Data e postimit: 2015-07-20 09:25:45
Lexime: 4885
Qielli i fshehur
Autori: Rejhana Bashmili
Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema: paragjykimi
Shkolla: Medreseja e Tiranes
Klasa: 8B
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Po ecja ne rere dhe ne nje nga sheminjte e vegjel buze detit ishte ulur nje vajze bjonde me syte blute tethelle si te qiellit te kesaj dite te kthjellet.Rrinte e vetmuar e duke pare detin,qiellin dhe diellin e me to ngushellonte veten.Ajo kishte veshur nje fustan te vjeteruar qe dukej qe kishte kohe qe e mbante veshur.Rrinte ulur duke pare yjet e duke i shprehur nje deshire, por kjo ishte e kote sepse askush nuk e ndihmonte.Duke degjuar tingujt e mrekullueshme te gjetheve te palmave e duke numeruar nje e nga nje dallget e detit , ah e dhimbshme por kjo vajze keshtu e kalonte jeten e saj.Duke e veshtruar nje pyejtje me vjen ne mendje "Pse eshte kaq e pikelluar kjo vajze?"Asnje nuk e ndihmonte biles as qe nuk ia hidhnin syte kesaj vajze te gjore.Thonte me vete "Ah , sa mizore kjo bote askush nu me sheh askush nuk me ndihmon ,tani nuk me ka mbetur asnje fije shprese!"Vazhdonte te rrinte kokeulur duke pare reren qe shkelqente nga drita e henes se plote kesaj nate.Vazhdonte duke ecur e shihte kembet e saj te zbathura." Jo kjo varferi nuk do te mbaroje kurre,kjo shprese e paket po zhduket.C'do enderr e thurur dhe e shpresuar me pare u thye,sepse paska qene thjesht nje pasqyre deshirash dhe asgje nga keto qe kam thurur nuk do te ndodhin me te vertete."Shkova prane saj dhe e preka lehte mbi shpatulla.Kur u kthye e kur me pa u perot e e kuptoi qe kisha ardhur per ta ndihmuar. I bera disa pyejtje .Si fillim e pyeta per emrin, emrin e kishte Ajsel.E me pas per familjen ,por sa ia permenda filloi ti rridhnin lot dhe une e kuptova qe kjo vajze kaq e mire e cila kur te shikonte me ate veshtrim a te ngrohte sa te bente te rrije me te pergjithmone.Karakteri i saj i ngjante nje qielli te larmishem qe pasqyronet brenda saj,por fatkeqsia e saj e kishte bere te mbyllej ne vetvete.Sa e dhimbshme eshte kur dikush te te tregon per te shkuaren e tijte mbushur me fatkeqsi.Zemra mu dridh sepse Ajsel ishte nje vajze trembedhjte vjecare nje fatkeqesi te madhe ne nje moshe kaq te vogel.Kishte dy vjet qe priste di ke si une.Kishte dy vjet qe ia shprehte kete deshire yjeve.Kishte dy vjet qe shihte rerentek e cila shkelqente ng drita e henes se plote.Kishte dy vjetduke e enderruar kete dite.E mora Ajselin dhe e cova ne nje dyqan rrobash dhe i bleva disa rroba te bukura ne mes tyre edhe nje pale kepuce ne ngjyre te argjente sikur te ishin bere nga nje cope metali te rene nga nje meteor .Ia zgjata per ti mare ,por ne fillim nuk i pranoi e une ia dhash.Nje perqeafim i embel me ngrohu vertete shpirtin.Ndolova ne nje byrektore dhe u ulem per te ngrene i thash se cfar donte ,por ne fillim nuk me ktheu pergjigje .Me pas mora dy byrek te ngrohte.Pasi mbaruam dolem jashte.Me priste nje vendi per te marre dhe pikerish zgjodha te duhurin.Ajselin e mora ne shtepi dhe vendosa qe ta mbaja une.Dolem ne park se bashku me Qiellin e fshehur (keshtu e quaja Ajselin)dhe pame nje perendim te perkryer...

Vepra te ngjashme
Autori: Qemal Mici · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Pasuria
Te jesh i pasur nuk do te thote te jesh i lumtur prinderit te blejne cdo gje qe deshiron qe ti te mosh ndihesh i (e) vetmuar kur ata te jene ne pune. Disa persona kerkojne te jene te pasur eshte shume e thjesht duhet te mesojme ne shkolle sepse shkolla n...
Autori: Brisel Ndreu · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Shqiperia Ime
Shqiperia eshte nje vend shume i pasur nga ana turistike.Shume agjensi udhetimesh e kan quajtur Shqierine "perla e Mesdheut",pasi ajo ka nje klime mesdhetare te mrekullueshme gjate gjithe vitit,gje qe krijon nje vere te ngrohtr dhe nje dimer te bute.Shqip...
Autori: adenaida · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: mos u dorezo
Ndonjehere ka disa gjera qe as preken, as shikohen por vec ndiehen. Ndonjehere ka disa ndienja qe te mbushin me jete plot me gjalleri ,por ne disa raste te tjera ka ndienja qe te pushtojn me ankth e me frike. e tille eshte krijuar kjo bote nje here qesh d...
Autori: Eliza Goga · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: ''Mendo globalisht dhe vepro lokalisht''
Nje natyre e gjelber,me lule e peme.Aja vlen te shkaterrohet,a ja vlen te jetojme ne nje siperfaqe te veshur ne zi??!Sigurisht qe jo,sepse ne qe zoti na dha jete duhet t'i jemi atij mirenjohes dhe natyres se tij qe na jep fryme.Por gjithandej ka njerez qe...
Autori: sabina collaku · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: karjesi dantar
permbajtja dhe estetika e dhembit eshte e rendesishme per te gezuar nje shendet te plote dhe per nje pamje sa me te mire. dhembi permaban nje rendesi ne vetvete. estetika dhe permbajtja e tij tregon kulturen e individit. permbajtja e dhembit nuk lejon...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Vertetesia e shkences
SHKENCA DHE REALITETI… Pothuajse cdokujt I vjen nje ndjesi saktesie kur lexon informacione te ndryshme shkencore. Ndersa kur I permenden shprehje biblike apo mitologjike fantazia e tij vihet ne pune. Jo ndoshta sepse informacionet qe lexon I ka vezhga...
Autori: Unejsi Muca · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: INTERNETI
Interneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat jane pasojat e perhapjes dhe perdorimit te larte te Internetit per jeten e njerzeve.Interneti mundet apo edhe nuk mundet te izoloj njerzit nga bota reale ...
Autori: xhava mema · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: une deshiroj tja mbush mendjen familjes time se shoqja ime nuk eshte ashtu sim mendojne ata
Une kam nje shoqe shume te mire,por familja ime nuk e pelqen aspak ate.Ato nuk e njohin fare ate,prandaj une do tu propozoj qe nje dite ata ta njohin ate dhe te shohin qe shoqja ime eshte shume ndryshe nga se ato mendojne.Ajo mua me mbron gjithmone nga n...
Autori: Loreta · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: jeta
Jeta eshte gje qe perendia i cakton qdo njeriu.Jeta duhet te marre formen nga vet poseduesi saj.Njerezit gjate jetes kan enderra dhe deshira te ndryshme por ndonjehere edhe jeta i ofron pengesa te ndryshme ,ndonjehere shume te medha sa qe njeriu i humb te...
Autori: Liridona Isufaj · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: E dashur mikja ime
E dashur mikja ime ti nuk mund ta imagjinosh se sa shume te dua. Ti hyre ne jeten time kur une nuk e prisja nga ti, kur gjdo gje ishte e keqe, dhe ti ma bere jeten te lumtur. Une nuk mund te te faleminderoj mjaftueshem. Une te dua.
Autori: Alesia Nikolli · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Autizmi
Te dashur miq e di qe shpesh ju ndodh te flisni per te tjeret , te gjykoni e ndoshta edhe pa te drejte por jam e sigurte qe keni harruar te ktheheni e te shihni pak nga vetja . Po flas per ata , po flas per ata njerez te pafajshem qe nuk meritojne aspak t...
Autori: Klarita Doci · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Skandalet e te famshmeve
Ditet e sotme njerezit shohin foto dhe video skanaloze te te famshmeve.Cdokush do te dije me shume rreth kengetarit apo kengetares,aktorit apo aktores se tij te preferuar.Por,problem eshte se shpesh here mediat i ekzagjerojne faktet.Ata I shprehin mendime...
Autori: ina · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Eqrem Cabej nje nga gjuhetaret me te medhenj shqiptare dhe nje nga njerezit me te rendesishem te kultures shqipetare
Eqrem Cabej ishte nje nga figurat me te shquara te shkences dhe kultures shqipetare. Ai ne veprat e tij mbreslenese percjell mesazhe, domethenie, kulture , letersi etj. Disa nga keto vepra jane:"Diana dhe Zana" "Elemente te literatures dhe gjuhes shqipe"...
Autori: Aleksandr · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Zgjedhjet per deputet
Teksti: Jemi sot ketu, 100 vjet pas shpalljes se pavaresise. Deshira e te pareve tane per nje shtet te unifikuar dhe te lire, konsiderohet e realizuar. Por jo! Shqiptaret nuk jane aspak te lire, une nuk e ndiej veten te tille. Doni ta dini pse-ne? Sepse...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com