Data e postimit: 2012-11-04 11:38:47
Lexime: 10210
me nje kenge zemre shqiptare,me gjakun qe rrjedh per liri, me shqiponjen dykrenare, ne do ta bashkojme kete shtet, kete popull, kete komb.
Foto
Autori: Aisha
Lloji: Ese vleresuese
Tema: 100 vjetori i pavaresis
Shkolla: Perla
Klasa: 8
Qyteti: Vlore
E-mail: Email eshte i fshehur!


me nje kenge zemre shqiptare sic eshte kenga e himnit qe ne e adhurojme sepse e kemi krijuar kete himn per flamurin tone me shqiponjen dykrenare. shume deshmore derdhen gjakun, pra dhane jeten e tyre per ta pare shqiperine te lire dhe te pavarur. ky popull, populli i kombit shqiptar u treguan aq trima dhe te duruar sa qe munden ta perballonin luften qe nga fillimi e deri ne fund te saj. Trimat qe derdhen gjakun e tyre per liri u quajten deshmoret e kombit, dhe keta deshmor nderohen gjithmone ne daten 5 maj. Deshmoret e kombit luftuan per liri prandaj ne sot festojme 100 vjetorin e pavaresise. Ne kete 100 vjetor pavaresie mbizoterojne kudo flamuret kuqezi dhe duke qene se Shqiperia ben 100 vjet e lire, te gjithe shqiptaret kudo qe ndodhen bashkohen si komb i tere dhe e festojne kete 100 vjetor duke e bere ate te paharrueshem. Me nje knge zemre shqiptare, me gjakun qe rrjedh per liri, me shqiponjen dykrenare,ne e bashkojme kete shtet,kete popull,kete komb.

Vepra te ngjashme
Autori: enxhi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: babai
I dashur baba Ti je i pari qe me mbajte ne krah kur linda.Ti je i pari qe me mesoi bicikleten.Ti me ndihmon te ngrihem kur rrezohem dhe te ulem kur ngrihem.Ti je gjithnje aty per mua.ti je gjeja me e shtrenjte per mua.E di qe ndonjehere gaboj apo nuk sil...
Autori: anto · Lloji: Ese vleresuese · Tema: c eshte pendimi
c eshte pendimi? e di ndokush? eshte tjesht nje fjale apo dicka me teper? edhe per sa kohe do tia bejme vetes kete pyetje? eshte nje pyetje qe ndoshta kure nuk do tia marim pegjigjen. disa njerez thone provoje,jetoje pastaj thuaj ate qe mendon.ndoshta kjo...
Autori: Kledia · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Rendesia e librit
Librat jane gjerat me me vlere ne jeten tone . Askush nuk di ti mesoj gjerat sic nje liber di. Te lexosh eshte shume bukur sepse meson. Edhe ata qe na mesojne ne kane mesuar nga libri. Libri te meson dhe te jep mesazhe e mesime te cilat te nevojiten gjate...
Autori: Kejdi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Familja
Familja ime perbehet nga 4 persona, personat me te shtrejnte pa te cilet nuk do t’ia dilja kurre mban. Babi ashtu sic cilesohet si shtylla e familjes eshte bere edhe per mua nje shtylle e forte tek e cila une mbahem ne cdo cast te veshtire te jetes. M...
Autori: dela ahmetaj · Lloji: Ese vleresuese · Tema: rreth prinderve
Prinderit jane mbeshtetja me e madhe e femijeve.Ata i mbeshtesin femijet e tyre sepse duan qe te marrin vendime te duhura ne jete.Mbeshtetja e prinderit i duhet cdo femije.Prinderit jane dy njerez qe nuk i shprehin problemet ne syte tane,nuk duan qe te na...
Autori: anonim · Lloji: Ese vleresuese · Tema: shteti
ti o shtet shtet idjot pse dicka nuk ben taman e po une me ke po flas sikur kushh me degjon po ben kot sikur shikon por te gjithe e dine qe mashtrimin e ke si buka e mengjesit
Autori: Donald Lena · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Familja
E vetmja lidhje perfekte! FAMILJA ! Familja eshte e vetmja lidhje perfekte.Familje do te thote bashkim,mendime te njejta,interesa te njejta. Familja eshte ai grup njerezish ku te gjithe kujdesen per njeri-tjetrin. Nese dikush lendohet,dhimbjen e ndiejn...
Autori: Marjela N · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Jam e vecante,jam Shqipetare
Kur kam shkuar jashte shtetit,me kane pyetur se nga cili qytet jam.Ne ate moment,me nje krenari te madhe,un kam thene qe jam shqipetare sepse qe te jesh Shqipetar eshte nje privilegj,i cili duhet mbrojtur nga ata qe jane duke e prishur ate.Shqiperia mund ...
Autori: Meliora Veliaj · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Atdheu
I dashur atdhe! Ndihem mire qe jam pjese e jotja, qe gezoj, festoj, merzitem e rritem me ty.Nuk me intereson nese je nje vend i vogel apo i varfer.Nuk merzitem nese nuk je Paris apo Nju Jork.Nuk merzitem nese nuk ke gradacela apo kulla gjigande.Une kreno...
Autori: agnesa sejdiu · Lloji: Ese vleresuese · Tema: tema porfosioni
Po shikoije jeten time dhe po e pyes veten se cfare dua,por nuk po e gjeje nje pergjigjje sado e thjeshte te jete. Me thane qe jam artiste.ju thashe pse?ata me thane sepse ti ke arritur te krijosh boten dhe imagjinaten tende u qudita Me thane qe jam shk...
Autori: Kanita Arifi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: libri
Shpeshher me keshillohnin:lexo sa me shum libra....sepse ata nje dit do te ndihmojne shum...Kurse une thosha:po cme duhen librat.Por tani e kuptoj se une kam gabuar.por jithnje librat gjendeshin pran meje,me terhiqte titulli i...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Deshmoret
Shqipetaret,trimat qe nuk u dorezuan kurre,trimat qe nuk rreshten se luftuari,trimat qe na dhane nje flamur,nje himn,nje gjuhe,nje komb,nje atdhe,ato trima qe na dhane nje jete te sigurt.Edhe pse historia jo shume shpesh ka qene bujare me ne,ne serish kem...
Autori: Paola Qoku · Lloji: Ese vleresuese · Tema: 28 Nentori
Erdhi perseri kjo dit qe me zor e kam prit.Erdhi kjo dit si lulja qe qel ne pranvere.Nuk edi pse me vjen cudi?Qe kete dite ta quaj dita kuq e zi? Te gjithe te veshur kuq e zi,shikojne Flamurin me shume kenaqesi,dashuri dhe krenari. Ishte ai Ismail Qemal...
Autori: Bajram Gashi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Ese Kujtuese
E kujtoj edhe sot at dit kaq , Te sikletshme Ku familjet shqiptare u vrane , ku femijet Mbeten jetim pa shtepi e prinder , e Shum persona u bën heronjt tanë te cilet dhan jeten e tyre per qlirimin dhe lirin te atdheut ton. Keta deshmor edhe pse te pakt...




Komentet e fundit!

Emri: Ajnure
Email: didi_ila@hotmail.com
Komenti: `Me thon :V /

Emri: Diart
Email: dia_diti@live.com
Komenti: Adem Jashari ishte heroi yne ai ishte me trimi ne kosovë ai neve na mbrojti me te gjithen fuqin e tij

Emri: leondina
Email: enverselmonaj@hotmail.com
Komenti: shum shum te bukura veq vazhdoni

Emri: klevi
Email: klevilleshi@hotmail.com
Komenti: very nice Aisha shume bkr

Emri: liana
Email: liana@hotmail.com
Komenti: me pelqen shum

Emri: GRANIT
Email: GRANIT-IB@MSN.COM
Komenti: SHU E MIR TO KOKA TE LUMT

Emri: anxhelina
Email: linamorina2010@hotmail.com
Komenti: shum bukur aisha

Emri: lola
Email: lola-lejla@live.com
Komenti:

Emri: agnesa
Email: ola,lola@hotmail.com
Komenti: o shum e mir

Emri: donjeta
Email: donjeta-bytyqi@hotmail.com
Komenti: shume e bukur


Emri: Elona
Email: elon.aa@live.com
Komenti: Me pelqen shume

Emri: qendresa
Email: une.ti@live.com
Komenti: me te vertete me pelqenn pa mase

Emri: qendresa
Email: une.ti@live.com
Komenti: me te vertete me pelqenn pa mase

Emri: danilea
Email: daniela-dani@live.com
Komenti: shum e mir te lumtë

Emri: dona
Email: dona onna@live.com
Komenti: aisha bravo ese e bukur

Emri: vale
Email: pireci_rrebel@hotmail.com
Komenti: shum mire Aisha

Emri: vale
Email: pireci_rrebel@hotmail.com
Komenti: shum mire Aisha



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com