Data e postimit: 2016-03-05 18:03:57
Lexime: 3997
shoqet
Autori: gisel gorani
Lloji: Pershkrim
Tema: te gjitha njesoj
Shkolla: 3 Deshmoret
Klasa: VI
Qyteti: Kavaje
E-mail: Email eshte i fshehur!


Te gjitha shoqet jan njesoj.Atyre u duket vetja sikur ce jan.Secili mund te ket besim vetem tek personi qe e ka njohur qe 1 vjec.Nese nuk e njeh ne ate mosh ajo ta punon pas shpine.Iduket vetja sikur ka nivel me te larte se un 'qe nuk ka me ezikstu naiher',sikur eshte me e bukur 'asiher nbot' dhe sikur ka me shume edukat.Ajo nderhyn tek edukata ime.Asaj nuk ka ce i duhet.Nvend qe tmeret me familjen e vet meret me timen.Ajo edukaten e vet tregon edhe pas dialektit qe flet,edhe pas fjaleve te ndyra qe me tha.Ehh te gjitha shoqet njesoj jan pervec njeres,Sares.Ekam njohur qe 1 vjec.Kam fotot kur kemi qene bashke ne plazh 3 vjece.Bashke me Saren un kam pare boten me sy.Kemi shkuar bashke ne Itali,Turqi,Mal te Zi,Singapor,Thailand,Malaizi,Gjermani,Bullgari etj se nuk numerohen.Kurse ajo qe jam zen un nje her ka ik ne itali.Ja fut rrenes qe ka ik ne Turqi,''paska ik ne amerik''.O ZOT na rrethojn katunaret e kavajes gjith anej.Sara esht i vetmi person ne bot qe kam besim.

Vepra te ngjashme
Autori: Naxhije Lime · Lloji: Pershkrim · Tema: Natyra
Te pershkruaj naturen ...? Te pershkruaj bukurit e vendit ...? Apo te pershkruaj ndjenjat qe me jep natyra ...? E dini si e shikoj une naturen ? Si nje organizem , si nje jete te gjalle , por pa goje qe te false . Teksa shikoj detin qe ecen neper brigje ...
Autori: desara dedolli · Lloji: Pershkrim · Tema: udhetimi per ne mars
UDHETIMI PER NE MARS Une kam vendosur te bej nje udhetim ne nje nga planetet e university,Marsin.U nisa me disa nga shoket e shoqet e mia qe ne mengjes.Morem te gjitha mjetet e nevojshme dhe patjeter kostumin e astronautit.Hypem mbi anijen kozmike d...
Autori: Steisi Ziu · Lloji: Pershkrim · Tema: Këngë qesharake
Refuzojjjj,në mens të haaajjjj Qepët djegin zjarr ne sy,por s`mund te qaaajjjj... Fast food nk gjeeeejjjj.....fastfoood nk gjejjjjjj byrektoren e sfidoj edhe me tejjj.. sufllaqe,,un kerkoj por nk gjeeej
Autori: Ana · Lloji: Pershkrim · Tema: Qyteti i lindjes
Saranda eshte perla e Shqiperise.Ajo eshte qyteti im i lindjes dhe qyteti ku une banoj.Saranda eshte nje vend shume i bukur turistik.Pikat me te bukura qe mund te vizitosh ne Sarande jane Qyteti Antik i Butrintit,Kalaja e Lekursit,Syri i Kalter etj.Qyteti...
Autori: qendresa selimi · Lloji: Pershkrim · Tema: per atdheun tim
kosova vendi im a e di sa shume te dua per ty jeten e flijoj a e di sa shume trima u vrane ne ket toke sa gjak ehte derdhur vetem per ty kosove kudo qe te shkoje te shetise boten ty asnje vend ste zavendeson ty prandaj te dua shume
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Macja
Kafsha qe une pelqej me shume eshte macja.Ajo eshte kafsha qe un kam me per zemer.Ngjyra e trupit te maces eshte ne ngjyra te ndryshme.Macet zakonisht jane te vogla.Ato kane nje fytyre shume te lezecme e me tipare te bukura.Macet kane dy veshe nje goje ...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Ana thjesht une
ANA THJESHT UNE Kam lindur me 1 Janar te vitit 2003.....Tani jam 11 vjec.WAW e pabesueshme por vitet dhe muajt kalojne dhe do te behem akoma me e madhe...Te pershkruash jeten time?teper e gjate dhe e lodhshme.Ta perjetosh ate?teper e MREKULLUESHME E din...
Autori: ema · Lloji: Pershkrim · Tema: Nje shetitje buze liqenit
Sa me pelqejne ditet e embla te vjeshtes.I adhuroj shetitjet e gjata buze parkut.Era e lehte qe fryn dalengadale e te merr floket perpjete,qe rrudh siperfaqen e liqenit e qe tund kendshem gjethet e pemeve, e si pasoje ato rrezohen pertoke me pelqen shume...
Autori: anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: dashuria
sot jam ulur ne shkallet dhe po mendoj cfare te shkruaj.shoh perreth oborrit dhe ne syte e mi pasqyrohen imazhet e tua.si ne ujvare me shfaqen kujtimet,momentet qe kaluam bashke.ishin dite te bukura,magjepsese.kudo eshte qetesi.ne veshet e mi degjohet shu...
Autori: Fjona Alcani · Lloji: Pershkrim · Tema: Pershkrim subjektiv i cili flet per stinen e vjeshtes. :)
Vjeshta-stina kur qielli vajton me lotet e tij.Rete e zeza te panumerta leshojne piklat e shiut. Pemet pa turp zhvishen ne ere. Gjethet qe dikur ne ngjyre te shpreses, tashme jane shtuar si qilim i verdhe neper trotuare. Zogjte te trembur dhe te lodhur ni...
Autori: lola hoxha · Lloji: Pershkrim · Tema: pranvera
Ishtenje dite e bukur , dielli sapo kishte lindur bari ishte buluar nga vesa lulet ishin gati per te hapur bocet e tyre cicerimat e zogjeve degjoheshin vazdimisht . Pas mengjesit ne nje lendine ku ka plot gjelberim, plot lule shume ngjyreshe,ajer te pas...
Autori: Edwrado Hoxha · Lloji: Pershkrim · Tema: Kujdes derrasa eshte e kalbur
E ulur ne copezen e nje toke shkruaj: “E lodhur, e heshtur, me pesimizmin me te madh; Te gjitha keto te krijuara nga koherat qe ne po jetojme. Ne ate flete qe une shkruaj megjithese larg botes, ne ate copez te vogel atje tej shihen gjurmet e trishta te ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Dinjiteti nuk duhet humbur për askënd
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja
Si me shikojne prinderit e mi. Prinderit e mi me japin lirine e nevojshme e te domosdoshme te moshes sime. Sigurisht kjo liri eshte e bazuar mbi prioritetet dhe mendesite e famijes sime. Eshte nje liri jo e tepruar, por mjaftueshem e nevojshme per te pa...




Komentet e fundit!

Emri: Ana
Email: ana123@gmail.com
Komenti: genjeshtra keto paske ikur ne mal te zi ne gjermani ne tailand ne bullgari ne te s'emes ,etjjj pastaj pse qan hallet ketu ti?

Emri: anonim
Email: anonim@gmai.com
Komenti: per medinen e keti mi ??!!qyqa o gisel mos te dukett gjo vetja me e mir ty se shoqet e tuja edhe ti kavajse je te njoh mire

Emri: gisel gorani
Email: goranigisela@gmail.com
Komenti: kush me shan mu kurv esht kurv beashke me gjith familjen e vet



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com