Data e postimit: 2016-03-23 10:27:14
Lexime: 3851 |
1.E keqja largohet ,e mira dyfishohet !
2.Harrimi është pluhur i trashë i të ligës ,dhe i vdekjes !
|
1.Miku shumë lehtë bëhet armik,kurse armiku i vjetër vështirë bëhet mik !
|
Më e cmuara e një njeriu është morali i mirë !
|
1.Njerëzit e hajnë bukën e vet ,e mbajnë dertin e huaj !
|
Fjalë të urta Shqiptare
Atdheu është në rrezik atëherë kur njerëzit e padijshëm fillojnë të mendojnë se janë të dijshëm. Rrustem Haradinaj/Prishtinë
Ara ime varri im. LABËRI
Ardhin galat dhe prishën folenë e bilbilit. K...
|
1.Buzëqeshja zgjat jetën ,mërzia shkurton jetën !
|
1 Të fortit e të guximëshmit nuk i buzëqesh cdo herë fati !
2.Interesante është ajo gjë,që je i interesuar për të !
3.Asgjë nuk ka ,që nuk vlen !
4. Hakun fale ,inatin mbaje !
5.Kur bën mirë e duron të keqën më shumë !
|
Në vendin e huaj jemi si një yll i humbur në pyll !
|
1.Dita ditës,nuk i ngjan !
|
Kur te vendosni ta thoni te verteten pergatiteni veten per armiq.
|
1.Dikush fshihet pas gjethit e nuk hetohet,kurse dikush tjetër fshihet pas drunjëve dhe hetohet ...!
|
1)Humbja e nje njeriu te dashur eshte si humbja e nje dhembi,dhemb per pak kohe por vendi i tij mbetet gjithmone bosh.
2)Nese je shume i lumtur,mos bertit shume,trishtimi e ka gjumin e lehte dhe mund te zgjohet.
3)Te mos guxosh eshte njesoj t'i thuash j...
|
1.Nema më e madhe për një njeri është kur i thua : '' Mbetsh pa punë '' !
|
1.Duaje jeten se jeta eshte e bukur,mundesisht behu presidentja e amerikes.
2.duaje jeten dhe behu aktore dhe modele e famshme ne stamboll si Tuba ve Beren si dhe ndiqni filmin e famshme CESUR ve GÃœZEL,qe po aktrohet nga dy aktorët e famshem:TUBA BÃœYÃ...
|