Data e postimit: 2017-05-09 21:09:54
Lexime: 6083
trimat
Autori: fikrijeibishi
Lloji: Analize letrare
Tema: trimst nuk vdesin por ato jetojn gjithmon
Shkolla: fillore 7 marsi
Klasa: 6-4
Qyteti: shkup
E-mail: Email eshte i fshehur!


Trimat kane luftuar per athen evet ata dhane gjakun e tyre jete e vet per atdheun,gjaku i tyre eshte derdhur vetem per sakrifica qe kane ndodhur.ata na lane shume gjera e shume fjal qe ne i perdorim sot.trimat me te njohur kane qene;Naim Frasheri,Ismail Kadare,Ismail Qemai etj.disa trima dhan jeterate tyre edhe vetem per familjet e tyre.fjalen Ata nuk vdesin por jetojn te gjal do te thote se ata nuk jetojne te gjall me trup por me fjale.une e pembulla ne pak fjal kete teme.

Vepra te ngjashme
Autori: Anonime · Lloji: Analize letrare · Tema: Pjesa 1
Një ditë më pyeti dikush, nëse isha e kënaqur me jetën. Pa menduar fare i thashë po. Më pyeti pse duke qeshur,gjoja se për të isha personi i vetëm që nuk ankohesha për jetën. Atëherë më kapluan disa mendime rreth kësaj pyetjeje .Po qënd...
Autori: Florentina Isufi · Lloji: Analize letrare · Tema: MIRE SE ERDHE RAMAZAN!!! LIKE DHE KOMENT PER RAMAZAN JU LUTEM
MIRE SE ERDHE RAMAZAN TI E GEZON QDO MUUSLIMAN QE 1 VJET MALLI MKA MARRE NE AKSHAM ME BA IFTAR JU UROJ AGJERIM TE LEHTE DHE TE KENDESHEM ZOTI JUA LEHTESOFTE AGJERIMIN 1 DIT AGJERIM 70 DITE LARG ZJARRIT TE XHEHNEMIT
Autori: medina shijaku · Lloji: Analize letrare · Tema: princesha dhe shkopi i deshirave
Na ishe nje here j princeshe e bukur dhe e embel me emrin Emiliqe jetonte me mbreti dhe mbretereshen ne keshtjellen e endrave. Lar po shume larg jetonte ne shpellen e zeze shtrigae perbindeshave.Nje nate ne koder po ndriconte nje ylle i vogel. Princesha s...
Autori: Selina Temko · Lloji: Analize letrare · Tema: Kush pret nje peme , pret nje jete!!!
Eh, e cfare jane pemet per ne? Sigurisht qe pemet jane gjeja me e rendesishme e jetes sone sepse pa to ne nuk do mund te jetonim. Pemet na falin qetesi dhe per me teper nje butesi te paharrueshme.Ne kurre nuk duhet ti presim pemet sepse pemet jane burim i...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per kosoven
Kosov nanë unike Kosov nanë sa me meqme je me asnje shtet kurr ske pas problem veq kan kqyr met nxerr problem e me vra e me te ple si kasapnic a po ju pengon gjuha shqipe se jemi shqiptar veq po kqyr serbi me na zhduk ni popoull shqiptar e ka msu g...
Autori: anonim · Lloji: Analize letrare · Tema: Nderi i nje femre
Mire se erdhe femer...Se di ne c'moshe je, apo ne c'themele e ke ndertuar ti "statusin" tend, por po te informoj vec se: Ti jeton per veten tende e dashur, dhe vec ate demton nese pranon te jesh ne nje lidhje per asrye te nje opinioni! Nese nuk mundesh te...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Korridori i fshehur
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Korridori i Fshehur" Titulli: Korridori i Fshehur Autori: Jean-Paul Sartre Lloji i tekstit: Drama Viti i publikimit: 1944 Analizë e tekstit: "Korridori i Fshehur" është një dramÃ...
Autori: klevisi · Lloji: Analize letrare · Tema: shoqeria
mos ec kurr para meje,mbase ste njoh dot mos ec kurr pas meje,mbase nuk di te te udheheq.ec gjithnje perkrah meje qe te jesh nje mik i mire.kjo thenie te qon drejt nje rruge qorre ku e vetmja dalje te qon drejt nje arsyetimi,ku prania e nje miku te mir...
Autori: JON NEZIRI and BLEND BRAHIMI · Lloji: Analize letrare · Tema: ESE
ghuha shqipe eshte gjuha me e vjeter.gjuha shqipe gjithashtu eshte gjuha me e bukur ne bote.ne kohen perpara nuk u lejohej njerve qe te mesonin ne gjuhen shqipe por vetem gjuhen turke.ghuha shqipe na jep knaqesin e te jetuarit,sepse kur flasim shqip esh...
Autori: anto · Lloji: Analize letrare · Tema: jeta
ndonjeher mendojme se mundemi, ndonjeher mendojem se gjithcka esht e mundur por jo. jo gjithcka, ka disa gjera qe na bejn te pavendosur, shpesh e dime se nje gje eshte e gabuar por perseri vazhdojme ta bejme. rembehemi nga momentet e ndryshme dhe shpesh p...
Autori: Ernesti Proko · Lloji: Analize letrare · Tema: Shume shqiptare jane larguar per jetë me te mire por e kane kuptuar se ska si atdheulase
Porsi zogu qe merr dhene S'e harron kurre folene Dhe shqiptari qe mergon Atedhene se harron Dhe shqiponja me syrin prishe S'e shikon dot atedhene te trishte Aty ku degjon ninullat e para Vlersimet e shumta dhe mesimet e mara Degjon zerin e n...
Autori: Loreta Brestovci · Lloji: Analize letrare · Tema: Per mësuesën
Është nje grua e cila me ka mesuar qe pes Vite është e menqur e dashur nuk na bertet.Ajo per mua është nen e dyt she nuk do ta harroj kurre fare we ajo me mesoi.Nje site I thashe mesueses qe I premtoj Te behem mjeke une fotet e saj do to mbaj ne alb...
Autori: Paola Coku · Lloji: Analize letrare · Tema: Deshira
Sikur cdo femije, Qe ka shume deshira, Edhe une deshiroj, Te jem me e mira. Deshiroj te jem princeshe, Ne pallatin e endrave, Deshiroj te jem flutur, Ta gjezdis kopshtin, Deshiroj te behem e ditur, Jeten ta begatoj... ...
Autori: Silvana · Lloji: Analize letrare · Tema: Nana ime
Nana ime është gjeja me e shtrejt per mua, ajo esht engjulli qe me mbron ne xhdo hap te jetes time, esht njeriu qe me ushqeu me edukat dhe me miresi ne jet. Ne gjdo hap qe helli nuk jam une por esht vlera e saj, ajo është frymarrja ime.




Komentet e fundit!

Emri: lorent
Email: lorentgashi.h@hotmail.com
Komenti:

Emri: lorent
Email: lorentgashi.h@hotmail.com
Komenti:

Emri: lorent
Email: lorentgashi.h@hotmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com