Data e postimit: 2016-03-20 21:52:03
Lexime: 29697
ese
Autori: Mirgen Skordha
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Shqiperia ne syrin tim
Shkolla: Tahir Hoxha
Klasa: 9A
Qyteti: Mat Klos
E-mail: Email eshte i fshehur!


Shqiperia ka bukuri te rralla natyrore,kulturore dhe historike.Shqiptaret dhe arbrit jane pasardhes te ilirve.Nga iliret-arberit-shqipetaret nuk ka nderprerje por vazhdimesi.Kjo deshmohet nga kultura e komanit,keshtjellat mesjetare,emra vendesh,gjuha dhe prodhime artizanale.Shqiperia eshte nje nder vendet qe ka bukuri natyrore te rralla dhe teper te bukura ne Evrope.Alpet shqipetare ndodhen ne veri te Shqiperis.Ato kane reliev malor te copetuar qe nderthuren me lugina lumore dhe kurrize malore. Lugina e Valbones eshte teper e frekuentueshme nga turistet vendas dhe te huaj.Ato magjepsen nga bukurit e kesaj lugine,me ajerin e paster,me ujin e kristalt qe duket se ne perte lundrojne edhe diamante te shendritshme.Thethi eshte nje tjeter pasuri natyrore e alpeve shqipetare.Ai njihet nga turistet si vendi i ujvarave.Nje karakteristik e shtepive te banorve te Thetit eshte se ato ndertohen me cati te pjerrta qe debora te mos qendroj ne cati.Hidrografia shqipetare eshet teper e pasur me lumenj dhe liqene.Nder me te gjate jane :Drini,Drini i Zi,Shkumbini,Mati,Valbona etj.Lumi Drin eshte mi gjati ne Shqiperi dhe ne te jam ndertuar kater hidrocentrale qe jane: hidrocentrali i Ashtes,Vau i Dejse,Komanit dhe ai i Fierzes. Lumi Mat eshte nje nder me te medhenjet qe ne te jane ndertuar dy hidrocentrale ai i Shkopetit dhe ai i Ulzes.Shqiperia ka liqene natyrore dhe artificial .Liqenet natyrore jane: Liqeni i Shkodres me i madhi per nga siperfaqja ne Ballkan gjithashtu edhe Liqeni i Ohrit eshte me i thelli ,Liqeni i Prespes,Liqenet akullnajore te Lures.Liqeni me lule eshte nje nga shtat liqenet e Lures eshte i mbuluar me lule te shumllojshme te cilat ja shtojn me shume bukurine atij.Qyteti i Sarandes ndodhet ne jug te Shqiperis ne brigjet e Detit Jon . Ajo ka disa plazhe qe jane teper te frekuentueshme nga turistet.Shqipetaret kane ruajtur brez pas brezi kenget,valet,ninulla,fjale te urta ,legjenda etj.Keto tregojne qe Shqiperia ka vlera te medha kulturore nje nder me te famshme jane kenget dhe vallet e Labeve ato kane nje stil te vecante te kenduari dhe te kercyeri.Ky eshte nje element qe na ben krenar dhe qe na njohin kombesit e tjera neper bote.Amfiteatri i Butrintit eshte nje nder vendet historike te Shqiperis qe tregon lashtesin e trojeve tona te populluara shekuj me pare. Muret e kalave i kane mbrojtur shqipetaret nga sulmet e shpeshta te armiqve.Disa prej kalave qe gjenden ne territorin shqiptare jane:Kalaja e Shkoderes,Krujes, Elbasanit,Petreles etj.Te gjitha mbartin ne vete peshen e te gjithe atyre viteve.Ato qe shkrova pak me larte jane disa element te bukurise se Shqiperis. Ato qe kane vizituar dhe do e vizitojn e ate do te mahniten nga bukurit e rrallate saj.

Vepra te ngjashme
Autori: Anaili · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mbi veten time
Jeta eshte nje liber I gjate dhe misterioz,me shume kapituj.Cdo kapitull perfaqeson nje nga fazat e njeriut,te cilit I eshte dhuruar ky margaritar shumefaqesh…Jam duke shfletuar,faqe,kapituj e pas nje leximi te gjate 15-vjecar,arrij te kapitulli “adol...
Autori: Agnesa Zeqiri · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nje pjese e vendlindjes sime
Ishte nje stine e ftohte dimri dhe po ashtu edhe ditelindja ime.Cdo here shikoja qiellin e bukur naten,shkelqente si dritat e Veriut.U leshuam ne pushimet prej dy javesh,filloi te binte bore dhe i gjithe vendi u mbulua me nje petk te bardhe e te gjate.Nde...
Autori: Lola Tahiri · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera
Ne pranvere lilezojne lulet.Dielli vizellon.Lulet jane te bukura.Pemet lulezojne.Pranvera fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 Qershor.Pemet zbukurohen bukur.Ne pranvere femijet luajne.Ne pranvere moti nuk eshte edhe shume i nxehte eshte edhe pak i ftohte.A...
Autori: Artion Brahimi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Cfare ndjen kur je nje maturant
Ndjesia qe te shkakton ideja e te qenurit maturant eshte e papershkrueshme. Eshte moment per te cilin qe i vogel kam menduar se nuk do te vinte kurre, por ja qe erdhi. Te qenurit maturant eshte dicka me shume se te qenurit ne vitin e fundit te...
Autori: donita osmanollaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: deshira per tu bere shkrimtare
Dëshira për ‘u bërë shkrimtare Dëshira ime më e madhe në botë është të bëhem shkrimtare e shquar shqiptare.I kam shumë lakmi shkrimtarët e mëdhenj të letërsis sonë.Të cilët janë me qindra e mijëra.Do t’i përmedja disa, por nuk ...
Autori: besiana · Lloji: Ese pershkruese · Tema: gjakmarrja
Tema: GJAKMARRJA Nje pellumb i bardhe fluturon ne qiellin me ngjyren e syve te sapo-qare, te vuajtur deri ne skuqje. Pershkon hapesira te gjelbra, te egra..., si dhe shtepi me mure e cati “te celikta”. Noton ne ajrin qe mbulon malet,oqeanet pakufij...
Autori: Iocelli27 · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Tirana
Klima e Tiranes eshte shume e pershtatshme per zhvillimin e ekonomive te ndryshme.Relievi i Tiranes eshte reliev fushor i perbere nga male dhe kodra.Tirana ka shume liqene si :liqeni artificial ,liqeni i farkes etj.Tirana ka lumin Lana i cili eshte i ndot...
Autori: Alba · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dhuna.
Pikënisja e gjithçkaje ,ndonëse mistike apo e pakuptimtë për kohën , ekziston e jo vetëm kaq , por edhe simbolizon atë çka unë do ta quaja ‘’pikë referimi jetike ‘‘ . Me kërshëri lind nevoja të shprehem për nje prej fenomeneve më t...
Autori: Urata Matluma · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta
vjeshta eshte nje nder kater stinet me te bukura te vitit...edhe vjeshta si cdo stine ka bukurite e saj , fryen era , bien gjethet , bie shi ,korren fushat , bien temperaturat , mbushen hambaret me drithera ,por me e mira eshte qe ne shtator fillon viti i...
Autori: Krisula Bilo · Lloji: Ese pershkruese · Tema: nje vend aq i afert nga femijeria e larget
Femijeria, eshte mosha me bukur ne te cilen secili pa diskutim ka kujtimet e veta. Femijeria ka kujtimet me te bukura, me te vecanta, me mbrslenese ne jeten tone. Une kam shume kujtime nga femijeria ime. mosha e femijerise per mua do te mbetet tere jeten ...
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis kurre.Nene,sot vendosa qe te marr nje flete te bardhe dhe ta shkruaj me ate bojen e zeze, me fal per disa fjale qe jane lagur,por lotet nuk po me ndalojne....
Autori: ajo vajza · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shoqja ime
shoqja ime me e mire eshte nje vajze qe sdua tja them emrin.Ajo eshte si motra ime,ndajme shume sekrete se bashku .Ne te dyja duhemi shume si motra.sot u pajtuam sepse para disa ditesh ishim zene dhe kjo gje me shqetesonte ,i them E qe e kam si motren tim...
Autori: danieli dhe silva · Lloji: Ese pershkruese · Tema: HIV SIDA
Virusi vdekjeprures HIV/AIDS, po perhapet me nje shpejtesi te frikshme. Specialistet e Institutit te Shendetit Publik kane verejtur te shqetesuar se rastet e reja jane dyfishuar, ne krahasim me te njejten periudhe te vitit te kaluar. “Nga 25 raste te...
Autori: klea · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pershkrimi i nje pjese te shtepise
Shtepia ime ka tre dhoma,por,sot do te fokusohem tek salloni.Salloni eshte ambjenti im i preferuar.Eshte shume i madh.Ai eshte nje sallon modern dhe klasik njekohesisht.Ne te ndodhen nje divan dysh,nje tresh,nje kolltuk.Jane ngjyre gri me te zeze dhe me t...




Komentet e fundit!

Emri: bleona
Email: qatobleona@gmail.com
Komenti: super

Emri: arbri
Email: arbri15shkullaku@gmail.com
Komenti: ka shume gabime drejtshkrimore dhe duhet te shkruash ne gjuhen standarte jo me dialekt

Emri: arbri
Email: arbri15shkullaku@gmail.com
Komenti: ka shume gabime drejtshkrimore dhe duhet te shkruash ne gjuhen standarte jo me dialekt

Emri: popi
Email: popi@gmai.com
Komenti:

Emri: qewe
Email: qeqeq@gmail.com
Komenti: shm bukur

Emri: ahaha
Email: hahah@gmail.com
Komenti: bukur

Emri: Bukuri
Email: bukuri123@gmail.com
Komenti: Bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com