Data e postimit: 2017-02-26 15:12:18
Lexime: 8759
Koha nuk ndalet asnjehere
Autori: Elektra
Lloji: Tregime per femije
Tema: Shkruani nje tregim me imagjinate
Shkolla: Lidhja e Prizrenit (jo Paskuqan)
Klasa: VI
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Një jetë më ndryshe do të jetë nëse iki larg. Me më shumë liri, paqe, argëtim, lumturi dhe dashuri. Vetëm kaq dua. Unë marr frymë, por nuk jetoj, s’jam në këtë botë, askujt nuk i interesoj.
Rrugës për në mal takoj trimin e trimave “Skëndërbeun”.E shoh atë duke qeshur me mua.Vrisja mendjen se përse po qeshte.
-Heroi im, përse po qeshje? C’të kam bërë? Ka ndonjë gjë që nuk shkon me mua?!-e pyeta unë.
-Vajze e vogel, unë e di që ti ke nevojë për ndihmë. Ju lutem më lejoni që t’ju dërgoj në një vend të bukur, plot magji, plot lumturi dhe tërësisht me paqe?-tha Skëndërbeu.
-Po trimi im, unë pranoj! Sigurisht, përse jo?-thashë unë. Më pas ai më mori në kalin e tij. Ai ishte I bardhë, madhështor dhe shume shtatlarte. Hipa mbi kale dhe filluam të ecnim. U mërzita pak sepse kali po ecte shumë ngadalë.
Duke ecur nëpër mal përpara syve tanë doli një çete me ushtare. Skëndërbeu m’u lut që të largohesha sa me pare sepse do të ishte e rrezikshme po të qëndroja aty.
Pasi u largova prej ushtareve, fillova te lodhesha shume. Do te pyesni veten përse?! Epo u lodha, sepse do të zbrisja nje mal të tërë në këmbë. Ec e ec unë rastisa përballë kucedrës që donte të hante Të bijën e Hënës dhe të Diellit. Ajo kishte dalë nga toka dhe kishte krijuar një familje. Ishte bërë nënë shumë e mirë, e sjellshme, e dashur dhe shumë e bukur. Nejse e kalojmë këtë pjesë.
Unë u ula pranë një trungu peme. Dremita pak.Por kur hap sytë e shoh veten brenda labirintit që zotërohej nga një përbindesh. Unë kisha lexuar një libër për të por nuk e dija që ishte e vërtetë. Besoj se në labirint do më kenë lënë 3 zanat e Mujit. U përpoqa sa u përpoqa por nuk dilja dot nga labirinti. Kërkoja ndihmë, bërtisja me sa forcë që kisha derisa më iku zëri.
Në ato momente më erdhi në ndihmë Sirena Ariel. Edhe asaj I kishte humbur dikur zëri. Ajo më bëri një magji. Më dha të pija një ilac që ishte I përbërë nga:Korale të gjetura në thellësi, Guaska në formën e një zogu dhe në fund një sardele. Ishte pak e shpifur por e piva. Sa hap e mbyll sytë zëri m’u rikthye. Sirena Ariel thirri në ndihmë babain e saj, mbretin e të gjithë oqeaneve. Ai solli një dallgë të madhe tek labirinti dhe unë fillova të notojë shumë shpejtë si tek tregimi “Djali dhe deti” nga Nasi Lera. Dola nga labirinti si kokrra e mollës. Me vrap pa e kthyer kokën pas, shkova tek shtëpia e Tom Sojerit.
Shtëpia e tij ishte pak metra larg. Kur shkova atje vura re se tek posta kishte ardhur një letër. Mbi leter kishte nje shenim “MOS E HAP”, por unë e hapa letren.
Sapo e hapa ajo më dërgoi ne qytetin tim te bukur Tiranë. U habita se si shkova aq shpejt atje. Po shikoja që të gjithë njerëzit kishin ndyshuar. Qyteti kishte shume gjalleri.Dritat shndrrisnin si yjet e nates. Pemet lulezonin dhe qyteti dukej si nje kartoline. Parqet gumezhinin nga lojrat e femijeve. Njerezit buzagaz me pershendeten. Femijet me perqafuan dhe lodruan bashke me mua neper rruget e qytetit tim. Ata të dëgjonin me kenaqesi, të flisnin me miresjellje dhe bisedat ishin te bukura dhe plot harmoni. Po perjetoja nje kenaqesi te madhe nga rikthimi ne qytet. Fillova te kercej pupthi drejt rruges per ne shtepi. Beftas nje zog ngeci ne bishtalecin tim.Teksa po mundohesha te shpetoja zogun, njesoj si tek poezia “Zogu dhe Djali” nje ze I njohur me foli:
-Mos u shqeteso bije, te ndihmoje une ta shpetosh zogun.-tha ai ze.
Kthehem per ta falenderuar dhe per momentin u shtanga.
Ai ze ishte I mesuseses sime. E perqafova dhe drejt rruges per ne shtepi nisa t’I tregoje gjithcka qe me kishte ndodhur…

Vepra te ngjashme
Autori: Arlind · Lloji: Tregime per femije · Tema: Njerezit e guximshem. fitojne
Renisi njoftoi të gjithë shokët e tij se do të behj. 1 konkurs skie. Miqet e tij e donin kete sport dhe pranuan te futeshin ne gare.Daniela dhe Noeli mburreshin se do të fitonin,ndersa Blerina,jo.Ajo pranoi por me shume frike.Edhe pse ishte stërvi...
Autori: Baki Imria · Lloji: Tregime per femije · Tema: Ne kete tregim behet fjale nese e shkeleni inskite si p sh:krimbi e tokes do tuj ndodh edhe juve.
Nje djale u quheruar Besim.Besimi dhe famija e tij jetonin ne fshat.Ata u detyronin te shkonin ne qytet.Mandej mberritet.Pas nje viti Besimi u regjigjstoj ne shkolle ne klase te pare.Dhe u kenaqen shume mes vete. Por nje dite ishte duke lujtuar me shoket...
Autori: Erina Maksuti · Lloji: Tregime per femije · Tema: Pushimet
Na ishte një herë një djalosh i ri me emrin Xhimi.Ky djalosh ka lindur në një shtëpi të varfër,fatëkeqësisht prindërit e Xhimit vdiqën në një aksident automobilistik.Xhimi punonte si druvar,por ëndrra e tij më e madhe ishte të eksploronte...
Autori: Enkeleana dhe Lindrit Ramaja · Lloji: Tregime per femije · Tema: Lulja ne oqean
Nje here e nje kohe na kishte jetuar nje mbreteri.Aty sundonte nje princ i vogel.Njehere ai ishte duke shetitur ne pyll ai gjithmon kishte deshir te behej i fort.Ai pa lulen ne oqean dhe e mori dhe tha:-kam deshir te behem i fort dhe atij ju realizua en...
Autori: Leorenti · Lloji: Tregime per femije · Tema: Ne kete tregim eshte ngjarje e vertete...
Nje dite prej ditesh isha duke shkruar ne pyll.Partritur e gjithe pylli morri flake.Une menjehere vrapova per ti lajmeruar prinderit.Une erdha te prinderit dhe i tregova: - Mami dhe Babi e gjithe pylli morri flake. - Menjehere , thane te dy prinderit.. ...
Autori: MARSELA SINA · Lloji: Tregime per femije · Tema: FAMILJA
ISHTE NJE HERE NJE FEMIJE I CILI NUK KISHTE AS NENE,AS BABA, AS MOTER ,AS VELLA.AI ISHTE I VETEM NE FAMIJLE ,POR KISHTE 2 SHOKE TE CILET I DONTE SHUME.SHOKU I 1:EMANUEL DHE SHOKU I 2:ADI.KY FEMIJA QUHESH LINDI ISHTE NJE FEMIJE I URTE ,SHKONTE NE SHKOLLE,...
Autori: si · Lloji: Tregime per femije · Tema: ajo
ai
Autori: ELIANA · Lloji: Tregime per femije · Tema: Emri im
Une quhem Erblina . Familja ime jeton ne nje qytet te vogel te gjelberuar me peme bliri . Ne periudhen maj - qershor era e blirit mbush qytetin . Duket sikur jeton ne nje bote perrallash . Une linda ne qershor . Mami im ishte e dashuruar me lulet e blirit...
Autori: Madita · Lloji: Tregime per femije · Tema: Lumi dhe deti
Lumi dhe deti🌊 Nje herë u tubuan lumenjtë dhe Filluan ta qortojne detin duke i thene :Per q'arsye ti never qe jemi te pijshem e te embel kur hyjme ne ujin tend behemi te njelmet dhe te pa pijshem ? Kur deti i Ndegjoi keto fjale u tha:Mos Hyni t...
Autori: Fiorina · Lloji: Tregime per femije · Tema: dinosauri 18-vjecar
Me 19.8.2021dinosauri kishte ditelindjen.Mbushi 18 vjec.Ne vendbanimin e tij ,pra ne malin e Everestit u zhvillua nje feste e madhe.Dinosauri e kishte emrin Klajdi. Por ne ate zone ishte nje armik i pamposhtur dhe shqetesues per te gjith banoret.Aty thuh...
Autori: Kasandra · Lloji: Tregime per femije · Tema: Nje dite pranverore
Na ishte nje here nje vajze qe e quanin Mira.Ajo po kthehesh ne shtepi nga pikniku me familjen e saj.Rruges pergjate parkut ajo pa nje zoge te lenduar te kemba.Zogu kishte rene nga foleja e tij dhe kishte vrare kemben.Mira e pa menjehere dhe e mori menjeh...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Tregime per femije · Tema: Breshka,kermilli dhe lepuri
Nje dite u zhvillua gara e vrapimit e kafsheve.Ne gare ishin nje breshke,nje kermill dhe nje lepur.Lepuri dhe kermilli ishin shoke prej kohesh ndersa breshken sapo e kishin njohur.Lepuri i ngacmonte shume here shoket duke u thene se ato kishin frike te ...
Autori: kejsi · Lloji: Tregime per femije · Tema: fshatari dhe djemte e tij
Na ishte nje here nje fshatar i varfer.Ai kishte 3 djem.Djemve nuk iu pelqente te punonin aren si babai.Ata loznin gjithe diten.Babai vuante shume qe djemte e tij nuk e donin punen.Nje dite prej ditesh ai u semur rende. Kur i erdhi koha per te vdekur i t...




Komentet e fundit!

Emri: bali
Email: bali.mali@hotmail.com
Komenti: mire

Emri: Mimozabytyqi
Email: Mimoza@ yahoo.com
Komenti: Shum bukur e ke rendit bravo

Emri: aderea.hesa@yahoo.com
Email: aderea.hesa@yahoo.com
Komenti: 9jk9ij9 \ /

Emri: aderea.hesa@yahoo.com
Email: aderea.hesa@yahoo.com
Komenti: 9jk9ij9 \ /

Emri: edona
Email: edona@ecmekohen.net
Komenti: shume bukur bravo

Emri: Miranda
Email: nainalki@gmail.com
Komenti: Shume bukur Bravo! Shpresoj qe mesuesja te te kete vendosur nje 10! Per moshen qe ke shume mire!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com