Data e postimit: 2016-03-15 15:22:49
Lexime: 9056
Gjithqka ndodhë në jetë!!
Autori: Liridona Isufaj
Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema: Gjithqka ndodhë në jetë!!
Shkolla: "Dituria"
Klasa: 6/1
Qyteti: Obiliq
E-mail: Email eshte i fshehur!


Ne jeten e perditshme disa gjera qe na vrasin, e qe patjeter duhet t'i bejme, jo na deshira, por se jemite detyruar. Ndonjehere eshte me mire te largohemi qete, edhe pse brenda teje degjon tek bien mbi toke copezat e thyara, e krijohet nje zhurme. Por mos ki frik! Kur ata nuk degjuan asnjehere zerin tende duke iu kerkuar ndihme, as kete nuk do ta degjojne. Nga ana e tyre do te gjykohesh si njeri qe hodhi çdo gje ne det, por nuk ka gje. Nese ata nuk kuptojne çfare kane bere, si do ta kuptojne largimin tend? Tani nuk e di nga te fillosh. Nuk ke guxim te duash dike aq shume, gjithmone jeton me friken se do te lendohesh, gjithmone ankth, dhimbje, zbrastesira qe nuk plotesohen.

Vepra te ngjashme
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Vertetesia e shkences
SHKENCA DHE REALITETI… Pothuajse cdokujt I vjen nje ndjesi saktesie kur lexon informacione te ndryshme shkencore. Ndersa kur I permenden shprehje biblike apo mitologjike fantazia e tij vihet ne pune. Jo ndoshta sepse informacionet qe lexon I ka vezhga...
Autori: Saide Pnishi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Per bjeshken
Bjeshka e pashtrikut Bjeshka e pashtrikut Shumë po ushton Ushtrin qlirimtare Po thot ku e kom Edhe dushku i malit Shumë o përmallu Ushtria qlirimtare Me ardh këtu Komandantet me ushtri Në bjeshk komandantet Në vrri me ushtri Te...
Autori: Enki · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Jeta
Jetojme ne nje bote ku asgje nuk eshte ashtu sic duhet . Ne nje bote ku te gjithe preferojme se pari te degjojme nje genjeshter pasi ajo na ngushellon shpirtin sesa nje te vertet e cila per momentin mund te ma merzis , ama pritja eshte ajo cka te vret der...
Autori: Estelina Myka · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Ese per ismail kadaren
Ese : Ismail Kadare Ismail kadare , nje shkrimtar gjenial , I perkryer dhe risitan I shkelqyer I gjuhes tone shqipe . ky shkrimtar qe solli tek ne driten e arsimit dhe te kultures duke na dhuruar nje kenaqesi te pakrahasueshme me veprat e t...
Autori: Username · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Suksesi
Suksesi ne sy te cdokujt merre trajta te ndryshme, hije te ndryshme. Cdokush vjen me nje perceptim I cili perfaqeson nje pjese te personalitetit te tij. Nje perkufizim I sakte per nje njeri te suksesshem do te ishte: Ai I cili ka permbushur te gjitha qell...
Autori: Xhoana Gjana · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: KOHA-PAS...APO PARA...?!
Vjen nje kohe kur gjithecka te duket e kote,bosh.Perse valle?!Eshte e pamundur qe ne jete,te pakten nje here te vetme,te mos duash ta kthesh kohen mbrapa.Kjo ndoshta sepse duke kujtuar te shkuaren dhe momentet e saja ,harrojme ate qe po jetojme’’te ...
Autori: mishel · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: paqa
une gjithmone i beja pyetje vetes pse paqe dhe jo lufte. por nje dite e kuptova pse paqe sepse paqa sjell shume lumturi dhe dashuri ne jeten e njerzve ndersa lufta sjell vetem shkaterrime dhe vdekje qe asnje nuk e deshiron .paqa eshte gjeja me e mire ne ...
Autori: keisi kushi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Pse kafshet shtepiake jane te rendesishme per njerezimin?
une mendoj se kafshet shtepiake jane te rendesishme per njerezimin perndryshe nuk do ta kishin emrin kafshe "shtepiake".keto kafshe jane te destinuara per te ndenjur prane njerzimit por ndoshta mendimi juaj eshte ndryshe ndoshta ju mendoni pse??? kafshet...
Autori: Milena · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Vlera e kulturës tek njeriu
Kultura tregon indentitetin e një personi.Kultura nuk fitohet vetëm nga ata që janë të shkolluar,por edhe nga njerëz të tjerë që janë të pashkolluar,por që e marrin kulturën nga përvoja e jetës së tyre.Një njeri i kulturuar është ai nje...
Autori: Klarita Doci · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Skandalet e te famshmeve
Ditet e sotme njerezit shohin foto dhe video skanaloze te te famshmeve.Cdokush do te dije me shume rreth kengetarit apo kengetares,aktorit apo aktores se tij te preferuar.Por,problem eshte se shpesh here mediat i ekzagjerojne faktet.Ata I shprehin mendime...
Autori: samina beqiraj · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Intelegjent lind apo behesh
Tema : Intiligjent lind apo behesh ? Intelegjenca eshte aftesia mendore per te arsyetuar rreth situatave te ndryshme dhe pershtatja ne cdo lloj mjedisi qe na rrethon .Intiligjent lind apo behesh ?! Ne fakt kjo mbetet nje nga dilemat e shumta qe ende n...
Autori: Armela Braka · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Dhuna
Bullizmi tashme eshte nje fakt social. Ai eshte i pranishem ne te gjitha vendet dhe eshte nje fenomen shoqeror qe po behet gjithnje e me shqetesues. I shqiperuer do te thote kercenim e eshte nje fenomen qe po shtohet dita-dites. Bullizmi mund te kete kara...
Autori: Ygerta Hoxhalli · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Kafshet shtepiake
Duke ndenjur shikoj mjedisin ku rrethohet nga shume kafshe shtepiake.Bie ne mendime dhe mendoj : Cfare jane kafshet shtepiake? Pse njerezit merren me pune me kafshet shtepiake ? Per pak kohe me vine ne mendje pergjigjet. Kafshet nuk jane vecse gjitare si ...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Jeta
Je vetem. Eshte mesi I nates dhe je vetem. Ku jane te tjeret? Pse te kane lene vetem? Cfare ke bere qe te kane lene vetem?... Apo eshte faji I tyre. Po, po. Gjithnje faji I tyre. Faji I gjithkujt pervec teje… Akoma vetem. Pse akoma vetem? Mend...




Komentet e fundit!

Emri: manuja
Email: emanuela03@yahoo.com
Komenti: Shum e bukur em pelqeu shum po te isha un ne vendin tend do te vazhdoja keshtu 👏👏👏👏👏👏

Emri: nina nesbitt
Email: jote.locka@yahoo.com
Komenti: fuck!

Emri: nina nesbitt
Email: jote.locka@yahoo.com
Komenti: so cute!! i love my boyfriend!!

Emri: Liridona Isufaj
Email: donaa.45@live.com
Komenti: Shumë bukur shoqe vetem vazhdo kështu. Kjo ese ishte shumë emocionuese Bravoo.

Emri: blerta
Email: blertasinana@hotmail.com
Komenti: so beutiful my friends its my heart i love you liridona beautiful



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com