Data e postimit: 2012-11-05 09:53:48
Lexime: 64651 |
Hartim per Pranveren
-Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor.
Ne Pranvere qelin lulet lulezojne pemet natyra gjelberojne dhe nderroi pamjen nga petku.I bardhe i ...
|
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme ne jete sepse te ndihmojne te njohesh dhe te shfaqesh me shume veten.Dua te them,pse te jem dikush tjeter kur mund te jem vetvetja? Edhe pse eshte plot gabi...
|
Fshati i me pelqen ka shume gjelberim ajer te paster ka shume lendina dhe livadhe flladi eres ne fshatin tim fryen lehte natyra eshte e bukur zogjet cicirojn fshati im ka gjelberim etj.
|
Vjeshta nje stine ku ngjyra e gjelber merr fund.Kjo stine e bukur ne natyre sjell nje ngjyre te bukur prej ari.Stina e vjeshtesna sjell nje mot jo shume te preferueshem per femijet te cilet nuk jan adhurues per shiun dhe te ftohtit pa bore.Por stina e vje...
|
-Te gjithe ne kemi ardhur ne kete Bote me nje qellim dhe mision
nga Zoti i Madherueshem.
Disa nga ne qeshin,e disa nga ne qajne disa vijne ne ket Bote per te paren
her e disa tani pershendeten.
Gjitha keto jane momente qe doemos duhet kaluar por ...
|
Ta duam njeri tjetrin eshte dukuri, nese ne dojme njeri tjetrin dhe jemi bashk athere do te jemi shum te lumtur. Dashuria eshte nje gje shum e mir sepse ne me dashuri do te krijojm familje , pra ne duhet ta dojme njeri-tjetrin . Dashuria te prek ne piken ...
|
une njehere.Isha semure dhe kisha nje semundje te keqe dhe babai im me coi ne te cithat spitale por nuk pata shpetim dhe nje dite ai me mori dhe me coi ne nje spital dhe une u shendosha dhe u rrita me suksese ne jet pra ky edshte babai im c eme shpetoi j...
|
Q'është jeta?Jeta është sfidë te cilen e kalojme te gjithe dhe ne fund leme gjurme... por disa gjurme jo te zakonshme.Ato flasin per te gjitha qe i kemi bere.
E kaluara mbetet e kaluar.Koha nuk kthehet pas kurse e tashmja vazhd...
|
Siq dihet gjdokush ka shok apo shoqe dhe na shkon dita me ta ne shkoll ne ahenge te ndryshme.JETA esht e gjat dhe duhet te kemi vellezer motra shok shoqe te cilet duhet ti duam si familjen ton e si gjdo kush tjeter.Siq thuhet tek nje fjal vet i mir ke fam...
|
Me 21 mars fillon nje stine tejet e bukur dhe e hareshme me emrin pranvera.Ne ket stine lulet fillojn te qelin,bari i thare tashme fillon ta marr ate ngjyren e blert,pemet fillojn te mbushen prap me ato gjethet e blerta,qielli edhe pse me pak shi fillon p...
|
E si si më duket nga njëher jeta, si ajo pema në kopështin tin që e shoh gjdo dit pran dritares së kuzhinës.Bart me vete stin e vite,ka kapërcyer vap e mat të lig,por prap pret pranveren që të lulëzoj e gjelberohet.Por valet e jetes nuk e dim ...
|
-Fjala nene eshtenje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo qe shkoj une fjalen nene nuk e harroj sepse ajo eshte gjeja me e rendesishme e jetes sone sepse ajo na gezoj ne kete dite kaq te bukur.
Nenat tonae kan nj...
|
nena eshte njeriu me i vecant te cilin ne kemi prandaj sot mora lapsin dhe po shkruaj disa reshta per ta shprehur dashurin ndaj nenes. Nena eshte engjulli mbrojte eshte ajo cenje e vecant ce asnjher ste haron. Jeton ne kete bot por mendja she zemra e saj ...
|
Dita e Flamurit apo dita e shqiptareve ane e mbare botes,eshte nje dite e rendesishme per gjeneratat shqiptare.
Ne kete dite te bukur,shteti apo populli shqiptar u shpall i panvarur,ne mbare boten.Kjo dite e bukur,ku ishin te pranishem njerez nga t...
|