Data e postimit: 2015-07-17 11:36:57
Lexime: 10813
Nena
Autori: Anaili
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Urim per 8 mars
Shkolla: Naim Frasheri
Klasa: 9
Qyteti: Fier
E-mail: Email eshte i fshehur!


Nena eshte emri qe buron si ujvare nga gryka e malit per te rrjedhur ne venat e nje engjelli me emrin femije.Nena eshte nje krijese hyjnore qe si nje shenjt zbret e na mbron nga cdo enderr e frikshme apo rrezik qe na kanoset.Nena eshte krijesa qe shendrrohet ne zane per te na veshur me fustan princeshe,per te realizuar cdo enderr tonen. Nena eshte krijesa qe na mbush me jete . Nena eshte pellumbi I paqes,ilaci I shpirtit. Ka kaq shume per te thene per ty moj nene ,sa qe nuk do te mjaftonin as gjithe fjalet e botes per te te pershkruar ty, sepse ti je ajo qe rilind bashke me ne ,hedh hapat e pare bashke me ne ,qan bashke me ne. Ti je personi I vetem qe kthehesh ne gjethe te blerta per te na e bere pranveren me te bukur. Personi I vetem ku pejetesisht do te mbetesh perendeshe e luftes,e jetes, e paqes.Ndoshta une nuk e di cdo te thote te jesh nene ashtu si ti. Te rrisesh nje jete, nje filiz te ri brenda vetes e te kujdesesh per te pa u lodhur as edhe nje minute.. Nuk e di cdo te thote te kesh mundesi te japesh jete ,por di cdo te thote te kesh nje nene dhe ti nena ime, je unike ne teresi… dhe e di pse?sepse ti je I vetmi person ne bote qe me do pa kushte,pa hile, pa e treguar as edhe nje cast se sa keq mund te ndihesh nga gabimet qe une bej. Ti je e vetmja qe e dallon te miren ,te bukuren, te pastren ,te kalburen,sinqeritetin dhe genjeshtren…,por mbi te gjitha me njeh mua me se miri. Ti je I vetmi engjell qe thyen barrierat midis tokes dhe qiellit sepse une e ndjej egzistencen tende cdo dite e me shume ne jeten time dhe e ndjej se do te te kem pergjithmone. Ti je personi I vetem qe kurre nuk do te zbresesh nga piedestali I majes se gradaceles se mendimeve te mia ,moralit dhe shembelleses. …Kur shkruaj per ty fjalet varferohen,ja qe ndonjehere fjala nuk e paska forcen te shprehe boten e gjithe ndjenjave qe kam per ty. Keshtu qe asnjehere sdo t’ia dale mbane te te hedh ne leter ato qe kam 15- vjet qe po I pergatis per ty. Dhe pse nuk mjafton vetem nje urim dhe pse ti s’meriton thjesht vetem nje gezuar dua te ta them me sinqerisht se kurre: Gezuar festen nena ime, qofsh e lumtur gjithmone! Kur te uroj ty, uroj te gjitha nena kudo qe jane dhe nga thellesia e shpirtit ju them qe zoti ju dhurofte dashuri,shendet paqe e vec gezim! Faleminderit!

Vepra te ngjashme
Autori: Ilirjana · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Kosova
Ditet e nxehta te veres shkuan tani po i asfrohemi nje stine te ftohte e shum te merzitshme .ditet e kesaj stine jane shum te shkurtera. Qdo gje vyshket e thahet nuk kemi me gjelbrim si ne ver.koha nuk kalon fare vjeshta te ben te ben te ndihesh e vetmua...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nata
Nata ka gjithcka. Henat kane tendencen qe te sjellin pergjigje dhe mesime. Drita e dites terheq vendimet. Realiteti dhe trillimi shkrihen ne erresire dhe poshte yjeve, si ne nje roman surreal te pikturuar nga tingujt, ngjyrat, aromat, shijet dashurite dh...
Autori: Anxhela Hasankolli · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Te flasim per gjakmarrjen ne vendin tone.
Ne shume emisione televizive kam degjuar te flitet per nje teme sa prekese po aq dhe te dhimbshme.Eshte dukuria e gjakmarrjes.Dhe shume here e kam pyetur veten se cfare eshte gjakmarrja dhe cilat jane pasojat e saj.Edhe pse pergjigja me duket pak e nderli...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Bukurite e veres
E nga t’ia nisësh për të përshkruar veren?Nga ngjyrat e saj karakterizuese?Nga blu-ja e qete e qiellit e cila bashkohet me shtëllungat e reve të bardha e gri.Apo kur krejt papritur zbukurohet grija blu-ja dhe e kaltra e qiellit nga tufat e dallën...
Autori: Esnaida Mullaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrimi i nje objekti (Kitara)
Nese do te flisja per boten muzikore, e para gje qe me shfaqet ne mendje eshte kitara, kjo vegel muzikore pa te cilen muzika do te ishte e manget. Pamja e saj eshte vertet nje enigme. Eshte e pabesueshme te mendosh qe nga je dru te cilit i eshte dhene nje...
Autori: Amra Osmani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrim Vendlindjeje 1
Ahhh sa e bukur vendlindja ime!Vendi ku une u rrita , vendi ku moora mesimet e femijerise , vendi ku jetuam qastet e gezuara por edhe te hidheruara!Atu ku hodha hapin e pare te jeteses, kjo toke e shenjte ku kojtova origjinen .... Qdo pjese e tij eshte e ...
Autori: Enki · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Engjejt ekzistojne por ndonjehere nuk kane krahe… Falenderoj zotin I cili ka zbritur nje engjell nga qielli dhe e ka sjelle ketu…perkrahe meje…dhe pikerisht ky engjell esht ajo …e kush tjeter pervec nenes sime?Sepse eshte ajo te ciles I detyrohem ...
Autori: Filanja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Une,drejtues i shkolles
Cdo nxenes e ka pyetur veten qofte edhe 1 here ne jeten tij nese do te donte te behej drejtues is shkolles ku ndodhej e njejta gje ka ndodhur me mua por ndryshe nga shumica e nxenesve te tjere te cilet do te donin te drejtonin shkollen pergjigjia ime do ...
Autori: Korina Duka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Trajtimi i keq ndaj jush
U ndjeve keq??? Nuk fole. Pse heshte? Pse u shmange? Pse u mbylle ne vetvete? Pse? Pse? Pse? Cjane keto padrejtesi me ne???Mos i mendo te gjitha. Mos ki frike nga askush. Mos u mbyll ne vetvete. Mos ik ne dhome te qash e vetmuar ose te vrasesh veten eshte...
Autori: ADRIANIT LECAJ · Lloji: Ese pershkruese · Tema: DIMRI
Kur u zgjova ne nje mengjes pash qe kishte rene bore dola jasht po ishte shume ftoht u ktheva brenda me gezim rrija tek dritarja e shtepis dhe shihja se si binte bor.pas ca kohe kishte rene shume bor dhe un dola te lozja me shok.po ashtu ne ndertuam edhe ...
Autori: Artiola pg · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Une dhe televizioni
Jetojme ne shekullin XXI dhe zhvillimi teknologjik bere bume te medha duke shpikur telefona,kompjutera e televizore te dimensioneve e programeve te ndryshem.Si te gjithe moshataret e mi,edhe une jam futur brenda kesaj bote zhvillimi,ku per prinderit tane ...
Autori: Erblina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta
E pergjumur dola ne dritare.Shikoja natyren me vete thash "sa bukur" .Gjithqka ishte ndryshe kishin ndryshuar pemet ,livadhe ,madje edhe qielli kishte marr nje ngjyr te kalter te erret .Me vrap shkova tek dollapi i rrobave dhe morra bluz dhe xhinse tamam ...
Autori: Anaili · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mbi veten time
Jeta eshte nje liber I gjate dhe misterioz,me shume kapituj.Cdo kapitull perfaqeson nje nga fazat e njeriut,te cilit I eshte dhuruar ky margaritar shumefaqesh…Jam duke shfletuar,faqe,kapituj e pas nje leximi te gjate 15-vjecar,arrij te kapitulli “adol...
Autori: Ardit Berisha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera
Sot është 21 Marsi dhe poashtu është dita e pranverës. Në pranverë qelin lulet dhe zbukurohet natyra. Fillojnë të vijnë bletët dhe të thithin nektarin e ëmbël te luleve. Na ndihmojnë që të qelin lulet. Edhe koha fillon që të nxehet, por...




Komentet e fundit!

Emri: tiger
Email: tigerbaj4321@gmail.com
Komenti: Shum bukur

Emri: esmeralda
Email: alda.alda@gmail.com
Komenti: Bravoooo! sa e bukur!

Emri: Robert
Email: Robert @gmail. com
Komenti: Bravo moj vajze. Te Ka dhuruar zoti gjithe kte talent.

Emri: egisa
Email: egisa.alo.3@gmail.com
Komenti: E madherishme...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com