Data e postimit: 2016-02-07 21:14:22
Lexime: 33224
Qyteti im
Autori: Blajjdjbdjsk
Lloji: Pershkrim
Tema: Hdjnxnx
Shkolla: Hsjbsbjdn
Klasa: 7
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Qyteti I'm Tirana njekohesisht edhe kryeqyteti I vendit tone ka numrin me te larte te banoreve. I vendosur ne epiqender te Shqiperise me nje reliev fushor-kodrinore dhe nje klime te bute mesdhetare e ben edhe me te lehte e te bukur jetesen ne te. Ne qender te tij ndodhen monumente te rendesishme te vendit si muzeu,teatri I operas dhe baletit .Duke hyre ne bulevardin kryesore verejme institucionet shtetrore si kryeministria,kuvendi,presidenca godina te ndertuar ne kohen e pushitmit Italian . Tirana gjithashtu ze vendin e pare per shkollat me nivele te larta mesimore , nje vend qe te mundeson argetim shkollim dhe punsim. Ndoshta bota ka mijra qytete me novels jetese me te larte por asnje sme jep knaqsine e te jetuarit ne vendin tim aty ku babai gjyshi dhe gjith pema ime familjare kane marre zhvillimin.

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Dinjiteti nuk duhet humbur për askënd
Autori: Antonio Lushi · Lloji: Pershkrim · Tema: Një ditë e zakonshme
Dita ime fillon kështu: Në mëngjes filloj të laj dhëmbët,të vishem e të rregullohem më pas pi një gotë qumësht me mjaltë dhe shkoj në shkollë.Kur vjen pushimi i gjatë unë ushqehem me ndonjë frut ose tost.Mbaroj orët e mësimit dhe te d...
Autori: sherin · Lloji: Pershkrim · Tema: Une shkoj ne nje bote imagjinare
Sa here qe shtrihem ne shtratin tim te ngrohte mbyll syte dhe me ze gjumi.Pas pak minutash une shikoj disa ngjyra qe me verbojne syte aq shume sa gjithe rruges syte i kam mbyllur.Kur ndonjehere me kam frika se mund te pengohem e te rrezohem nje force qe e...
Autori: Siri · Lloji: Pershkrim · Tema: XXXidk
Sot eshte e shtune gjethet e pemes sapo kishin rene nga pema ishte dita e pare e vjeshtes.U cova nga shtrati dhe hengra buk.Dielli sapo kishte lindur Me manim dhe babian shkuam ne panair.Aty kishte shume persona te panjohur por papritur takova shokun tim ...
Autori: qendresa selimi · Lloji: Pershkrim · Tema: per atdheun tim
kosova vendi im a e di sa shume te dua per ty jeten e flijoj a e di sa shume trima u vrane ne ket toke sa gjak ehte derdhur vetem per ty kosove kudo qe te shkoje te shetise boten ty asnje vend ste zavendeson ty prandaj te dua shume
Autori: melisa mamurani · Lloji: Pershkrim · Tema: natyra
shkolla ku une studioje eshte nje ndertese 2 kateshe me ngjyragru dhe bardhe. E rrethuar nga hekura rrethues pergjate gjithe pjeses qe ndodhet perball saj. Nje oborr i madh me disa peme ndoher perballe saj. Gjate stines se vjeshtes oborri i shkolles nga...
Autori: Ema · Lloji: Pershkrim · Tema: Jeta
E kam pyetur mijera e mijera here veten se si valle iken kjo kohe.Kur them kohe e kam fjalen per vitet.Me kujtohen shume mire ditet e femijerise,kohet kur isha fare e vogel.Por nuk kam harruar as diten e pare te shkolles.Ate dite isha e emocionuar ne kul...
Autori: medina shijaku · Lloji: Pershkrim · Tema: maotra ime e madhe
TE gjith femijet qe kane nje moter te madhe duhet te lexojne kete hartim.Te gjitha motrat e medhaja te gjykojne ose per gabimet qe ben dhe ia tregon sa here e ziesh osekur ti nuk i liron kompjuterin ajo te bene presion . Te gjithe femijet duhet ti pergj...
Autori: MILEJDI ELMAZI · Lloji: Pershkrim · Tema: PUSHIMET NE VENDE TE NDRYSHME
PUSHMET E MIA VERORE. KETO PUSHIME PER MUA ISHIN PLOT ARGETIME.2 MUAJT E PARA TE VERES BERA PLAZH,AQ SHUME ISHA NXIRE SA TE GJITHE ME THONIN SE JE BERE SI COKOLLATE E ZEZE.PAS 1 JAVE SHKUAM PER PUSHIME NE GREQI.ATJE NDENJEM 1 JAVE,U MERZITA PAK SEPSE UNE...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Shoqja
Pershkrimi objektiv: Kerol eshte nje vajze rreth te 15-tave. Eshte 173 cm e gjate dhe teper elegante. Ka floke ngjyre geshtenje e me onde dhe sy jeshil, nje hunde te rregullt e te drejte, dhembe te bardhe e lekure te paster, eshte teper e mbyllur ne vetv...
Autori: lola hoxha · Lloji: Pershkrim · Tema: pranvera
Ishtenje dite e bukur , dielli sapo kishte lindur bari ishte buluar nga vesa lulet ishin gati per te hapur bocet e tyre cicerimat e zogjeve degjoheshin vazdimisht . Pas mengjesit ne nje lendine ku ka plot gjelberim, plot lule shume ngjyreshe,ajer te pas...
Autori: desara dedolli · Lloji: Pershkrim · Tema: udhetimi per ne mars
UDHETIMI PER NE MARS Une kam vendosur te bej nje udhetim ne nje nga planetet e university,Marsin.U nisa me disa nga shoket e shoqet e mia qe ne mengjes.Morem te gjitha mjetet e nevojshme dhe patjeter kostumin e astronautit.Hypem mbi anijen kozmike d...
Autori: medina shijaku · Lloji: Pershkrim · Tema: qeni
qeni eshte kafsha ime e preferuar ai eshte kafsha me besnike e njeriut ai nuk te le ne balt dhe te mbron qeni don ti japesh dashuri dhe ta ledhatosh shpesh qent jane ne rraca te ndryshme ata kane tipare te bukura pamja e tyre fizike ndryshon shpesh nga r...
Autori: Rinis cani · Lloji: Pershkrim · Tema: Kroi
Bukuria triumfuese e natyres te terheq permes gjelberimit te pakufij dhe te prangos ne relaksin dhe rehatine ku ajri i paster dhe cicerimat e zogjve jane si nje ninull qe te vendosin ne gjume.uji i ftohte e i kristalte rrjedh ne hapsiren e pafund




Komentet e fundit!

Emri: Tiana
Email: Tiana@thecuteimail.com
Komenti: Hey mund ta besh nje vendi im fushor dhe malor dhe liqen dhe bukuri natyrore

Emri: iljas
Email: iljas-pemaj@hotmail.com
Komenti: per mua eshte shume mire thjesht ta beje pak me te gjate esene por gjithsesi shume mire

Emri: sara agolli
Email: sara agolli@gemail.com
Komenti: Mir

Emri: Geri
Email: geribukaci1@gmail.com
Komenti: A eshte tekst objektiv a subjektiv ?

Emri: enxhi
Email: enxhidisha01@gmail.com
Komenti: mir po nuk mund ta percaktosh eshte objektiv a subjektiv se si fillim thu klima e sip pastaj thu ndjenjat

Emri: ana
Email: ana@hotmail.com
Komenti: shum kot sme plq fare



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com