Data e postimit: 2015-11-16 15:05:21
Lexime: 4999
Perralla:Endrra qe u be realitet!!!
Autori: Marina Reverte
Lloji: Hartim
Tema: Endrra qe u be realitet
Shkolla: xxxxxx
Klasa: yyyyyzzz
Qyteti: Shkoder
E-mail: Email eshte i fshehur!


Nje here e nje kohe ne nje shtepi e cila gjendej ne mes te nje fushe te gjelbert jetonte nje vajze e vetme 13 vjecare.Ajo nuk kishte familje.Prinderit dhe motra i kishin vdekur ne nje aksident tragjik.
Pas vdekjes se tyre ajo kishte qendruar ne ate shtepi,e vetme ne dhimbjen e saj.Emri i saj ishte Fatbardha.Por ajo asnjehere nuk e kuptoi domethenien e emrit te saj sepse ajo mendonte se emrin duhet ta kishte Fatzeza sepse ashtu ishte edhe jeta e saj.Ajo ishte nje vajze e gjate me floke te zeza dhe me sy ngjyre blu si qielli i pafundem.Kusherira e saj Kela ishte e vetmja e cila e dinte vendndodhjen e saj.Por ajo ishte nje person me shpirt te zi se ciles nuk i interesonte vuajtja e kusherires se saj Fatbardhes.Fatbardha mendonte se ishte i vetmi njeri qe e kuptonte por ne te vertete ishte krejt e kunderta.Erdhi dita kur edhe Keles i vdiqen prinderit.Ate e pushtoi vetmia.Nje dite Fatbardhen dhe Kelen i cuan ne jetimore.
I vendosen ne nje dhome sebashku.Por Kela mezi priste qe te ndaheshin sepse ajo e kishte zili bukurine e Fatbardhes.Ndersa Fatbardha nuk kishte nate qe nuk dilte ne dritare,veshtronte yjet dhe lutej qe nje dite ajo te adoptohej nga nje familje qe do ti falte vetem dashuri mbrojtje dhe gezim.Kaluan shume e shume vite derisa ajo mbushi moshen madhore pra mbushi 18 vjec.Akoma vazhdonte te lutej sic bente para 5 vitesh.Megjithate kjo enderr e shume pritur u be realitet.Nje cift i sapomartuar nuk do te kishin kurre femije prandaj ata shkuan ne jetimore.Murgesha qe kishte nen mbikeqyrje jetimoren u keshilloi atyre pikerisht dy kusherirat Fatbardhen dhe Kelen.Por cifti zgjodhi Fatbardhen.Ajo hidhej nga gezimi sepse me ne fund endrra e saj u be relitet.Kela ajo ziliqarja nga terbimi e siper u ngrit dhe shpertheu ne fjale.Pa dashur ajo nxori te gjitha te keqijat dhe ziline qe kishte per Fatbardhen.Keshtu Fatbardha nga gjithe ai gezim qe ndiente iu kthye perseri ne hidherim a thua se vuajtjet e saj nuk kishin te sosur.Qe nga ajo dite Fatbardha reshti se vuajturi.Ajo jetoi e lumtur perkrah familjes se saj.Dhe ajo nuk ishte me Fatbardha e dikurshme naive.Por tani ajo ishte Fatbardha e forte dhe e vendosur.Gjithsesi dicka nuk ndryshoi tek ajo.Ishte miresia dhe dashuria qe mbizoteronin tek ajo.Epo fundja fundit kot u mundua Kela sepse sic i thone edhe fjales se urte:"E mira fiton kunder se keqes" dhe nje enderr e shume kerkuar mund te behet realitet.!!!!!

Vepra te ngjashme
Autori: Arlind · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
Pranvera eshte stina më e dashur për mua.Në pranverë ti zgjohesh nga kenga e zogjve. Lulet celin plot.Ato kane ere të mir.Nuk ben ftohtë dhe ka plot rreze Dielli.Ne kënaqemi duke luajtur në park mes natyrës.Shpesh bëjmë kurora me lule.Nuk mër...
Autori: Sidorela Kolaj · Lloji: Hartim · Tema: Shkolla
Shkolla eshte vendi te cilin e vizitoje çdo dite dhe vendi i cili me meson mua.Eshte vendi i mundesive qe na ofrohen.Ne shkolle argetohemi dhe kalojme nje pjese te dites,por çfare eshte me e rendesishmja ne edukohemi dhe mesojme.Shkolla eshte institucio...
Autori: Berat Zenuni · Lloji: Hartim · Tema: Vjeshta
Stina E Vjeshtes Fillon Prej 21 Shtator Dhe Mbaron Ne 22 Dhjetor. Ne Stinen E Vjeshtes Dita Fillon Te Shkurtohet , Kurse Nata Te Behet Me E Gjate.-Koha Fillon Te Ftohet,Dhe Eshte Me Se Shpeshti Me Shi,ere,mjergulla, Kurse Njerzit Fillojn Te Veshen Me Rr...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Nena ime e Dashur
Nënë, të detyrohem për gjithçka... Ti je e vetmja që ke duruar të qarën time në mes të natës dhe ke sakrifikuar orët e gjumit për tu kujdesur për mua. Ti me atë dashurinë tënde të ëmbël,më ke veshur, më ke zhveshur, më ke larë dhe ...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: Shprehje
1-Jetojme ne nje bote ku njerezit nuk e thone ate qe ndjejne dhe nuk e ndjejne ate qe thone 2-Mos luaj me dike qe ka shume durim! Sepse kur ti te lodhesh do te filloje ai te luaj me ty 3-Cdo njeri mban dicka te fshehte ne shpirt qe nuk e di askush p...
Autori: Erika Remark · Lloji: Hartim · Tema: Realiteti dhe dueti fat-ekzistence
Ti fat i jetes time te gdhenden ne argjile, Te rrenjosen ne toke te shkrete , E plasaritjet mbi emrin tend , Plaken vitet nje e nga nje. Ti quhesh art,art ne qelq te ftohte Lashtesi e njohur nga shekujt qe s’njohe Zotin tend! Thuame, ti madheshti ...
Autori: Adela · Lloji: Hartim · Tema: lojrat
Lojrat jane nje nga gjerat me te pelqyeshme e me argetuese per femijet . Pavaresisht se lojrat jane te ndryshme ne thelb kane disa karakteristika dhe rregulla te njejta . Gjate lojes ju shfaqni aftesite tuaja te vecanta dhe mesoni te respektoni te tjeret...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: trendafili i kuq
trendafili kam ngjyre te bardhe te kuqe,te verdhe jetoj nder kopshte ku leshoj shume ere. ne vere lulezoj per bukuri zemrat e njerezve i mbush kenaqesi. jam simbol i paqes lule e lirise tere bota me mbajne ne shenje te lumturise.
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Të jesh inspirim
Jo gjithmonë bëhemi ata që mendojmë .. Jo gjithmonë janë sfidat ato që na shtyjnë të bëhemi dikush . Qëllimi im është që një ditë të bëhem mjeke. Qëllimi im nuk është që të marrë emrin mjeke apo një post tjetër por ta meritoj kÃ...
Autori: menal shabani sejhan shabani · Lloji: Hartim · Tema: ti respektojme dhe ti duam prinderit !!!!!!!!
Prinderit janë dashuria , pasuria , buzeqeshja ,kenaqesia jonë e parë . Sa sakrificat na i kanë bërë.Sa të mirat na i kanë bërë.Sa shpirtin e pasur na i kanë bërë.Ato nuk kanë pasur njeri tjetër përvec neve,fëmijëve.Lulëzuam ne nga gë...
Autori: Elida krasniqi · Lloji: Hartim · Tema: shoqeria
Siq dihet gjdokush ka shok apo shoqe dhe na shkon dita me ta ne shkoll ne ahenge te ndryshme.JETA esht e gjat dhe duhet te kemi vellezer motra shok shoqe te cilet duhet ti duam si familjen ton e si gjdo kush tjeter.Siq thuhet tek nje fjal vet i mir ke fam...
Autori: alba · Lloji: Hartim · Tema: shkoll
ehh!!.sa shpejt kaaloi kjo kohe,sa shpejt kaluan ditet ,muajt dhe vitet,sa shpejt erdhem ne fund .Erdhem ne jete si nje flet e bardh e pa shkruar,e pa zhgaravitur.Hapat e para ,fjalet e para,i beme shume shpejt,por nuk dinim te lexonim gjeja e vetme qe di...
Autori: Amra Osmani · Lloji: Hartim · Tema: Shkolla
Shkolla si vend i dijes Shkolla eshte institucioni i dyte ku femijet anetaresohen per jete .Interesat e shkolles dhe te familjes jane te perbashketa pasi kane femijet te perbashket.,Shkolla eshte vend shum i rendesishem dhe kerkon nje rend te caktua...
Autori: kaltrina elshani · Lloji: Hartim · Tema: vjeshta
Vjeshta nje stine ku ngjyra e gjelber merr fund.Kjo stine e bukur ne natyre sjell nje ngjyre te bukur prej ari.Stina e vjeshtesna sjell nje mot jo shume te preferueshem per femijet te cilet nuk jan adhurues per shiun dhe te ftohtit pa bore.Por stina e vje...




Komentet e fundit!

Emri: Marina Reverte
Email: marina26@gmail.com
Komenti: Pershendetje perseri.Jam Marina autorja e kesaj perralle nga e cila jam mbeshtetur ne jeten e perditshme shpresoj qr tju pelqeje dhe prisni se ndoshta me vone do te postoj hartime te tjera ♥♥♥



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com