Data e postimit: 2015-12-18 18:13:13
Lexime: 11056
Parapelqej miresin jo dhunen , ndjesen dhe jo hakmarrjen
Autori: Amra Osmani
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Shpjegim njohurish per boten
Shkolla: "Meto Bajraktari "
Klasa: 5-4
Qyteti: Prishtina
E-mail: Email eshte i fshehur!


Sikur njeriu te dinte se qfare eshte miresia nuk do te ekzistonte dhuna, nese njeri kerkone ndjese dhe falje nuk do te njihnim hakmarrjen, gje qe nderkupton se njeriu e perdor miresin dhe faljen ne te folur por jo ne realitet!Sot ne te gjitha rruget shohim dhunen edhe neper shfacje teatrale por ngase ne nuk munohemi ti parandalojme por ate miresi dhe falje vetem si e e mori era! Eshte per te ardhur keq si ka nderhyre dhuna ne menyre mizore, po aq mizore eshte edhe parandalimi i saj!Shume njerez e perkufizojne veten si miredashes,fales ,durimtare thjeshte gjerat e mira !Tani u harrua fjala:Te Kerkoj ndjese !, psi qe jo vetem nuk po njehet por as spo thuhet!Shpeshhere pyes veten: A mund ti ndalojme keto gjera ? A do te parandalohen se shpejti ? Kur do te parandalohen ? Pse po ndodhin ? Edhe ti pyet veten nganjeher , pse ? Para se te pyesesh pse ? mos i laro por pruri, thuaj ne fjale me fal ! eshte nje thenie magjike ke miresi do te ndihesh krenar , thjeshte kontribu per nje te ardhme me te mire !!

Vepra te ngjashme
Autori: A.G@ñgstã ßøy · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Vesi,nje semundje e pasherueshme
Te pasurit nje ves do te thote te kesh nje te mete te madhe,te cilen eshte thuajse e pamundur ta eleminosh.Vesi ndikon shume keq ne personalitetin dhe ne kulturen e cdo njeriu.Shume njerez kane vese,te cilat i shtyjne ata drejt veprimeve te gabuara dhe te...
Autori: vesa mala · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: vjeshta
Mua stina e vjeshtes me pelqen shum sepse nga vapa e adhe fillon te fryej nje fllad i vogel,rezet e diellit fillojn te zhduken,nga qielli fillojn te bien disa pika te vogla shiu,zojgjet shkojn ne vende te ngrohta,gjelbersa e maleve fillon te zhduket dal-n...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Për çfarë arsye ne do të sakrifikonim ?
Njerëzit,ashtu si të gjitha gjallesat e tjera,lindin të lira,pa kufizime morale ose ekonomike.Ajo është në formën më të përkryer dhe rrezaton jetë.Ama liria humbet për disa arsye. Në situatën ku individi bëhet pjesë integrale e sistemit me...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Jul Cezari
Ne opinion tim nje lider I madh eshte I perbere nga tre karakteristika; ka nje aftesi per te treguar nje paraqitje te jashtme sa me te mire, ka aftesine per te folur ne publik dhe nje maredhenie te shkelqyer me njerezit. Personazhi kryesor ne vepren e ...
Autori: E.C · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ndikimi i guximit dhe frikes ne jeten tone
“Bota i perket atij qe guxon” “E vetmja menyre per t’ia dale mbane eshte te vazhdosh se ecuri perpara“. Eshte kjo shprehja qe me futi thelle ne mendime pikerisht atehere kur ndjesia e mposhtjes me kishte pushtuar dhe erresira kishte zhdukur cdo...
Autori: donita osmanollaj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: dëshira për tu bërë shkrimtare
Dëshira për ‘u bërë shkrimtare Dëshira ime më e madhe në botë është të bëhem shkrimtare e shquar shqiptare.I kam shumë lakmi shkrimtarët e mëdhenj të letërsis sonë.Të cilët janë me qindra e mijëra.Do t’i përmedja disa, por nuk ...
Autori: Sh P · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Per femijet e braktisur
Ne Kosove cdo vit braktisen rreth 70 femije,te cilet presin te gjejne ngrohtesine ne ndonje famije.Jane disa njerez te cilet mendojne se ata femije kane dashur te behen te tille dhe jo se rrethanat apo edhe vete jeta i ka detyruar te behen te pastrehe.Pa ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Teatri dhe jeta
Jeta dhe teatri kanë një lidhje mjaft të ngushtë.Qysh në kohërat abtike është vënë re një paralelizim mes jetës dhe teatrit.Kjo gjë vihet re qartë nga çdokush.Tragjedia tregon përmes aktorëve sprovat që lalon çdokush për të vënë dre...
Autori: elira jeta legjendare · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: nena
A thua, a ka gje me te bukur ne bote kur ti rrethohesh nga familja jote, e veçanerisht nga nena. Ajo me lindi e rriti, dhe nje fjale ajo me edukoi. Nuk thuhet kot se “Xheneti per femijen eshte nen kembet e nenes.” Eshte bahqe qe lulet e saj sjellin l...
Autori: Flutura Azemi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Mami..
A me do mua? Cfare pyetje eshte kjo mami?A jam kaq e pafytyre saqe mos ta dua personin qe me solli ne jete,une e di mami koheve e fundit ndihem shume e pashprese dhe inatin te cilin e kam me te tjere e heq ne ty,ndersa ti me ata syte e tu qe lotet her pa...
Autori: Visarda Marku · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: si nje liber,filem,kenge ndikon ne jeten tone...
Jeta e njeriut eshte gjithmone e fokusuar ne idhujt apo shembujt qe ne ndjekim per te krijuar te ardhmen.Duke u bere pjese e llojeve te ndryshme te librave,filmave apo kengeve ne mesojme shume nga jeta dhe ndodhite e saj.Keshtu nganjehere mundohemi te n...
Autori: Altin · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Enderra ime
Enderra ime eshte qe ne te ardhmen e afert te behem nje lojtar profosional ne sportin e futbollit dhe te luaj ne pese ligat me prestigjioze te Evropes.Eshte nje enderr dhe pasion te cilen shpresoj ta realiozoj qe nje dite te luaje per ngjyrat e flamurit t...
Autori: xhejn · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: miqte
NDOSHTA NUK KAM GJITHCKA QE DUA POR DUA GJITHCKA QE KAM :):):):):)):):) Kur bota të kthen shpinën dhe personat që i quaje miq zhduken, ti rritesh duke mësuar që në fund të fundit çdonjëri duhet te mjaftohet me veten, në qoftë se do të mbijet...
Autori: Erimelda Karaj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuria
Dashuria eshte ndjenja me e bukur dhe me fisnike qe buron ne shpirtin e paster te nje individi. Une do ta cilesoja si nje element hyjnor qe te privilegjon dhe te ben te ndihesh si ne qiellin e shtate. Ajo i jep shije, gjalleri dhe kenaqesi te pamundur jet...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com