Data e postimit: 2016-02-07 21:12:54
Lexime: 70306
Udhetim ne shqiperi
Autori: Hdhhd
Lloji: Hartim
Tema: Vsbsnjd
Shkolla: Hdhhjd
Klasa: Bhsjjd
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Stina e veres eshte ajo qe na ofron edhe pushimet me te gjata te vitit te cilat ne familjen time I shfrytzojme per te shetitur neper qytete te ndryshme. Gjate veres qe kaloi ishim ne Tropoje nje vend shume piktoresk me nje turizem malore be zhvillim, ne mes te maleve derdhej dhe lumi I Valbones me ujin e tij te kristalte . Ne majen e Alpeve qendronte akoma debora e dimrit ,ajri I fresket,gjelberimi dhe bukuria e ktij vendi mbetet per tu vlersuar. Gjithashtu ishim edhe ne Sarande qyteti bregdetar me I bukur ne vendin tone me detin e paster me ishujt e mahnitshem ,shetitjet me varke dhe pa harruar Butrintin ato themele aq te bukura aq sa dhe antike.Gjate ketyre udhetimeve ndaluam edhe neper qytete te tjera ku secili kishte vecantine e vet por ne memorien time u nguliten keto dy vende turistike te ndodhura ne dy skajet e atdheut tone te dashur.

Vepra te ngjashme
Autori: Besart Lamallari · Lloji: Hartim · Tema: Jeta
Kjo jete shume po ka vujtje dhe shume po ka kthesa qe na nuk po i presim. Po na jem te detyrum me perballu qdo sen qe ne kete jete na del perpara. Kur ndodh diqka nuk ben mu deshpru se qdo e keqe e ka nje te mire dhe qdo fund e ka nje fillim.Perpara ask...
Autori: Goca Sexy · Lloji: Hartim · Tema: Ai qe te do vertet
Nje lot qe te pikon...kur ti lendohesh...kur je e gezuar...kur nuk ndihesh mire..dhe gjithcka tjeter,nje person qe te do ty vertet do ti dhimbte zemra kur ti lendoheshe...dhe do ti rrifte aq fort kur ti ishe i lumtur...Ai eshte personi qe te do vertet...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: 1 qeshori
kur vjen 1 qeshori. zemra me gufon se eshte festa ime. se eshte festa jone. me shoket e shoqet, lozim e kendojme. prinder e mesues, bashke me ne festojne. dhe trumcaket ciu ciu, ne ajer lodrojne. gezuar o femije, me gjithe zemer na urojne. ...
Autori: Zana · Lloji: Hartim · Tema: Nentori muaji i festave nderkombetare
Nentori per ne shqiptaret nuk eshte vetem muaji i njembedhjete i vitit,me te ne na lidhin shume ngjarje te medha historike. Me 22 Nentor te vitit 1972 u mbajt kongresi i drejtshkrimit,aty moren pjese 87 delegate nga Shqiperia,Kosova,shqiptaret e Maqedoni...
Autori: Sidorela Kolaj · Lloji: Hartim · Tema: Shkolla
Shkolla eshte vendi te cilin e vizitoje çdo dite dhe vendi i cili me meson mua.Eshte vendi i mundesive qe na ofrohen.Ne shkolle argetohemi dhe kalojme nje pjese te dites,por çfare eshte me e rendesishmja ne edukohemi dhe mesojme.Shkolla eshte institucio...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Pa arsim s'ka perparim
Këtë shkrim do ta filloj me një thënie të Nelson Mandelës me një fjali të thjeshtë që ka shumë domethënie , ai thotë “Arsimi është arma më e fortë të cilën mund ta ndryshosh Botën” . A mund të thotë dikush se nuk është ashtu? ...
Autori: xhulia akvo · Lloji: Hartim · Tema: cfare ju ofron adoleshenca?
adoleshenca eshte mosha me e bukur dhe aventureskee njeriut. adoleshenca shoqerohet me aventura dhe eksperiencat me te cuditshme.adoleshenca fal kenaqesi dhe te ben te ndihesh mire. liria eshte gjeja qe karakterizonkete moshe te cmuar.ne adoleshence arrin...
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Hartim · Tema: Korona Virus
Korona Virus! E rrethuar nga frika,merzia dhe ankthi! E stepur pa asnje shpjegim! Mendojme ,ngreme pyetje por kete here eshte ndryshe! Behet fjale per jeten.Jeta e cila na eshte falur si thesari me i cmuar! Ky thesar eshte vene ne rrezik.Ky thesar es...
Autori: eri GaxHo · Lloji: Hartim · Tema: Imagjinata
Duhet te jete mesnate,e preferuara ime... Ndjej te ftohte ,ndjesia qe me renqeth ,e preferuara ime perseri, tak tak,,trokas ne imagjinaten time ... mikriptja e saj me magjeps, dy porta te medha si ato te perrallave hapen , te dy syte mbyllen... po i...
Autori: Brikena Kavaja · Lloji: Hartim · Tema: e Lire
Koha e sotme. A nuk eshte e keqe?E keqe si erresira e disa zemrave , si ligesia e disa mendjeve.Koha na ka bere keshtu. Te gjesh dike qe te mbeshtetesh eshte si te gjesh nje fije drite mbi terr. Nuk mund te gjesh nje shpatull ku te nxjerresh dhimbjen ,sep...
Autori: XHESIKA HARUNAJ · Lloji: Hartim · Tema: RESPEKTI
E di se cfare eshte respekti ? Ke ndjere ndonjehere respekt per dike? Eh...respekti...Mbylli syte dhe mendo ,sikur bota te ishte milje larg prej teje. Mendo sikur ti vjen nga asgjeja ,sikur nuk i perket njeriu. Qetesohu ,sepse nuk je vetem, ke ...
Autori: Blendi Bajraktari · Lloji: Hartim · Tema: Atdheu
Fjala atdhe fjale kaq e mire e shenjte e paharrueshme.Ketu u lind memedheu ne atdhe beme gjithqka u lindem u rritem vetem e vetem per herote tone.SKENDERBE,ISMAIL,ketu na bete vendin te shenjte te cmueshem.Atdheu im vend qe s'shitet kurre s'vendesohet.ATD...
Autori: Orgita · Lloji: Hartim · Tema: Arka e trasheguar
Si ndihesh nese do te kishe nje objekt sado te vogel te cilen te eshte trasheguar ty?Te kane thene qe ky objekt qe ka afro 200 vite qe nga viti qe eshte ndertuar .Si do te kujdeseshe per te ?Mbase do ta vleresoje ,per faktin qe ndihesh e priveligjuar qe ...
Autori: fitore berisha · Lloji: Hartim · Tema: sfidat para të cilave na vë jeta
E si si më duket nga njëher jeta, si ajo pema në kopështin tin që e shoh gjdo dit pran dritares së kuzhinës.Bart me vete stin e vite,ka kapërcyer vap e mat të lig,por prap pret pranveren që të lulëzoj e gjelberohet.Por valet e jetes nuk e dim ...




Komentet e fundit!

Emri: loriii
Email: lori@gmail.com
Komenti: ku dim ne pa shkoll jemi sapo kemi ardhur nga greqia i kemi qr

Emri: Anxhela
Email: Anxhela_anxhela@yahoo.com
Komenti: Shum bukur ese

Emri: A duhet ta vras veten?
Email: saboringkjojetemeplak@gmail.com
Komenti: Nuk ju ka bertiti zysha juve kur jua ka pare esete illoj ???

Emri: lk
Email: klp@gmail.com
Komenti: kot

Emri: erdi meci
Email: erdi.meci007@gmail.com
Komenti:

Emri: Klevis
Email: klevissto@gmail.com
Komenti: Jo dhe aq i bukur

Emri: sara
Email: DRUDEA002365@uamd.edu.al
Komenti: shum bukur

Emri: lola
Email: vnvn@gmail.com
Komenti: fuck in ass

Emri: Anna an
Email: annaan12345@gamel.com
Komenti: bukur fare

Emri: xxxxxx
Email: xxxxxxxxxxc@gamail.com
Komenti: shum e bukur flm per kete


Emri: elvisa
Email: elvisa_dokaj@live.com
Komenti: shum bukur me pelqeu

Emri: erblina
Email: erblinamusa@gmail.com
Komenti: Like

Emri: hajdar
Email: hajdorkola@gmail.com
Komenti: fuck

Emri: marisa
Email: yyyyy@gmail.com
Komenti: Shum i bukur ky pershkrim bravo ai ose ajo qe e ka bere

Emri: floriana
Email: florianazylali7@gmail.com
Komenti: like

Emri: qwerty
Email: qwerty@yahoo.com
Komenti:

Emri: xxxxxx
Email: xxxxxxxxxxç@gmail.com
Komenti: shume e bukur shume faleminderit mora 10 me kete shrim



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com