Data e postimit: 2017-05-31 21:20:33
Lexime: 6300
Rruga per tek Drita, Jeta dhe te E Verteta
Autori: xxx
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Jeta
Shkolla: xxx
Klasa: xxx
Qyteti: xxx
E-mail: Email eshte i fshehur!


Epo kjo eshte jeta… Do shipfin per ty, do te gjykojne, do te hedhin poshte e do te ngren lart, do te bejne kukull, do te thyejne zemren, do te kepusin shpirtin, do te rrezohesh nga ata, do te ngrihesh nga ata dhe kur ata duan ti do te rrezohesh prape. Do te qash dhe lotet do te jene pa vlere per ta. Fatmiresisht une e di shume mire se Cili do te jete gjithmone me I larti per mua dhe Cili do te jete Ai qe nuk do te me rrezoje kurre poshte. Epo jo te gjithe e dine. Je Ti o Zot i plotfuqishem. Tani e di se kur te gjithe do te me kthejne shpinen ti do te me presesh me krahe hapur dhe une do te vrapoj drejt teje. Tani asnje stuhi, asnje fjale therese, asnje kritike nuk me ndal. Do te vij drejt teje dhe une do te jem me ty pergjithmone.
Kur te tjeret kane nevoje per mua, veshin masken e miresise, “ O sa te mire qe behen”,- them,-“ Si ata nuk ka”. Kur mbaron epoka e interesit, te kthejne kurrizin sikur duan te te thone:” Me fal po njihemi gje?”. Eshte gjeja me e shemtuar ne bote, pikerisht interesi, qe fatkeqesisht na ka pushtuar si vete ajri.
Bote mizore! Pse valle?! E di qe nuk kane rendesi se c’thone te tjeret per mua por ajo se cfare eshte shkruar per mua ne doren tende o Zot, por pse mos te rrethohem nga njerez te mire qe me kuptojne?! Pse duhen te jene kaq pak keta persona te mrekullueshem?!
Ndonjehere qaj dhe them askush nuk po me degjon, por pastaj them: “ Ti o Zot me degjon dhe une nuk duhet te kem frike nga askush sepse nese ti je ne anen time askush nuk mund te na ndaje”. Asnjehere nuk duhet te dorezohemi e te themi se nuk ka asnje rruge, sepse une tashme, (ashtu si shume te tjere), e kam gjetur rrugen time te vetme tek Ti Zot. Te lutem me hap disa shtigje ku une te futem ne kete rruge. Une nuk jam njeri I keq, por jam nje mekatere si cdo njeri tjeter ne kete bote. Une u linda nga mekati dhe po jetoj ne mekat, por une duhet te gjej rrugen per tek drita, tek jeta dhe te e verteta. E di qe ti kurre nuk me braktis dhe per kete ndihem si njeriu me me fat ne bote. Te lutem me meso te eci ne rrugen tende sic na mesonin prinderit te ecnim kur ishim femije. Je I mrekullueshem!
Faleminderit qe egziston Zot!!!

Vepra te ngjashme
Autori: Brinilda Nilda · Lloji: Ese pershkruese · Tema: NENA
Kte e kam shkrujt per mamin tim dhe kte rast dua tua dedikoj te gjitha mamave shqiptare... Fjalet jane te pakta per te shkruar per qenien me te bukur te kesaj bote siç jane Nenat,ato te cilat na dhane jete nga jeta e tyre,ato te cilat jane si lule pra...
Autori: Ersan Ismeti · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera
Sic do stinë ashtu edhe pranvera ka bukurit dhe rendesit e saja ajo fillon më 21mars.Në pranverë natyra gjelbëron dita ditës e me tepër.Zogjtë kthehen nga shtegtimi i largët dhe fillojnë kengës së tyre me zëra mahnitës.Femijet gëzohen ed...
Autori: serdashehu · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Delja e zeze
Njerëzit kanë tendencë të shohin dallimet mes njëri-tjetrit duke dashur të diferencojnë njëri tjetrin si nga pasuria , statusi social, apo edhe perceptimin e tyre në lidhje me konceptin e “normales. Të gjithë jemi të ndryshëm por të gji...
Autori: Arsim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta
Çështë jeta?!! A e keni pyetur veten ndonjëherë!!? Kjo pyetje e parashtruar vetes më shtyri të mendoj se çka është realiteti çka është në realitet jeta ,e realiteti më duket se ështe i hidhur shumë. Ndersa ne jemi te prirur te ndegjojme ...
Autori: Greta · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Problemet e adoleshences
Adoleshenca quhet pjesa me e bukur e jetes por ne shumicen e rasteve nk esht keshtu.Problemet qe perballen femijet ne moshen e adoleshences mund te jene fatale.Mashtrimi nga moshat me te rritura eshte i lehte pasi pjekuria e tyre eshte e pakte dhe siguria...
Autori: Paula · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta
Ne jemi ketu ne Toke per te, nuk e di, ndoshta per shume gjera te ndryshme nga njera tjetra.Ndokush eshte per gjerat e veta, te beje ate qe do me shume, ndokush per te jetuar apo per cfaredolloj gjeje tjeter. Une, per veten time, jam ne toke per shume gj...
Autori: Anaili · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mbi veten time
Jeta eshte nje liber I gjate dhe misterioz,me shume kapituj.Cdo kapitull perfaqeson nje nga fazat e njeriut,te cilit I eshte dhuruar ky margaritar shumefaqesh…Jam duke shfletuar,faqe,kapituj e pas nje leximi te gjate 15-vjecar,arrij te kapitulli “adol...
Autori: Greselda Baci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta
A e ke keni ven re , se shpesh e humbim sensin e kohes. Shpesh harrojme se sa e sa minuta ikin e treten pertej ne oqeanin e pafund te marramendjes, dhe harrojme se po harxhojme dite e dite te tera qe njerezit luten me shpirt ti kene e tju rikthehen. Dhe j...
Autori: Chantal · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pamja nga kodra e Durresit
Veshtroj nga te gjitha anet.Shikoj qytetin tim,Durresin,me qendrat e tij historike si:Amfiteatri,i cili tregon qyteterimin e lashte te qytetit tone,qe ndodhet rreze Murit te Kalase i cili perfundon me Torren Veneciane.Qyteti yne rrethohet nga disa fusha d...
Autori: sindi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: uji i jetes
nje here e nje kohe na ishte nje mbret i cili ishte plakur shume dhe ishte ne prag te vdekjes.ai urdheroi qe tre 3 njerzit e pare qe do te kalonin prane pallit te tij mbreteror te kerkonte mendimet e tyra ne lidhje me ujin e jetes.keshtu qe aty prane erdh...
Autori: Alberina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ndjenjat
Marr leter dhe lapsin per te shkruar.As vete nuk e di se cfare te shkruaj…perpiqem…perpiqem shume vetem e vetem te mos shkruaj per ty...,por nuk mundem,eshte kaq e veshtire…E di pse?!?!?!sepse kudo ku jam me cilindo..ne mendimet e mia je vetem ti…...
Autori: Filanja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dimri
Sot ishte nje nga ditet e acarta te dimrit. Ishte aq ftohte saqe dhe ne Vlore po binte pak bore. Kudo qe shkoje shihje njerez qe ishin veshur me xhupa te trashe. Duke qene se temperaturat ishin shume te uleta u vendos qe shkollat te mbylleshin per 3 dite....
Autori: Esida Tufa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena ime
Nënë, të detyrohem për gjithçka... Ti je e vetmja që ke duruar të qarën time në mes të natës dhe ke sakrifikuar orët e gjumit për tu kujdesur për mua. Ti me atë dashurinë tënde të ëmbël,më ke veshur, më ke zhveshur, më ke larë dhe ...
Autori: Lindita Zema · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese : Nêna
Nênê , kjo fjalë e bukur e gdhendur thellê në zemrën time. Kur kujtoj dashurinê e nënës jeta merr tjetêr kuptim , përkëdheljet e saj tê ëmbla , fjala e ngrohtê rrjedh si lum nê venat e mia dhe atëherê zemra bëhet më e ndjeshme dhe fle...




Komentet e fundit!

Emri: aicuni
Email: aidjali@email.com
Komenti: a e gjete rrugen qe kishe humbur??

Emri: grissi
Email: grissiela@hotmail.com
Komenti: esht ver8 bot interesi po c'ti besh... pershkrimi



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com