Data e postimit: 2016-10-02 20:36:58
Lexime: 76282 |
cdo secili nga ne gjen ne jete shoqerine e tij.shoqeria eshte baza kryesore mbas familjes .ka raste kur shoqeria te ndihmonn por ka raste qe shoqeria te le ne mes te rruges dhe ti detyrohesh ta humbasesh ate.shoqeria nje fjale me shume vlere nje fjale me...
|
pavarsisht gjithckaje cdokush ne jeten e tij perballet me veshtiresi te shumta te cilat e bejn me komplikuese jeten ton.Problemi eshte se shumica prej nesh nuk jemi aq te aft sa te veprojm me krenari perpara veshtiresive te vazhdojm ti buzeqeshim jetes pa...
|
nje dit nuk ndodhi as gje keshtu qe mos e lexo me mire se nuk ja vlen per ty
pse e lexove more te thash mos e le xo
|
Copëtimi i Shqipërisë është një barrë e rëndë për kombin shqiptar, e cila ka shtyrë shumë atdhetarë që pas copëtimit të punojnë politikisht e me përpjekje të armatosur, për ribashkimin e kombit shqiptar.Që nga kongresi i Berlinit më ...
|
jeta eshte eshte si nje piano
kurse pianisti i saj je ti
ndaj mundohu te krijosh
nje melodi sa me te bukur
|
Autori:
Ted Reka
·
Lloji:
Ese argumentuese
·
Tema:
Shkarkimi i këngëve në internet apo blerja e tyre?
Ne të gjithë jemi prezent kur një shoku jonë, ose vetë ne shkarkojmë këngë nga interneti. Por a do të na leverdiste më shumë ti blenim ato neper dyqane ku shesin disqe me një ose edhe një album të tërë brënda? Shkarkimi i këngëve nga in...
|
mesuesi im i dashur ty do te kujtoj gjithmon ........ti do te qendrosh gjithmon ne zemrat tona sot ishte 7 marsi i fundit me ty ne te gjith nxenesit ate dit kishim qen edhe te gezuar por edhe te pikelluar qe ishte nje dit e fundit qe do ta festojm me ...
|
edhe un jam shume e lenduar dhe do te doja nje oponion te gjithsecilit te me ndihmonit: Une dhe Xh jemi shoqe te ngushta qe ne moshen 6 vjecare.kemi qene ne shkolle te ndryshme por ishim ne te njejten lagje dhe biem si kushurira por pak te largeta.Ne ishi...
|
Qe ne kohet e para,femra konsiderohej gjithmone ne thundren e mashkullit.Kjo per arsye se ishte shoqeria dhe shume faktore te tjere qe e kishin ndare femren nga mashkulli duke e lene ate pas ne cdo gje si psh femra ishte e detyruar te mos te kerkonte te d...
|
ne jete gjitjmon mbeshtetesh diku ,
per te ecur perpara ,per te frymezuar ,per te dhene kuraje te pozitivizuara tutje ;kjo vecse nena ime mund te jet ,askush tjeter .nena ime gjithmon me gjendet prane ,ne te mire e ne te keq ,ne veshtiresi dhe ne ndihme ...
|
E ku ka me bukur se te jesh femije.Te mos dish cfar esht ironi apo te mos e kuptosh nese te shkelen me kembe ti thjesht do te perjetosh ato castet e lumtura.Ndoshta ty te keshillojn ose te shajne se je ber zhul po ty nuk te intereson se ke koh te lahesh.Ã...
|
Autori:
Iris Kapo
·
Lloji:
Ese argumentuese
·
Tema:
E shkuara mbetet e shkuar apo ndikon tek e ardhmja ?
E shkuara mbetet e shkuar apo ndikon tek e ardhmja????
Te gjithe e jetojne jeten, mirepo jo te gjithe ne te njeten menyre. Ne dallojme nga menyra e jetes. Disa njerez e jetojne jeten e tyre per te kaluaren dhe nuk brengosen fare per ate qe eshte apo qe...
|
Prinderit-jan ata te cilet na keshillojn per rrugen e drejt.Ndonjeher ata marrin vendime shum te veshtira per te miren ton,por disa nuk ua din vleren atyre.
Ata japin nje kontribut shume te madh qe ne te kemi nje jet me te mir ,me te miren e mundshme.
K...
|
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh
në një përrallë të bukur të humbasësh pas bukurisë së rrallë që
ka,të humbasësh e të mos dëshirosh për tu kthyer më,të përjetosh qetësinë
të cilën kemi n...
|