Data e postimit: 2015-11-16 14:01:05
Lexime: 92100
Familja dhe une
Autori: Marina Reverte
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Familja dhe une
Shkolla: Luigj Gurakuqi
Klasa: viti i 2
Qyteti: Shkoder
E-mail: Email eshte i fshehur!


Familja,gjeja me e shtrenjte dhe me e bukur qe mund te kete dikush.
Sa here permendet emri famijle,mendoj nje parajse ku ekziston vetem miresia,dashuria,lumturia dhe gezimi.Ai qe e ka nje familje ka gjithcka qe mund te kete dikush.Dicka qe eshte e pakrahasueshme me asgje tjeter ne bote.Per mua familja eshte gjysma e zemres time te cilen e mbushin plot me dashuri.Me familje kuptoj gjithe dashurine e botes,mbrojtjen,mbeshtetjen dhe keshillat qe ti japin ne cdo hap te jetes.Familjen duhet ta respektojme ta mbrojme dhe ta mbajme te bashkuar deri ne fund te jetes sone.Sepse familja do te jete ajo per te cilen ne do te mundohemi qe tua shperblejme gjithe te mirat qe na ka dhene ne cdo ore ne cdo minut dhe ne cdo sekond.Familja eshte,ka qene dhe do te jete gjeja me e shenjte per njeriun.

Vepra te ngjashme
Autori: Erona Ala · Lloji: Ese pershkruese · Tema: dita e nenes
Gjithqka filloi me ninullat qe na dergojn ne shpresat e endrrat per jeten qe vijon me pas.Nga nje dor aq delikate jemi perkundur sa e sa her qe te na zinte gjumi, sa melodin kemi degjuar nga zeri i nenes sa her e kemi zgjuar nga rehatia e nates qe ta degj...
Autori: Futbollisti · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Futbolli nuk eshte vetem 1 loj.
Futbolli per mua nuk eshte vetem nje loj,per mua eshte nje dicka qe sdo e harroj kurr.Futbolli eshte nje loj qe me ka ber te lumtur,per te qar,te merzitur,te guximshem,te qeshur.Futbolli eshte ajo qe un stervitem cdo dite.NE cdo ndeshje futbolli mundohem ...
Autori: SINDI HIMA · Lloji: Ese pershkruese · Tema: VENDI IM
ATDHEU ESHTE MBASE PARA SE GJITHASH VENDI KU ROBEROHET SHPIRTI.ATDHEU NUK DO DASHURI TE CUNGUAR.KUSH NUK BEN GJITHCKA PER TE ,AI NUK BEN ASGJE.KUSH NUK I JEP GJITHCKA ATIJ,AI I KA MOHUAR TE GJITHA.ATDHEU ESHTE VENDI KU ROBEROHET SHPIRTI I NJERIUT.NE,SHQIP...
Autori: Ardita Jeliqi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Kujtim nga shkolla fillore
Eskurzioni ishte nje dite e mrekullueshme,e paharruar ne jeten time.U nisem nga oborri i shkolles me dy autobuse ne ora 07:30.Shkuam neper disa vende te bukura te Kosoves si Prizren.Istog,Gjakove dhe Drenas.Kjo ishe nje ndjenje e paharruar sepse edhe pak ...
Autori: Aresa Selmani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: viti i ri 2016
Jeta nuk matet nga numri i frymarrjeve por nga qastet që të lënë pa frym.Prandaj dashuroni qdo ditë,dhuroni mirësi qdo ditë,jeni pozitiv qdo ditë.Qdoditë është një faqe libri dhe qdo fundvit është fundi i një kapitulli....mis harroni jemi n...
Autori: Q.K · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nje dashuri per teje asaj qe mendojm
Dashuri ... do te thot te kesh dashurin dhe respektin nga nje person,e ate ma dhurove ti me dhe nje kuptim te vertete jetsore. Me fale dashurine dhe lumturin qe askush smund ta kete, nga ti mesova ndjenjen e te dashurit dike fort. Nga syte e ty une fillov...
Autori: Irini · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mbi siperfaqen e detit
Lexim te kencem! "Sa bukur qe eshte kur shtrire mbi rere ne nje kupe me vere,nen driten e henes,shikon brigjet e qytetit te madh,ku dritat shkleqejne si qindra yje,kur degjon muziken plot harmoni,tringellimen e kambanave te kishave dhe gjithe ate zhurme ...
Autori: Greselda Baci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta
A e ke keni ven re , se shpesh e humbim sensin e kohes. Shpesh harrojme se sa e sa minuta ikin e treten pertej ne oqeanin e pafund te marramendjes, dhe harrojme se po harxhojme dite e dite te tera qe njerezit luten me shpirt ti kene e tju rikthehen. Dhe j...
Autori: Kledja ^^ · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Domethenia e saj
Merr nje flete gjigande te bardhe me penelin ne dore.. E ngjyen ne bojen e zeze,aty i shkon dora pa u menduar 2 here. Dhe vizaton nje pike te zeze. Sado e bardhe ajo flete ishte,te gjitheve na shkon syri tek ajo pike e vogel e zeze. Kalimtaret e shikonin ...
Autori: jessie · Lloji: Ese pershkruese · Tema: "dhuna ndaj femres"
sic e dime dhuna ndaj femres eshte masivisht e perhapur .por si ta ndalojme kete fenomen , dhe pse duhet ta bejme ? .dhe pse pikerisht ndaj krijeses me te mrekullueshme ne gjithesi ? . nese femra do te zhdukej , sdo te ekzistonte as bota. sepse eshte ajo ...
Autori: xxx · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta
Epo kjo eshte jeta… Do shipfin per ty, do te gjykojne, do te hedhin poshte e do te ngren lart, do te bejne kukull, do te thyejne zemren, do te kepusin shpirtin, do te rrezohesh nga ata, do te ngrihesh nga ata dhe kur ata duan ti do te rrezohesh prape. D...
Autori: Idea Guda · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shkolla
Shkolla Shkolla nje vater diturie e mbushur plot xhevahir Kur shkojme ne shkolle na vije mire qe do mesojme gjera te reja mesuesja jone e dashur na jep detyra na shpjegon detyra dhe jep mesimin sipas orarit Me një Shtator eshte dita jone e shume pritu...
Autori: Maria · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Udhetimi im ne Amsterdam.
Zilja e alarmit ra. U zgjova me pertese dhe e fika. Pas disa sekondash hapa syte dhe sapo pashe valixhen e mbyllur, energjia me pushtoi te gjithen. Zbrita duke rreshkitur shkallet dhe pashe mamin, babin, motrat teksa conin valixhet ne taxi. Vrapova lart d...




Komentet e fundit!

Emri: bts
Email: bts321@gmail.com
Komenti:

Emri: u6tu
Email: 5dt7y@gmail.com
Komenti: kot fare

Emri: Argita Nerpjetri
Email: Nerpjetriargita11@hotmail.com
Komenti: Bravoooo zemer 😍😍😍😍😍🙏🙏🙏😍😍🙏🙏🙏🙏Je me e mira 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Emri: anela
Email: anela shala@gmali.com
Komenti: Shum e bukur kjo ese

Emri: Anila
Email: Anila.halabaku@hotmail.com
Komenti: Shum bukur marina te iron suksese

Emri: Fejsal
Email: luma.fejsal@hotmail.com
Komenti: Shum bukur e ke shkruar tlumt.

Emri: era
Email: xifi.tina@hotmail.com
Komenti: shum bukur e keshkru

Emri: yllka
Email: yllkamehmeti@hotmail.com
Komenti: shum bukur brravo urime

Emri: altina
Email: altinarexhepi@hotmail.com
Komenti: un jam altina eshte shum mir suksese per me shum

Emri: arditaaa__
Email: arditagashi@hotmail.com
Komenti: o qka keni ba kshtu more pse ma kini qit temen😡


Emri: gentaismajli
Email: gentaismajli@hotmail.com
Komenti: mir shum por me falni sepse kam gabuar kam then keq

Emri: genta
Email: gentaismajli@hotmail.com
Komenti: shum keq

Emri: vesa osmani
Email: vesa.osmani@gmile.com
Komenti: shum e bukur.Une do ta shkruaj dhe do tia tregoj mesueseve per kete .Te lumt.

Emri: vesa osmani
Email: vesa.osmani@gmile.com
Komenti:

Emri: Leo Raga
Email: lraga@gmail.com
Komenti: 👪👪💖👌💜💕

Emri: huda
Email: huda@12.com123
Komenti: :

Emri: sumeja
Email: sumeja26@memedi.com
Komenti:

Emri: sureja
Email: sureja@memedi.com
Komenti: /

Emri: morena
Email: morena@live.com
Komenti:

Emri: azul
Email: azzkzkzkzkkz@jaajajajaj.cocococo
Komenti: Shum e shpifur. do ta postoj faqe te tjera me nje emer tjeter qe ta shofin te gjithe haha....


Emri: F
Email: tinnatina99@live.com
Komenti: PSE VETEM GJYSMA E ZEMRES??

Emri: hajdsbhkry
Email: abadate@hotmail.com
Komenti: shum bukur

Emri: Marina Reverte
Email: marina26@gmail.com
Komenti: pershendetje une jam autorja e kesaj eseje. Shpresoj qe tju pelqeje ♥♥♥♥



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com