
E kush nuk do të donte një të ardhme të mirë për veten e tij, madje mund të them se ky është qëllimi I të gjithëve. Cdo njeri jeton me shpresën se një ditë do të arrijë githcka do, gjithcka q...
|
lahuta e malcis eshte nje veper arti e persosur dhe e perkryer ne vetvete...ajo eshte nje epope kombetare dhe me teper se kaq,nje epos ballkanik,ndersa autori i saj eshte nje shkrimtar me instinktin e drejte te poetit ose ndryshe nje frymetar i fjales. ...
|
17 SHKURTI
ME 17 SHKURT
VITI 2008
GJITH POPULLI SHQIPTAR
U GEZUA ME TE VERTET
RRUGA E PARVARESIS
...
|
Hansel dhe Gretel
Keta te dy ishin burr dhe grua , nje dite ata kishin ftuar nje mik te rendesishem per drek .Gretel i tha gruas se tij duhet ti pjekesh dy pula per drek sepse kam nje mik te veqant ,pastaj Gretel u nis per ta marr tek shtepia e ti...
|