Data e postimit: 2016-04-12 15:55:47
Lexime: 8930
RESPEKTI
Autori: XHESIKA HARUNAJ
Lloji: Hartim
Tema: RESPEKTI
Shkolla: "NR 1"
Klasa: 8
Qyteti: VLORE
E-mail: Email eshte i fshehur!


E di se cfare eshte respekti ? Ke ndjere ndonjehere respekt per dike? Eh...respekti...Mbylli syte dhe mendo ,sikur bota te ishte milje larg prej teje. Mendo sikur ti vjen nga asgjeja ,sikur nuk i perket njeriu.
Qetesohu ,sepse nuk je vetem, ke mijera yje qe te veshtrojne. Mendo sikur ke bere nje gabim te madh.Ke zhdukur besimin qe te tjeret kishin tek ty.Gjithe kohen flet me vete dhe nuk po gjen celsin per ta hapur ate dere te dhomes ku te kane mbyllur.
Truri yt ka pushuar se punuari , mendja jote nuk llogjikon dot me.Pse ?Pse pikerisht une ;vazhdon te flasesh me vete.Derisa prane teje kalon dikush, si ty, por, pak me ndryshe,dikush qe nuk mund te levize, dikush qe zemra i eshte kthyer ne akull dhe i eshte copetuar sepse ka humbur trofeun e tij me te madh, respektin.
Ne fillim e shikon dhe trembesh, mendon se ai eshte pasqyra ku reflektohesh ti.Kur e veshtron ne sy ndien sikur erresira, ju kishte pushtuar njekohesisht te dyve.
Trembesh dhe kerkon te justifikohesh ,por jo, nuk ja vlen.Ai ,afrohet me ane te karrices qe eshte ulur.Papritur ti ngrin ne vend,nuk di se cfare levizje duhet te besh.Ai te therret ne emer dhe te jep ne dore celesin e deres ,gjithcka duket sikur do bie siper teje, sepse e ke celesin tend ne dore por nuk po gjen deren per tu larguar prej andej.
Zemra jote kerkon te thote dicka ,ti nuk mund ta degjosh.Papritur kupton se dera gjendet brenda teje.Ti e di rrugen tende dhe nuk ke me nevoj per nje celes.I afrohesh personit qe ta dha celesin dhe i thua me plot goje; Une e gjeta rrugen time ,celesi eshte krijuar per ty ,shko dhe ti ne vendin qe te perket. Brenda teje rilind dicka e forte RESPEKTI.

Vepra te ngjashme
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: Shprehje
1-Jetojme ne nje bote ku njerezit nuk e thone ate qe ndjejne dhe nuk e ndjejne ate qe thone 2-Mos luaj me dike qe ka shume durim! Sepse kur ti te lodhesh do te filloje ai te luaj me ty 3-Cdo njeri mban dicka te fshehte ne shpirt qe nuk e di askush p...
Autori: Berna · Lloji: Hartim · Tema: 7 Marsi
Data 7 Mars per ne shqiptaret eshte nje dite e shenuar nga shkaku se kujtojm mundin e njerzve ne ate kohe te cilit jane munduar ta hapin driten e tyre ne arsim. Njerzit ne ate kohe mesonin fshehurazi ne shtepit e tyre , por ne 7 mars te viti 1887 u hap ...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: mesueses time te dashur dhe mesueses time te pare
Eshte ajo qe me dha dieni, eshte ajo qe me dha lumturi, alfabetin ajo ma mesoi, se si te shkruaj ajo me tregoi. Ishte viti 2009, kur une e pash per here te pare, dashuria ndaj saj eshte aq e madhe, saqe nuk mund ta shpreh veteme me fjale. Cdo ...
Autori: Besart Lamallari · Lloji: Hartim · Tema: Jeta
Kjo jete shume po ka vujtje dhe shume po ka kthesa qe na nuk po i presim. Po na jem te detyrum me perballu qdo sen qe ne kete jete na del perpara. Kur ndodh diqka nuk ben mu deshpru se qdo e keqe e ka nje te mire dhe qdo fund e ka nje fillim.Perpara ask...
Autori: Enejda Llupi · Lloji: Hartim · Tema: Lufta
Lufta fataliteti i jetes njerezore! Lufta, perfytyrimi i pare qe na vjen ne mendje eshte shkaterrim,dhimnje,gjak,lot.Eshte mjaft e lehte per ta filluar nje lufte,por mjaft e veshtire per ta dhmangur dhe per t'i dhene fund asaj mjaft e veshtire.Pse duhet t...
Autori: asma · Lloji: Hartim · Tema: frika per shkak te vetmise
Frika eshte nje enigme.Nje enigme, filli i se ciles paraqet kompleksin e saj.Shpeshhere e pyesim veten:"Pse kam frike?"ose"Kush e shkakton ate?" Fare e thjeshte .Nje nga arsyet pse kemi frike eshte edhe frika ndaj vetmise.Vetmia eshte nje term vertete sh...
Autori: semra · Lloji: Hartim · Tema: vera stine e bukur
vera eshte nje nder stinet me te bukura ne kte stine dalim per 3 muaj pushim dhe clirohemi nga mesimet ne kete stine hajm shume peme e perime. bilbili kendon ne majen e deges . gjeli na zgjon nga gjumi me zerin e tij te emel kikiriki . ne zgjohemi ...
Autori: alba · Lloji: Hartim · Tema: shkoll
ehh!!.sa shpejt kaaloi kjo kohe,sa shpejt kaluan ditet ,muajt dhe vitet,sa shpejt erdhem ne fund .Erdhem ne jete si nje flet e bardh e pa shkruar,e pa zhgaravitur.Hapat e para ,fjalet e para,i beme shume shpejt,por nuk dinim te lexonim gjeja e vetme qe di...
Autori: Ina Nezaj · Lloji: Hartim · Tema: Une e dua atdheun tim dhe jam shume krenare qe jam shqipetare!
Per mua te qenurit shqiptar ma ploteson kuptimin e jetes. Te qenurit shqiptar, per mua eshte e mrekullueshme. Krenaria ime shkelqen pse i perket kesaj race fisnike, te zgjuar e trime. Krenaria ime shkelqen pse i perkas popullit me te lashte ne Evrope, kre...
Autori: fitore berisha · Lloji: Hartim · Tema: sfidat para të cilave na vë jeta
E si si më duket nga njëher jeta, si ajo pema në kopështin tin që e shoh gjdo dit pran dritares së kuzhinës.Bart me vete stin e vite,ka kapërcyer vap e mat të lig,por prap pret pranveren që të lulëzoj e gjelberohet.Por valet e jetes nuk e dim ...
Autori: ramize neziri · Lloji: Hartim · Tema: per pranveren
u zgjova nje dite ne mengjes.u afrova tek dritarja dhe pashe,nje dite te mrekullueshme.e kuptova se ajo dite ishte dita e pranveres.ku e gjith natyra lulezon.ku lulet e vyshkura do gjallerohen prap,ku bari i thate do gjelberoj prap.ku zogjet do cicerojn m...
Autori: MEGI DOMI · Lloji: Hartim · Tema: VELLAI IM
VELLAI IM ESHTE JETA IME ESHTE ZEMRA IME. PA TE UNE NUK JETOJ DOT. DICKA TE VOGEL TE KETE AI UNE VDES PO SIA PLOTESOVA. CDO MENGJES KUR ME ZGJON ME DUKET SIKUR ME ZGJON NJE ENGJELL.VELLAI IM ESHTE ENGJELLI IM MDROJTES ESHTE ZOTI IM ESHTE SHPIRTI IM. NUK K...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: mace
mace mace pis pis ce dollapi ce leviz eshte miu faqe ziu ghitha pjatat i lepiu. mire e mire dhe i fshiu me peshqir.
Autori: alba meca · Lloji: Hartim · Tema: librat
Libri eshte prej letre te holle por ai ka nje fuqi te jashtezakonshme, ai mund ta ngreje njeriun ne majat me te larta te fantazise e te shkences. Cdo liber qe lexojme na hap nje porte te panjohur me pare. nepermjet librave ne mund te fluturojme si ne nje ...




Komentet e fundit!

Emri: Adis
Email: adis.murati06@outlook.com
Komenti: mire

Emri: amelia
Email: ami@hotmail.com
Komenti: prz kujtova se je ne gjimnaz edhe un jam ne kl 12 po s'kom mujt me bo najher si kjo ese kshu vazhdo zmr

Emri: anita
Email: anitahyseni@gmail.com
Komenti: Shum bukur e shkruvaa edhe e mor 5 veq vazhdo shpirti jem

Emri: aissela
Email: Aissela@yahoo.com
Komenti: shum bukur je artiste di te pershkruash shume mire ke nje imagjinate te kufizuar dhe te perkryer je fantastike i love you

Emri: klaudio
Email: klaudio.vl@hotmail.com
Komenti: o goca je e madhe e kopjova kete tenden per ne shkolle dhe morra 10 te lumte bej dhe ca te tjera

Emri: anastasia
Email: anastasia.vl@hotmail.com
Komenti: JE E MADHE FRE ...XHESI TE ADHUROJ...O ZOT KU I GJEN GJITHE ATO FJALE TE DUA



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com