Data e postimit: 2016-04-04 18:30:43
Lexime: 69788
Berati
Autori: Anamika
Lloji: Analize letrare
Tema: Pershkrimi i Beratit
Shkolla: Qemal Stafa
Klasa: X
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Kujtdo qe i eshte dhene mundesia te vizitoje Beratin ka mbetur i mahnitur. Jo vetem nga bukuria e tij e rralle, por dhe nga bujaria dhe mikpritja beratase.
Berati si qytet eshte i ndertuar ne mes te kater maleve e e duket si nje amfiteater antik. E jo me kot esht quajtur nje nder perlat e Shqiperise. Ne mes te qytetit ngrihet kalaja madheshtore me nje histori te vecante e te duket se cdo viziori qe ka ardhur ne Berat , sikur i'a ben me sy per t'U ngjitur lart e per ta vizituar. Pasi i ngjitesh mes ajrit te paster te pishave , ne hyrjen e saj kryesore te bie ne sy menyra e lashte e ndertimit. Gjithashtu quhet dhe vendi i shenjte per vete faktin se brenda ndodhen shume kisha me pikturat e tyre te famshme nga Onufri dhe Nikolla.
Pasi ke hyre brenda ne qytet te duket vetja sikur je brenda nje dekori te ngritur per te luajtur film. Ky eshte vetem iluzion. Nuk jeni ne ndonje dekor filmi, jeni ne ate qe quhet Berat 2400 vjecar.
Shtepite te ndertuara mbi njera tjetren , qe asnje piktor sdo t'i vendoste dot aq bukur, i kane dhene emrin Beratit:"Qytet i nje mbi nje dritareve". Cdo dite e me shume i shtohen vizitoret ketij vendi. Sot e gjithe bota e njef qytetin tone si nje nga vendet turistike me te bukura ne bote.
Si perfundim ky ishte qyteti i Beratit. Shpresoj qe ta vizitoni sepse jam e sigurt qe do te mahniteshit dhe do te thonit : O zot c'bukuri, c'arkitekture e ralle e natyres.

Vepra te ngjashme
Autori: Emine · Lloji: Analize letrare · Tema: dashuria
Ende nuk e di qka do te thot humbja nje personi,po me siguri eshte nje send qe nuk mundesh ta ndalosh e as ta kthesh siq ishte me par. Humbje do te thot qe nje pjes e trupit tend ka vdekur qe ne ate moment kur e humh diken.Te shkruash qenka shume e let p...
Autori: fioralba bardhoshi · Lloji: Analize letrare · Tema: dashuria per gjyshen
Gjyshja ime eshte nje grua punetore dhe shume e dashur per mua .Kudo ndjej zerin e saj te embel si dhe perkedheljet e buta te dores saj qe me duken se me shoqerojne ngado.Prane gjyshes ndjej ngrohtesine,qetesine e embelesine qe e karkterizon nje nene qe k...
Autori: Naim Frashri · Lloji: Analize letrare · Tema: Fshati im
hahand ndm na ishte niher nje njeri i pahurreshem e dhe i fort ai qdo dit benete sleka edhe ishte ma i forti ne ter pallatin bretror nje dit e dashura e tij tha a do martohesh me mu u pergjijg gjigandii ti je shum e vogel per mu je 20 santin edhe une jam ...
Autori: Shqiponja · Lloji: Analize letrare · Tema: Vetmia
Ka gjëra në këtë jetë të cilat nuk mund t'i përkufuzosh me fjalë, nuk do të mjaftonte as një faqe, as një libër, e tillë është jeta. Nëse ti ngrihesh në mëngjes me një motiv atëherë ti po jeton, po merr frymë, po e ndjen dritën e ...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Kuptimi i refleksionit filozofik
Refleksioni filozofik është një proces mendimi dhe analize që synon të kuptojë thelbin e pyetjeve themelore në jetë. Përmes refleksionit, filozofi shqyrton temat e mëdha si natyra e ekzistencës, natyra e diturisë, morale dhe etika, duke u marr...
Autori: Korina Duka · Lloji: Analize letrare · Tema: Veshtiresite e njerzve
Veshtiresite e njerzve. Tani qe jam duke shkruajttur nuk di cfare te flas. Ka disa njerez qe nuk i kupton njeri. Ata kalojne veshtiresi te medha por perseri ata duken te keqinj. Te gjithe njerzit jemi njesoj dhe te barabarte. Disa jane te vetmuar, te m...
Autori: Saide pnishi · Lloji: Analize letrare · Tema: Per ditelinjen
Urime ditelindja fatlum 12.12.2018 lindi Fatlum Pnishi Kjo dit shum e bukur Kjo dit shum e mir Po na gzohet zemra Po na gzohet shpirti Po na vjen princi Po na i vjen ma i miri Dita e merkur data12 A e dini kush po vjen Ne shtepin e vet Po n...
Autori: Blerta Sinanaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Ki shpresa
Gjithmone shpreso mos i humb shpresat sepse jeta ka shum sfida dhe ne duhet ti perballojme ato sfida .Gjithemone duhet ta kesh shpresen dhe durimin te shpresosh per nje te ardhme sa me te mire do te thot te lexosh te durosh qe ta arrish ate qe deshiron do...
Autori: Fjord Dostojevski · Lloji: Analize letrare · Tema: Rebelimi
Ivani e fton te vellain ne pijetore dhe e qeras me nje pjate supe dhe reçeli te ti te parapelqyer.kane kaluar 4 muaj qe kur ata u takuan per here te pare pas shum vitesh ne shtepinen e babait.ne fillim ivanit nuk i pelqente Aliosha sepse ai e ndiqte vazh...
Autori: anto · Lloji: Analize letrare · Tema: jeta
ndonjeher mendojme se mundemi, ndonjeher mendojem se gjithcka esht e mundur por jo. jo gjithcka, ka disa gjera qe na bejn te pavendosur, shpesh e dime se nje gje eshte e gabuar por perseri vazhdojme ta bejme. rembehemi nga momentet e ndryshme dhe shpesh p...
Autori: Gregory Samak · Lloji: Analize letrare · Tema: analize, le livre secret, libri sekret, gregory samak, roman
Analizë letrare Libri që kam zgjedhur për të zhvilluar analizën letrare është “Libri sekret” i autorit francez Gregory Sámak. Pjesa I Autori: Gregory Sámak Titulli: “Le livre secret” ...
Autori: Nuk ka autor por e kam shkruar vet · Lloji: Analize letrare · Tema: Ese
TRAJTIMI I KAFSHEVE:P.sh.si te trajtohet nje qen?Nese mer nje qen atëher duhet ta mbash ashtu siq e mban veten.Duhet ta ushqesh ta pastrosh ta kontrollosh etj.Qeni eshte nje kafsh besnike.Kafsha ime e preferuar eshte qeni pastaj e zgjedha kete🐶💙Por...
Autori: Nipi i Ismail Kadarese · Lloji: Analize letrare · Tema: Poezi
Nxorra sytë per t'i vërtitur pas xhamit Kur papritur veshtrimi mu rend diku Tek nje krijese qe kuturiste zalisur Ne harshin e duvakut blu Një cicërimë a një shqisë ja flaku brengatën Tutje e larg nga këtu Përshendriti e shkenditi altruin...
Autori: Saide pnishi · Lloji: Analize letrare · Tema: Pavarsia
17 shkurti URIME SKENDER DITËLINDJA, GËZIMI I NANES JETA IME ZEMRA IME I GZOFSH EDHE 100 TE LUMTURA, ME KNAQËSI TË MADHE, E SHKRUJ KETË POEZI SE KOSOVA U BA SHTET I RI, ME TY PAVARSI DITËLINDJA E JOTE MË BËN TË SH...




Komentet e fundit!

Emri: ai djali
Email: aidjali@gmail.com
Komenti: nuk me pellqe fare

Emri: Daniela Islamaj
Email: danielaislamaj11@gmail.com
Komenti: Pse nuk beni nje per Gjirokastren

Emri: cnjjj3jj3cb
Email: hbedhedh@gmail.com
Komenti: Eshte e kopjuar!

Emri: ;kghuiiujgb;
Email: hyiyijkjfj@ffgfl.com
Komenti: kete e kam pare dhe une mmz/

Emri: xhesika
Email: valbonatoska17@gmail.com
Komenti: me te vertete mbreslenese...

Emri: xhesika
Email: valbonatoska17@gmail.com
Komenti: me te vertete mbreslenese...

Emri: xhaviti
Email: xhavitpopaj@hotmail.com
Komenti: Vërtetë një mrekulli...një thesarë, nje- një ç'mendje njerëzore!!! I paarritshem, sidomos në stilin e ndërtimit për këdo që i thotë vedit arkitekt...!!! Si dhe vet bukuria e Lumit Osum, është ai gjarpëruesi që ndan në dysh qytetitn antik të Njëmijë e një dritareje. Luks e shkuar luksit. Eshte vet urabni....

Emri: besi
Email: b.vogeli@yahoo.com
Komenti: A nuk ka per kalane e beratit por Shume bukur

Emri: besi
Email: b.vogli@yahoo.com
Komenti: bravooo



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com