Data e postimit: 2016-02-15 16:57:34
Lexime: 12566
Nëna Natyrë-Krijim
Autori: Gerald.D
Lloji: Analize letrare
Tema: Krijim i shkurter per natyren
Shkolla: Ismail Qemali
Klasa: 11e
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Natyra ka 4 stinet e saj te bukura por qe ndonjehere mund te jene te demshme si ne rastin e stines se dimirit ku per shkak te rreshjeve te medha te debores ose shiut te madh te kete pasur permbytje ose aksidente apo deme njerzore, por dimri ka edhe bukurine e vet e cila eshte debora e saj e mahnitshme.Cdo stine e ka bukurine e vet. Pershembull vjeshta mund te kete rreshje shiu de pas shiut kur del dielli formohet ylberi. Ylberi eshte nje perralle e vertete qe mund ta shikosh. Eshte edhe nje shprehje e cila thote: Nese e pelqen ylberin duroje shiun. Prandaj ne me plote goje mund ta quajme “Nena Natyre”

Vepra te ngjashme
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: ese, syri kritik
Është viti i njëmbëdhjetë i shkollimit dhe shumë dije më presin përpara. Prindërit, mësuesit na kanë mësuar që çdo hap që hedhim, çdo gjë që bëjmë dhe gjithçka që mësojmë ta studiojmë mirë në mënyrë të tillë që të marrim g...
Autori: Anaili · Lloji: Analize letrare · Tema: Ndjenjat
Poezia ime ngjan me kartolinat ne festa. Gjithsecilit i takon nje urim. U ngjan diteve te mbushura plot me ngjarje qe ndonjehere zgjasin deri ne agim. Flet per gezimet, per lumturite e mia, kur nje lajm i bukur mbremjen ma zbukuron. flet yjet ...
Autori: ??erisaa · Lloji: Analize letrare · Tema: hartim
arsyeja pse po jetoj eshte nena ime.ajo me shtyu ne jet e me dha shpresa.me edukoi ne menyren me te mir si te respektoj te tjeret pa dallim moshe,me mesoi se qeshte jeta dhe si ta jetoj ate.sakrifica e nenes ndaj femijeve te saj smund te shprehet as me q...
Autori: Linda Fetaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Gabimet
-Eshte ethjeshte te besh nje gabim ,nje veper e cila mund ta lendoje tjetrin ,irepo eshte e veshtire te shohesh ne syte e njeriut telenduar urrejtjen qe ai e ndjen per ty.Prandaj shume njerez zgjedhin rrugn e pendimit dhe te kerkimit falje per te korrigju...
Autori: arta klaiqi · Lloji: Analize letrare · Tema: liria shqiptare
liria shqiptare liria shqiptare ka qen e gjithkujt kan vuajtur nga serbet si kan ditur askujt luftuam te jemi te lir te jemi te mir dhe me bujari kjo luft prej shqiptar...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per Saiden
22 korriku befasi Po na vin bineqet ne shtepi U gzu shpia u gzu vendi U gzu shpia mrekulli Po na vin 2 djem ne shtepi Nanagjysh shum u gzu Mesa ime si ka pshtu Operacioni shum i leht 2 djem florjana e ejte i ka sjell ne jet Nanagjyshe sh...
Autori: ANONIM · Lloji: Analize letrare · Tema: Skeda e analizës dhe komenti letrar
Skeda e analizës Titulli: "Këngët e Milosaos" Autori: Jeronim De Rada Lloji i veprës: Poezi epike Përmbajtja: "Këngët e Milosaos" është vepra më e njohur e Jeronim De Radës, një poet shqiptar i shekullit XIX. Vepra është një poez...
Autori: Fjord Dostojevski · Lloji: Analize letrare · Tema: Rebelimi
Ivani e fton te vellain ne pijetore dhe e qeras me nje pjate supe dhe reçeli te ti te parapelqyer.kane kaluar 4 muaj qe kur ata u takuan per here te pare pas shum vitesh ne shtepinen e babait.ne fillim ivanit nuk i pelqente Aliosha sepse ai e ndiqte vazh...
Autori: Arberita Rraqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Nena
Kete ese dua te ja kushtoj me te shtrenjtes sime ..Nenes time.. Ajo luftoi shume qe te me shpie ne kete bote.Sakrificat e saj jane te shumta sepse ajo me lindi,edukoi,mesoi,ajo me mesoi fjalet e para , hapat e pare etj etj.. Per mua nena ka qene edhe si ...
Autori: Buhar Azizi · Lloji: Analize letrare · Tema: atdheu
Une e dua shume atdheun tim.Aty kam shtepine,familjen,ketu kam lindur,ETJ. Athde im ka shume histori te vjetra.Ai ka :Fusha male kodra ETJ. Ne SHKUP eshte KALAJA E VJETER . Ne atdhe eshte e kaluara por edhe e ardhmja . Atdheu eshte familja e dyte per...
Autori: arbnora gashi · Lloji: Analize letrare · Tema: cigarja
nga kristali bakri e druri stolis dhoma sallone hotele me pes yje te djegin me cigare fre skan meshir per gezime kur kan halle i thithin i shkundin i djegin e me ne fund i fikin e ti nuk ben ze ata me shum djegin vet veten me shum i tymosin mushkerit me s...
Autori: no.name · Lloji: Analize letrare · Tema: nje dite ne natyre
Shëtitja në natyrë është kënaqësi por edhe me familje të dalësh në piknik të kalosh ditën në një ambient të bukur është mrekulli.Ne për natyrën duhet të kujdesemi shumë ta mbajmë pastër prej mbeturinave.Natyra është një pjesë ...
Autori: Korina Duka · Lloji: Analize letrare · Tema: Prinderit e mi
Vij nga shkolla, Shkoj ne shtepi., Ne fillim takoj, Prinderit e mi. Lodhem, merzitem, Mami me qendron prane, Si ajo asnje tjeter nuk kam. Babi eshte ai qe rri me mua gjithmon, Ai qe me Don, Dhe kurre s'me qorton. E lumtur jam, Me prinde...
Autori: Tea Brame · Lloji: Analize letrare · Tema: Personazh
'Udhetimet e Cajld Haroldit' eshte nje nga veprat me te bukura dhe mbreslenese te shkrimtarit anglez G.Bajron. Vepra eshte romantike,me karaketer epiko-lirik. Perbehet nga 4 kenge te cilat jane krijuar nga udhetimet e Bajronit ne Shqiperi,Spanje,Portugali...




Komentet e fundit!

Emri: DARSI
Email: ntaniela20@hotmail.com
Komenti: ESHTE NJE VEPER SHUME E MBREKULLUESHME

Emri: ELEONORA
Email: ntaniela20@hotmail.com
Komenti: ESHTE SHUME PO SHUME E BUKUR MUA ME PELQEN ME SHUME VJESHTA DHE VERA XAXAXXAAXAXAAXAXAXAXAXAXAXXAAXXAXAXXAX

Emri: andi
Email: andueli4@gmail.com
Komenti: me fal te pyti njeri sa stine ka

Emri: andi
Email: andueli4@gmail.com
Komenti:

Emri: sas
Email: asd@gmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com